Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHunder og visjoner

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

fjelltroll
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Mai 2007 17:26
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Røros

Hunder og visjoner

Innlegg av fjelltroll »

Hunden min ser ting som vi ikke ser,flere ganger har hundne min stirret tomt i luften og begynt å bjeffe. Kan hunder se ting som ikke vi mennesker kan se. Og har hunder flere sannser en vi mennesker.
Antall ord: 38
Mitt formål her i livet er for å leve i pakt med naturen som har skapt oss og la universet lede oss fram her i livet.Leve i harmoni og glede.Mitt Motto er tenk postivt og Carpe Diem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Stardia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Sep 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre

Re: Hunder og visjoner

Innlegg av Stardia »

Hei!Hvordan vet du at han ser ting dere ikke ser da?bor dere i ett hus der det spøker?;O)vel jeg tror at hunder kan det..jeg vet at hester har en utpreget sans for slikt og det finst jo div eksempel på at hunder kan føle på seg når eier kommer hjem og stå klar ved døra..en halv time i forkant.Her som jeg bor så døde det en mann i veien vår for ca 100 år siden..og av dei hestene som jeg ser kommer gående..så vil dei aldri forbi det stedet der..så eierene må alltid gå av og leie dei..eller så steiler det..Men vanskelig å si egentlig.Vil tro at dyr ikke har det samme stengselene som oss mennesker.
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1383
Startet: 06 Jun 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av shadowgirl »

jeg tror hunder og andre dyr kan se ting som vi ikke ser...
men det er opp til hver og en å føle etter om de tror på det
Antall ord: 29
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Keina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 20 Okt 2006 23:38
17

Innlegg av Keina »

Hunder bruker hørselen mer enn synet og det kan være en lyd hunden hører ute som gjør at den stirrer ut i luften og bjeffer. En hund som ser det den bjeffer på vil vise helt tydelig at den ser noe. Da stirrer den intenst. er den sint vil man se bust, flekkede tenner, rynket nese e.l. Er den redd vil den gjerne snu siden av kroppen mot, men holde blikket lukket på det den ser. Man lærer seg fort forskjellen på bjeffing også. Alle hunder bjeffer forskjellig om de er redd, sint, glad,varsling, lek oppmerksomhet osv.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links