Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvitt lys under meditasjon

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

alno
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 15 Okt 2007 12:26
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Midt-Troms

Hvitt lys under meditasjon

Innlegg av alno »

Heisann!

Det har skjedd noen ganger under meditasjon at jeg har opplevd ett hvitt flash, nesten som en blitz, i ansiktet mitt. Det er ikke noe ubehagelig opplevelse.

Jeg har nettopp hatt en "oppvåkning" i forhold til det åndelige, for 3mnd hadde jeg ikke interesse for dette i det hele tatt. Det var først når jeg beskrev noen opplevelser jeg har hatt til noen med interesse og kunnskap innenfor dette at jeg fikk tent interessen. I alder av 33 år...

Så har jo prøvd å få bekreftelse på at jeg har en hjelper eller en guide en plass.

Noen som har en formening? Alle svar mottas med takk!
Antall ord: 111
Lytt, få forståelse. Forstå, få respekt. Respekter, finn kjærligheten!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 445
Startet: 03 Nov 2007 02:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Kjenner litt etter....
En oppvåkning, bevisstgjøring om åndlige ting, setter mye igang. I kroppen, sinnet og ikke minst energien din. Veldig mye ny energi er på vei inn, og når du gjennom din meditasjon slipper den ytre bevissthet og åpner deg for din indre, så er det nok ganske normalt at du opplever slike ting. Det er som bølger av aksept og kjærlighet som du har åpnet deg for. Noe som får følger i ditt daglige liv, kroppen din og i hele deg.
Når det gjelder hjelpere som husk at de ofte ikke vil tre fram, fordi de da kan komme i veien for at din egen fantastiske innerste oppvåkning. De vil bare hjelpe ikke ta fokuset vekk fra din egen sjels kontakt.
Lykke til
Antall ord: 134
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links