Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSpørsmål om hjelperen min.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Nori
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 16 Okt 2007 16:52
16

Spørsmål om hjelperen min.

Innlegg av Nori »

Hei!

Jeg har alltid hatt sansen for det paranormale, og har en sterk intuisjon. Det har jeg mange erfaringer på gjennom livet.

Nå lurer jeg på noe om hjelperen min. Jeg har lenge, jeg vet faktisk ikke hvor lenge, hatt en fornemmelse at jeg ikke alltid er alene. Jeg fornemmer en tilstedeværelse ved min høyre side, litt på skrå bak meg. Jeg mener å oppfatte dette som noe som er i menneskeskikkelse, kan være opp mot 2,5 meter høy, tynn og lyskledd, og har som et slags lys rundt seg. Jeg ser ikke dette altså, men jeg fornemmer det. Jeg har lenge kalt ham, for jeg fornemmer at det er en han, for min hjelper. Jeg har egentlig prøvd å fortelle meg selv at jeg bare tuller, og at fantasien min tuller med meg.

Men så i fjor leste jeg et sted om ulike typer hjelpere. Selv om jeg har hatt interesse for det paranormale, så har jeg aldri direkte søkt kunnskap om det, og har aldri lett etter informasjon. Har vel holdt meg til det som er i ukeblader, og jeg vet ikke om det alltid er like korrekt??

Når jeg da leste om de ulike typene hjelpere, fikk jeg en støkk. For en av typene som var beskrevet, var "den høye lyse". Jeg har over lengre tid ment at jeg har en høy, lys hjelper, men aldri visst at de faktisk kan være høye og lyse, ja lyse både i klesdrakt og i framtoning.

Det hadde derfor vært interessant om noen av dere hadde noen tanker om det jeg har skrevet her nå. Jeg lurer på hvordan jeg kan finne ut om dette er noe jeg bare innbiller meg. Hvordan kan jeg finne ut av hva han heter? Har dere tips til hvordan jeg kan komme mer i kontakt med ham? Jeg kan jo spørre ham, men er usikker på hvordan hjelpere kan svare.

Jeg har ofte opplevd hendelser, hvor jeg mener at hjeløperen har grepet inn å avverget alvorlige hendelser, eller at jeg har fått hjelp av vedkommende. Da bruker jeg å takke! (rrødme) Så "noe" må det jo være som er ved meg.

Jeg har lest litt i andre tråder her inne, men velger likevel å skrive et innlegg selv.

Takknemlig for svar. :)
Antall ord: 393

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
pus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 01 Okt 2007 21:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av pus »

Så spennende da. Tror nok helt sikkert det er hjelperen din du fornemmer.
Jeg vet ikke så mye om dette temaet, men vil anbefale deg å lese "vi er ikke alene" av Margit Sandemo. Den handler om hjelpere. :D
Antall ord: 37
Rock on

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jeg er veldig glad for at jeg har en hjelper :) Du kan jo prøve spiritisme men da børr du lese om det men jeg vil aldri prøve det for det går gjennom Satan siser søstra mi og hun kjenner noen som ble gal av det. Men du kan jo prøve å tilkalle ham da det er jo HJELPEREN din lykketil!
Antall ord: 65
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spiritist
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 24 Jun 2006 02:08
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Spiritist »

Ouija brettet (eller "Spiritisme" som Rosalind kalte det) er et fint hjelpemiddel ja.. Det er ikke farlig, så lenge du spør de rette spørsmålene, på en riktig måte.. Hvis ikke så har du pendelen, automatskrift.. Noen får kontakt i forbindelse med meditasjon, enkelt bare ved å kalle ham/henne til seg under meditasjonen.. Finnes utallige måter du kan få kontakt med hjelperne dine på.. Bare å spørre ivei hvis det skulle være noe.. :)
Antall ord: 79
And when I'm tired of feeling black
Spread the wings upon you're back
Take us high above it all
And stroke you're feathers 'till we fall
Until we fall, until we fall back down again

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Indriel28
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 22 Okt 2007 19:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Helgeland

Innlegg av Indriel28 »

Det første som slo meg var din skytsengel..........
Har selv 3 hjelpere som jeg ble fortalt av ei som kanaliserte. Så det kan jo være hjelperen din også. Prøv å spørre ut i lufta når du føler nærværet av denne skikkelsen om ting du lurer på så kan det hende du får kontakt med skikkelsen og svar på det du lurer på. Svarene kommer som tanker til deg. Tanker som ikke er dine egne om du skjønner. Håper du finner du av det :mozilla_wink:
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links