Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerInfluensa

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Influensa

Innlegg av Mandi »

Hjelp!

Jeg har influensa. Fryser og feber. Og skal i bryllup i morgen til en veldig god venn.
Noen som har noen gåde råd?
Jeg har prøvd meditasjon, hvitlk og MASSE c- vit.

Veldig takknemlig om noen kommer med et råd som funker..
Antall ord: 47
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 91
Startet: 27 Feb 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Cognac! Jo men seriøst, det funker. I den forstand at du "glemmer" at du er syk. :mozilla_wink:
Antall ord: 19
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Solhatt hjelper da. Men det er kanskje mest før man blir ordentlig syk. Men skader vel ikke å bælme nedpå...
Ellers er det vel best å sove så mye som mulig, det er vel det som hjelper mest. Masse vann.

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/ ... 234793.jpg
Antall ord: 49
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 203
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

Innlegg av marikken »

dagnass skrev:Cognac! Jo men seriøst, det funker. I den forstand at du "glemmer" at du er syk. :mozilla_wink:
Siden du skal i noe som er viktig som bryllup.så ville jeg gått for dagnass sitt forslag:-)
Antall ord: 40
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

det hjelper vel ikke i morgen å ta cognac i dag.....kjipt m både influensa og fyllesyke i bryllup!
Antall ord: 19
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

hehe drøye cognacen til i morra da;)
Antall ord: 8
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Sex, cognac/whisky/rom/35%+ greier, dynge innpå med c-vitaminer, slappe totalt av (f.eks. meditere), frisk luft, tillate deg å svette sykdommen ut, sitte behagelig, spise sunt (ta f.eks. tran, spise grønnsaker, etc), unngå all form for stress (bortsett fra førstnevnt som helt sikkert er stress for enkelte det også, men en helt annen type stress forhåpentligvis), sove lenge og mye, unngå trekk/gjennomtrekk, hvitløkstabletter, drikke mye vann. Alt dette pluss et teppe rundt deg mens du ligger på sofaen og ser en god film som får deg i skikkelig godt humør... GO FOR IT! ;)
Antall ord: 103
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Olivenbladekstrakt er faktisk noe som ser ut til å ha god effekt mot bakterie og virus innfeksjoner. Naturens eget antibiotikum.
Antall ord: 19
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

ludoburgero skrev:Sex, cognac/whisky/rom/35%+ greier, dynge innpå med c-vitaminer, slappe totalt av (f.eks. meditere), frisk luft, tillate deg å svette sykdommen ut, sitte behagelig, spise sunt (ta f.eks. tran, spise grønnsaker, etc), unngå all form for stress (bortsett fra førstnevnt som helt sikkert er stress for enkelte det også, men en helt annen type stress forhåpentligvis), sove lenge og mye, unngå trekk/gjennomtrekk, hvitløkstabletter, drikke mye vann. Alt dette pluss et teppe rundt deg mens du ligger på sofaen og ser en god film som får deg i skikkelig godt humør... GO FOR IT! ;)

Det stresset meg opp å lese dette. Men heldigvis er det ikke jeg som er syk ;)
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Vilma skrev:
ludoburgero skrev:Sex, cognac/whisky/rom/35%+ greier, dynge innpå med c-vitaminer, slappe totalt av (f.eks. meditere), frisk luft, tillate deg å svette sykdommen ut, sitte behagelig, spise sunt (ta f.eks. tran, spise grønnsaker, etc), unngå all form for stress (bortsett fra førstnevnt som helt sikkert er stress for enkelte det også, men en helt annen type stress forhåpentligvis), sove lenge og mye, unngå trekk/gjennomtrekk, hvitløkstabletter, drikke mye vann. Alt dette pluss et teppe rundt deg mens du ligger på sofaen og ser en god film som får deg i skikkelig godt humør... GO FOR IT! ;)

Det stresset meg opp å lese dette. Men heldigvis er det ikke jeg som er syk ;)
Du trenger selvsagt ikke gjøre alt dette på en gang, glemte jeg å si.
Så ikke ligg og drikk på cognac midt i akten mens du kaster innpå tranpiller, sitter behagelig mens du er ute og lufter deg med et teppe rundt deg. ;)

Sorry for at jeg stressa deg, Vilma.
Du får stresse deg ned med litt sex, cognac/whisky/rom/35%+ greier, dynge innpå med c-vitaminer, slappe totalt av (f.eks. meditere), frisk luft, tillate deg å svette sykdommen ut, sitte behagelig, spise sunt (ta f.eks. tran, spise grønnsaker, etc), unngå all form for stress (bortsett fra førstnevnt som helt sikkert er stress for enkelte det også, men en helt annen type stress forhåpentligvis), sove lenge og mye, unngå trekk/gjennomtrekk, hvitløkstabletter, drikke mye vann. Alt dette pluss et teppe rundt deg mens du ligger på sofaen og ser en god film som får deg i skikkelig godt humør... :)
Antall ord: 280
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

ludoburgero skrev:
Vilma skrev:
ludoburgero skrev:Sex, cognac/whisky/rom/35%+ greier, dynge innpå med c-vitaminer, slappe totalt av (f.eks. meditere), frisk luft, tillate deg å svette sykdommen ut, sitte behagelig, spise sunt (ta f.eks. tran, spise grønnsaker, etc), unngå all form for stress (bortsett fra førstnevnt som helt sikkert er stress for enkelte det også, men en helt annen type stress forhåpentligvis), sove lenge og mye, unngå trekk/gjennomtrekk, hvitløkstabletter, drikke mye vann. Alt dette pluss et teppe rundt deg mens du ligger på sofaen og ser en god film som får deg i skikkelig godt humør... GO FOR IT! ;)

Det stresset meg opp å lese dette. Men heldigvis er det ikke jeg som er syk ;)
Du trenger selvsagt ikke gjøre alt dette på en gang, glemte jeg å si.
Så ikke ligg og drikk på cognac midt i akten mens du kaster innpå tranpiller, sitter behagelig mens du er ute og lufter deg med et teppe rundt deg. ;)

Sorry for at jeg stressa deg, Vilma.
Du får stresse deg ned med litt sex, cognac/whisky/rom/35%+ greier, dynge innpå med c-vitaminer, slappe totalt av (f.eks. meditere), frisk luft, tillate deg å svette sykdommen ut, sitte behagelig, spise sunt (ta f.eks. tran, spise grønnsaker, etc), unngå all form for stress (bortsett fra førstnevnt som helt sikkert er stress for enkelte det også, men en helt annen type stress forhåpentligvis), sove lenge og mye, unngå trekk/gjennomtrekk, hvitløkstabletter, drikke mye vann. Alt dette pluss et teppe rundt deg mens du ligger på sofaen og ser en god film som får deg i skikkelig godt humør... :)

Nice!!! :lol:
Antall ord: 283

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

I tillegg til at jeg leste hele quoten fra forrige post, leste jeg det du skrev enda engang, i rasende fart. Og jeg ble stresset nok engang. Så da må jeg nok følge rådene dine. Noe som fører til at jeg må lese alt om igjen for å huske det, som igjen vil føre til enda mere stress. Dette vil da føre til hjerteinfarkt, og jeg kommer aldri så langt som til å følge rådene dine. Du vet den stressfølsen du får når du desperat prøver å skrive noe morsomt og ikke klarer det? Eller kanskje det er bare jeg som får den. Den har jeg iallefall nå., delux. ;)
Antall ord: 118
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*JUNE*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 30 Apr 2007 21:50
17

Re: Influensa

Innlegg av *JUNE* »

Mandi skrev:Hjelp!

Jeg har influensa. Fryser og feber. Og skal i bryllup i morgen til en veldig god venn.
Noen som har noen gåde råd?
Jeg har prøvd meditasjon, hvitlk og MASSE c- vit.

Veldig takknemlig om noen kommer med et råd som funker..
den hvitløken gjør vel sitt i et bryllup tenker jeg...... ;)
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Vilma skrev:I tillegg til at jeg leste hele quoten fra forrige post, leste jeg det du skrev enda engang, i rasende fart. Og jeg ble stresset nok engang. Så da må jeg nok følge rådene dine. Noe som fører til at jeg må lese alt om igjen for å huske det, som igjen vil føre til enda mere stress. Dette vil da føre til hjerteinfarkt, og jeg kommer aldri så langt som til å følge rådene dine. Du vet den stressfølsen du får når du desperat prøver å skrive noe morsomt og ikke klarer det? Eller kanskje det er bare jeg som får den. Den har jeg iallefall nå., delux. ;)

Og jeg ble bare ikke enda mer stresset av å lese ditt innlegg, som gikk ut på hvor stresset du ble av å lese samme stressende innlegg enda en gang. Synes det burde ha vært en mer avslappende måte å kurerere influensa enn stress altså, for uten at man vet det, så kan til og med det å lese et stressende innlegg, være ti ganger mer stress. Og når man blir stresset, stresser man andre. Til slutt er alle bare så stresset av stress p.g.a. innlegg som stresser. Altså jeg blir stresset av å lese enn som blir stresset av og lese et stressende innlegg, ikke bare engang men to ganger. Og det har jo som sagt stresset meg opp, og når jeg blir stresset så er jeg stresset. Jeg får til og med angst, og det stresser meg grådig...stressing altså. *stresser*
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Vermilion Oriol skrev:
Vilma skrev:I tillegg til at jeg leste hele quoten fra forrige post, leste jeg det du skrev enda engang, i rasende fart. Og jeg ble stresset nok engang. Så da må jeg nok følge rådene dine. Noe som fører til at jeg må lese alt om igjen for å huske det, som igjen vil føre til enda mere stress. Dette vil da føre til hjerteinfarkt, og jeg kommer aldri så langt som til å følge rådene dine. Du vet den stressfølsen du får når du desperat prøver å skrive noe morsomt og ikke klarer det? Eller kanskje det er bare jeg som får den. Den har jeg iallefall nå., delux. ;)

Og jeg ble bare ikke enda mer stresset av å lese ditt innlegg, som gikk ut på hvor stresset du ble av å lese samme stressende innlegg enda en gang. Synes det burde ha vært en mer avslappende måte å kurerere influensa enn stress altså, for uten at man vet det, så kan til og med det å lese et stressende innlegg, være ti ganger mer stress. Og når man blir stresset, stresser man andre. Til slutt er alle bare så stresset av stress p.g.a. innlegg som stresser. Altså jeg blir stresset av å lese enn som blir stresset av og lese et stressende innlegg, ikke bare engang men to ganger. Og det har jo som sagt stresset meg opp, og når jeg blir stresset så er jeg stresset. Jeg får til og med angst, og det stresser meg grådig...stressing altså. *stresser*

Bilde
Antall ord: 270
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links