Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn å prate med?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Cam-illa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 12 Okt 2005 15:42
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

En å prate med?

Innlegg av Cam-illa »

Hm, jeg lurer på en hel rekke ting, eller egentlig bare andres erfaringer og meninger når det gjelder formidlinger og ting gjennom drømmer?

Selv har jeg opplevd at død tar kontakt gjennom drømmer om natten. Drømmene gir ikke alltid mening med det første, men med tiden skjønner jeg hva det var snakk om. Sikkert på at mange har opplevd det samme. Så fall, jeg hadde blitt glad hvis du tok kontakt:)
serøs.
Antall ord: 80
Camilla

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stardia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Sep 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre

Re: En å prate med?

Innlegg av Stardia »

Hei!Jeg har opplevd det med at døde tar kontakt.Det hørest kanskje litt sykt ut..bestefaren min døde for 5 år siden..og vi hadde god kontakt når han levde.Da han døde så sørget vi fryktelig..men etterhvert så begynte han å komme til meg i drømme.Jeg vet ikke hvor vanlig dette er..men jeg opplevde å få svar på endel ting..bla annet døden som jeg var så redd for..noe jeg ikke er lenger.Har du det sånn at de som er døde sier ting eller er det bare en helt vanlig drøm om hvordan det var når dei levde?
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Et ordtak som sier: Når vi våkner om morningen, det er da vi sovner. Når vi sover om natten og drømmer, er sjelen våres på reise, og vi snakker med de døde ja. Drømmene forteller oss mye om livet vårt og det er intressant...
Antall ord: 52
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cam-illa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 12 Okt 2005 15:42
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Re: En å prate med?

Innlegg av Cam-illa »

Stardia skrev:Hei!Jeg har opplevd det med at døde tar kontakt.Det hørest kanskje litt sykt ut..bestefaren min døde for 5 år siden..og vi hadde god kontakt når han levde.Da han døde så sørget vi fryktelig..men etterhvert så begynte han å komme til meg i drømme.Jeg vet ikke hvor vanlig dette er..men jeg opplevde å få svar på endel ting..bla annet døden som jeg var så redd for..noe jeg ikke er lenger.Har du det sånn at de som er døde sier ting eller er det bare en helt vanlig drøm om hvordan det var når dei levde?
Er ikke vanlige drømmer fra de var levende nei, langt ifra :) Får masse svar gjennom dem jeg og det er egentlig ikke akkurat slik at de kommuniserer med meg da, på noen måte. Men det er ofte sånn kroppskontakt og at vi går helt stille for oss selv, og noen dager senere kan det hende jeg skjønner hva hele meningen med drømmen var. Akkurat som dem vil si meg noe :)
Antall ord: 194
Camilla

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links