Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhva er det i dette huse jeg snakker om???

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
nisse78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2007 01:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: telemark

hva er det i dette huse jeg snakker om???

Innlegg av nisse78 »

halloen
For noen år siden så bode jeg i et hus fra ca 1920 årene. ganske koslig og fint lite hus med lit stil over faktisk,med drage utskjeringer på take osv.jeg og min ex samoboer bodde dær fra ca 1999 og fram noen år til jeg fløttet ut.det skulle vise seg at det var ganske god aktivitet på ånde fronten i dette huse.jeg har altid syns at sant har vert spennde og jeg syns det altid var gøy og høre på spøkelses historier.men jeg hadde aldri oppled noe for jeg er i grunn ikke så open person på det område.men i dette huse opplevde jeg faktisk ting som jeg ikke jeg kan gi noe go forklaring på.det hendte på nettene at jeg voknet at det gjekk personer nede i stua og dører lokket og opnet seg. noen har sikkert noe naturlig forklaring på det,men dette sjedde ganske ofte til tider.og jeg veit at det ikke var mennesker som var dær.så var det spesielt en periode jeg holdt på og pusse opp i gangen at det blei veldig mye aktivtet .jeg voknet på natta et dørklinker gjekk opp og ned,jeg hørte det tydlig og dette sjedde flere netter.så hadde jeg en episode dær jeg følte at noen som tok på meg mens jeg skulle leggemeg.,men dette kan jo bare være innbildning. min ex samboer opplevde mere guffsne ting som jeg ikke trenger og nevne.og flere besøkende har opplevd ting dær som ikke har noe god forklaring. det har også blitt tatt tilfeldige bilder dær du ser lys flimmer på bildene.så er det et ansikt som har dukket opp på samme vindu på to forsjellige bider,fra helt forsjellige tidsponkter. jeg har ikke tilgang til bildene.men det ene blei tatt for noen uker siden.mens det førster blei tatt på en fest for ca 6 år siden.jeg syns dette er lit skremmnde og jeg lurer på om det er noen som kan se hva slags fenomener som holder til i dette huse. det har blitt sagt fra noen som skal være veldig opne for sant at det,befinner seg flere personer i dette huse og en katt.en grå pus,jeg veit det var noen som bodde i dette huse ca 6 år før jeg bodde dær hadde en grå pus om antaglivis er død nå.jeg sysn også at det kune være en veldig dyster atmosfære i huse,jeg oplevde mye at jeg blei tappet for ennergi når jeg bodde dær. mye syk og hode pine til noen tider. nå bor jeg i en leilghet og er omtrent aldri syk.

men jeg spørr dere er det noen som kan si meg noe om dette siden jeg ikke er så veldig open for dette.kan dere se hva slags peroner som befinner seg dær?? kjønn? hva dem gjorde i sitt tidligere liv osv. eller om dette er bare tull ;0) svar hjerne på priv meld vis dere føler for og være seriøse :0) he he....
Antall ord: 541

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17

Innlegg av zarsha »

hei . der du har opplevd er ikke artigt .
vet du kemm som budde der før eller ka som va der før hse sto der .
har du sett noe .
du merket ting men ken andre
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nisse78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2007 01:47
17
Lokalisering: telemark

Innlegg av nisse78 »

zasha skrev:hei . der du har opplevd er ikke artigt .
vet du kemm som budde der før eller ka som va der før hse sto der .
har du sett noe .
du merket ting men ken andre
hei. det jeg veit er at dette huse har vel vært en slags hytte eller et sommer hus. etter det jeg har hørt var det vel en slags utenlansk man med høy rang som hadde det som feri bolig.rykte sier at det var tjenste folk dær og san.det har også stått et lyst hus dær og.det var vist en veldig fin hage dær med masse roser. huse i seg slev er jo lit san fint og skummelt på samme tid. det har sjarm. kan tenke meg det var veldig fint dær i gamle dager,nå er det bare veldig slitt og trenger oppussing ;0)
etter det je har hørt har også en tidligere eier bitt satt på kjøkkene etter at han døde på veg til jobb,den gangen dem fleste tok tog til jobb,for det var lite av andre transport midler.så han låg vis dær til kona komm hjem eller hva som sjedde vidre??...

for og si det san så er det en som er lit mere open som sa at det var flere personer eller ånder som jeg kaller det.som befant seg i dette huse. det var en mann mned hatt som holdt seg på kjøkkene,en eldre dame i stua,en lit yngre person sanynlig mann mellom bade og stua ,en liten gang,denne personene kunne virke lit skremmnde vist,så var det denne grå katten. og noen personer til tror jeg men huskr ikke detaljer.. om dette er rein fantasi veit jeg ikke..jeg er ikke en open person på denne måten,bare det at jeg har hørt lyder og merket beføling.jeg har aldri sett noe. så følte jeg meg altid tappet for ennergi den perioden jeg bodde dær. var mere syk osv,humøre blei ikke noe bra heller. men dette gjekk jo i bølge daler..
Antall ord: 365

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links