Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSett min egen skyttsengel

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

GhostBoy08
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 14 Sep 2007 07:50
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Koppang

Sett min egen skyttsengel

Innlegg av GhostBoy08 »

Jeg har sett skyttsengelen min. Den var helt hvit i ansiktet uten nese og munn, men den sier ofte ord eller setninger. Det er en gutt/mann han ligner egentlig litt på meg. bare omvendt. Han går med ødelagte svarte klær. Første gangen jeg så han var han der i 10 sekunder før han ble borte. Da sa han: Pass deg for "han", Robin. Jeg kjønte egentlig ikke hva han mente med "han". Det er det jeg lurer på. Jeg er ofte redd når jeg ser han, men føler meg også ganske trygg. Noen som har følt det samme ?
Antall ord: 107
GhostBoy08, gutten som har sett sin skyttsengel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Noe i meg sier liksom at man ikke skal være redd når man ser hjelperen sin...det er mulig jeg tar feil, og kan jo bare snakke utifra mine egne opplevelser :) Jeg opplevde så vidt litt frykt når jeg merket noen var med meg, men ikke kunne se han. Når jeg så han derimot så var det alt annet enn frykt jeg følte.Spennende det du har opplevd, men dette kan ikke være noen som går igjen hos dere? Har du sett han forskjellige steder, eller har alt skjedd innenfor husets fire vegger?
Antall ord: 100
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Re: Sett min egen skyttsengel

Innlegg av Metodisten »

GhostBoy08 skrev:Jeg har sett skyttsengelen min. Den var helt hvit i ansiktet uten nese og munn, men den sier ofte ord eller setninger. Det er en gutt/mann han ligner egentlig litt på meg. bare omvendt. Han går med ødelagte svarte klær. Første gangen jeg så han var han der i 10 sekunder før han ble borte. Da sa han: Pass deg for "han", Robin. Jeg kjønte egentlig ikke hva han mente med "han". Det er det jeg lurer på. Jeg er ofte redd når jeg ser han, men føler meg også ganske trygg. Noen som har følt det samme ?
Sikker på att det ikke var han du såg du skulle passe deg for da?
At du fikk en beskjed med ett bilde (den du så) så det var enklere for deg om du kjente ham igjen en dag ?
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links