Universet & dets hemmeligheter ⇒ Multiverset versus universet
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2007 15:21
- 17
Multiverset versus universet
Finnes det kun ETT fysisk univers, eller eksisterer det flere? enten det gjelder geografisk overlapping eller side-om-side, så kunne det vært interessant å høre hvordan dere her inne forholder seg til ord som multivers og omnivers. Noen Tanker?
Antall ord: 41
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Jeg syntes The string theory er veldig spennende, og har lenge syntes det virker logisk at det finnes flere dimensjoner. Så ja, jeg er ikke fremmed for at det finnes flere fysiske eller semi-fysiske univers og at det kan eksistere en annen virkelighet/verden akkurat HER, bare i en annen dimensjon. Men, jeg kommer til kort her, for jeg kan ikke skryte på meg noe ekstremt stor forståelse av hverken astronomi, fysikk eller matte. Tema er veldig spennende dog.. Hva tenker du?
Antall ord: 84
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |