Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMitt hjem, Er det noen her ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Scorpio90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2007 16:32
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillestrøm

Mitt hjem, Er det noen her ?

Innlegg av Scorpio90 »

Heisann =) ville bare dele mine opllevelser i mitt eget hus og høre hva dere mener =)
Til tider hører jeg tunge fotskritt fra loftet, skjer ikke ofte men noenganger...
En kveld satt jeg og broren min på rommet hans i kjelleren, og da hørte vi keyboardet i kjellerstua ble spilt på (har bare skjedd engang)... har en hund hjemme som aldri går ned i kjelleren, har aldri noengang gått ned noen av trappene.. kjelleren er som førsteetage med vanlige rom.. men hunden min til tider sitter i sofaen og stirre rett mot dene ene nedgangen til kjelleren i en god stund.. Når jeg selv går ned i kjelleren føler jeg en redsel og som om noe fulgte etter meg når jeg gikk der.
Jeg har rommet mitt i første etasjen, og når jeg er inne på rommet føler jeg att noen ser på meg heletia, holder et øye med meg.. og jeg får kald/varm følelser når jeg sitter på rommet... jeg blir varm, så kjenner jeg en kald oppreisning i kroppen og så blir jeg varm igjen... det jeg da blir skeptisk til er att jeg aldri opplever noe ellers i huset, ingen unormale hendelser i det heletatt... men i følge det jeg ellers har opplevd og føler så virker det som om det er noe godt her oppe og noe vondt i kjelleren... skjønner bare ikke fottrinnene fra lofte :S
Antall ord: 250
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Det trenger ikke spøke i hele huset. For å forklare kort og greit kan det være at du har faktisk har noen som går igjen hos deg, som kanksje har bodd i huset, dødd i feks "soverommet ditt" osv...Altså at ting fra gammelt av henger igjen.
I det huset jeg bodde før, var det også en 2-3 steder fordelt over huset det var energier og at ting skjedde, mens andre steder var det fredelig som bare faen!
Nå vet ikke jeg om huset er gammelt eller ikke, men det trenger ikke ha betydning uansett.
Det kan ha vært et hus der for lenge lenge sida, eller at det har skjedd ting i området.
Mest sansynelig har du en stedsånd hos deg, som er bundet og knytta til stedet/huset omårdet der du bor! Og farlig er det ikke, dog ubehagelig, forståelig nok.
Hunden din kan sikkert se det som måtte være, husk de har ekstremt god hørsel og de ser og sanser mye mere enn et menneske kan. Ikke underslå det!
Antall ord: 185
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links