Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSpør dine åndelige veiledere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
GunderVidunder
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 15 Sep 2006 23:17
18
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Elverum

Spør dine åndelige veiledere

Innlegg av GunderVidunder »

For dere som ikke har lest denne boken "Spør dine åndelige veiledere" av Sonia Choquette, så anbefales den virkelig.
Den viser deg steg for steg hvordan du kommer i kontakt med dine ånder, engler og skytsengler. Det er forskjellige bønner og øvelser som skal gjøres. Og det står litt forskjellige fakta, og litt om hvordan hun og folk hun kjenner har opplevd det å komme i kontakt med " den andre siden".
Veldig spennende bok og anbefales på det sterkeste for dem som intresserer seg for slik. Boken kan kjøpes på de fleste bokforetningene og koster rundt 400 kr :)
Antall ord: 102
Stine
Både elsket og hatet!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Re: Spør dine åndelige veiledere

Innlegg av Mariann66 »

GunderVidunder skrev:For dere som ikke har lest denne boken "Spør dine åndelige veiledere" av Sonia Choquette, så anbefales den virkelig.
Den viser deg steg for steg hvordan du kommer i kontakt med dine ånder, engler og skytsengler. Det er forskjellige bønner og øvelser som skal gjøres. Og det står litt forskjellige fakta, og litt om hvordan hun og folk hun kjenner har opplevd det å komme i kontakt med " den andre siden".
Veldig spennende bok og anbefales på det sterkeste for dem som intresserer seg for slik. Boken kan kjøpes på de fleste bokforetningene og koster rundt 400 kr :)
Ja det er mange bøker om den slags, men eg tror ikke at en kommer i kontakt med noe før man er klar for det. Da hjelper det ikke med hverken bøker eller ritualer..det kommer når det skal :)
Antall ord: 147
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

jeg tror at man kan komme i kontakt med slikt når man ønsker, tror heller at hjelp, veiledning eller svar på spørsmål kommer når man er klar for det..
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Re: Spør dine åndelige veiledere

Innlegg av Qwizleiz »

GunderVidunder skrev:For dere som ikke har lest denne boken "Spør dine åndelige veiledere" av Sonia Choquette, så anbefales den virkelig.
Den viser deg steg for steg hvordan du kommer i kontakt med dine ånder, engler og skytsengler. Det er forskjellige bønner og øvelser som skal gjøres. Og det står litt forskjellige fakta, og litt om hvordan hun og folk hun kjenner har opplevd det å komme i kontakt med " den andre siden".
Veldig spennende bok og anbefales på det sterkeste for dem som intresserer seg for slik. Boken kan kjøpes på de fleste bokforetningene og koster rundt 400 kr :)
Grei bok som onsdagskveld-på-senga-bok..

Jeg får vel innrømme såpass at emnet interresserer meg, derfor leser jeg ganske mye om deriblandt slikt som dette. Boken var egentlig noe tungt skrevet, med litt banal innfallsvinkel på hovedtanken i den, slik at den derfor faller litt nedover på listen over mine favoritter..
For å si tingene rett ut her så er denne boken et ganske typisk materiale for den som har sett for mye på amerikanske kvasidokumentarer på TV. (skal ikke forundre meg om det blir laget en "dokumentar" om dette også)

Har man lyst til å kaste vekk tid på å følge denne bokens "oppskrifter" for å komme i nærkontakt med noen av de ovenfor nevnte "personligheter", - så hvorfor ikke lese det?

Bare fort tilslutt: Du nevnte ordet fakta i din anbefaling av boken. Jeg fant ikke mange av den sorten der jeg..

Men, - for all del. God "fornøyelse"! :mozilla_innocent:
Antall ord: 256
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links