Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFinne ting som er mistet

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Snartpappa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 03 Sep 2007 02:18
16
Blitt takket: 1 gang

Finne ting som er mistet

Innlegg av Snartpappa »

I går jobbet jeg på et dykkekurs der mye utstyr som skulle taes av forsvant.
Selvsagt måtte hele gjengen lete etter det, men noen av tingene ble ikke funnet med det første.

Det som forsvant først var en svart svømmefot, sikten var null og vegetasjonen var tett.
Etter mye om og men når jeg var sliten lukka jeg igjen øya og sa: jeg vil gjerne be om hjelp slik jeg kan finne det som er mistet.
Åpna øya og der lå den...

Shit tenkte jeg.. takket og fortsatte.

Litt betenksom om ikke det bare var tilfeldigheter fortsatte jeg.

Senere ble et svart blybelte mistet i vannet.

Vi letet sikkert en tme etter det på grunna..ikke sjangs.

Så jeg spurte igjen om hvis det var mulig om jeg kunne få be om hjelp.
Denne gangen tok det en stund ute noe. så akkurat når jeg skulle gi opp, sekundet før faktis. stakk jeg hodet ned i vannet og så en blank beltespenne ligge gjemt mellom to steiner dekt av tang, men det glimtet sterkt.

Hva skjer nå da? putter jeg for mye i ting? har aldri spurt om hjelp til å finne igjen materielle eiendeler før.
Er det kun tilfeldigheter eller har noen opplevd lignende.

Jeg legger ikke noe mye i det men er glad det ble funnet igjen da det ikke var mitt og det hadde kostet de mye om de ikke fant de igjen.
Antall ord: 244

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Velkommen skal du være!
Det kan være at du virkelig fikk hjelp til å finne disse tingene, eller så kan du ha evner innen klarsyn, eller så var det flaks....
Du får teste det ut og se om dette er noe som fortsetter, da finner du kanskje svaret selv!
Håper vi får bli bedre kjent med deg, så ikke forsvinn nå :D

Amfelia
Antall ord: 66
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Snartpappa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 03 Sep 2007 02:18
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Snartpappa »

Amfelia skrev:Velkommen skal du være!
Det kan være at du virkelig fikk hjelp til å finne disse tingene, eller så kan du ha evner innen klarsyn, eller så var det flaks....
Du får teste det ut og se om dette er noe som fortsetter, da finner du kanskje svaret selv!
Håper vi får bli bedre kjent med deg, så ikke forsvinn nå :D

Amfelia

Skal ingen plass jeg:-)

Nja, klarsyn? det tror jeg ikke, men har fåt beskjed om at jeg er mye mer følsom for ting enn gjennomsnittet, kan føle andres følelser og nærvær av energier.

Har fått evnene gjennom arv fra familie,men er litt skeptisk.
Jeg bare vet det funker og analyserer ikke så mye utover det.
Skal utvikle dette og er i kontakt med en for øyeblikket som gir mye tips og triks, hjelper meg med healing og selger dykkeutstyr.
Det er service det:-p hehe.
Menmen..

Spørsmålet var vel om noen har opplevd lignende, før jeg blir helt offtopic her.hehe:-p
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snowflake
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 27 Okt 2007 01:09
16

Innlegg av snowflake »

Dette skjer med meg hele tiden! :)
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fifamanxx96
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 15 Aug 2011 01:54
12

- Finne ting som er mistet

Innlegg av fifamanxx96 »

Trenger hjelp, har rotet bort mitt Call of Duty Black ops. Kan en klarsynt hjelpe meg å finne det.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Finne ting som er mistet

Innlegg av Arven »

Høres ut som du har mer bruk for en oppryddning ;) . Da finner du den sikkert selv
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Upadiel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 30 Jul 2011 21:15
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Aller helst under dyna
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 5 ganger

- Finne ting som er mistet

Innlegg av Upadiel »

Hey hey, det samme har skjedd med meg. På en måte. Jeg lette febrilsk eller noe hjemme, og fant det ikke NOEN steder. Til slutt satt jeg meg ned på trappen og "tenkte høyt" Kan jeg ikke vær så snill å bare finne det?!, og plutselig reise jeg meg opp, gikk bort til en hylle, stakk hånden inn og dro ut akkurat det jeg lette etter. Jeg ble helt paff og takket hva enn det skulle være som hjalp meg. Deilig og morsom følelse! :)
Antall ord: 89
Ikke bar vær i live, men lev! :sunny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Finne ting som er mistet

Innlegg av Nephandi »

Jeg er ikke så flink til å finne ting med Åndelige metoder, men en metode jeg bruker fra tid til annen er å prøve å koble meg på tingen sin Energi og så se for meg tingen og prøve å merke meg hvor den ligger, dette har ofte hatt godt effekt for meg hvis jeg oppnår kontakt.
Antall ord: 56
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Finne ting som er mistet

Innlegg av Kiara »

Har fått hjelp stort sett alle gangene jeg har bedt om det! :P Men jeg passer på å ikke utnytte dette, da jeg tror kanskje at dette ikke må missbrukes som en sovepute at det er bare å be om hjelp hele tiden.. Så jeg bruker det kun når jeg intenst trenger den hjelpen av hele mitt hjerte!
Har vel forøvrig skrevet litt om noen av disse opplevelsene før her inne.
Men jeg anbefaler alle å forsøke å be om hjelp, om det er noe veldig viktig. Men vet ikke om alle får den hjelpen?
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Finne ting som er mistet

Innlegg av Nephandi »

Jeg er vel ikke helt enig med deg der, ikke at det er noe galt med ditt syn, men slik ejg ser det er magi gitt for å brukes, det er en skill som alle andre og desto mer man bruker den desto flinkere blir man. Kosmos, Gud, Den Sore Energien, har gitt oss alle en gave med magi, og hva gjør vel en giver gladere enn å se gavene man har gitt bli brukt flittig. Jeg har aldri vert noe fan av å sette magi på en pedestal som bare tas frem i en krise. Mitt motto når det gjelder magi er bruk den, bruk den bruk den, og mens du er i gang nyt den og elsk den.
Antall ord: 119
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- - Finne ting som er mistet

Innlegg av Kiara »

Nephandi skrev:Jeg er vel ikke helt enig med deg der, ikke at det er noe galt med ditt syn, men slik ejg ser det er magi gitt for å brukes, det er en skill som alle andre og desto mer man bruker den desto flinkere blir man. Kosmos, Gud, Den Sore Energien, har gitt oss alle en gave med magi, og hva gjør vel en giver gladere enn å se gavene man har gitt bli brukt flittig. Jeg har aldri vert noe fan av å sette magi på en pedestal som bare tas frem i en krise. Mitt motto når det gjelder magi er bruk den, bruk den bruk den, og mens du er i gang nyt den og elsk den.
Hmm.. Ja kanskje det! Jeg vet ikke. Men jeg har sett på det som en skjelden gave som jeg måtte sette stor pris på, og ikke bruke i tide og utide. Men jeg vet jo som sagt ikke... ;)
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Finne ting som er mistet

Innlegg av Nephandi »

Hvis du ser på det, hvor mange har ikke en eller annen gang følt at noen de er glade i har det vondt eller at de ikke bør ta den bussen eller noe så enkelt som å vite når man står opp at noe viktig vil skje den dagen, små synke glimnt hos dem som ikke driver med slikt. Jeg tror alle har slike evner, men den må utvikles og de fleste bryr seg ikke med å utvikle slikt så evnene blir bare begravd dypt nede i dem, men de er der for alle som vil ha dem og er villige til å ta i mot dem og gjøre arbeidet nødvendig for å få dem.
Antall ord: 117
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Finne ting som er mistet

Innlegg av Kiara »

Ja jeg ser den.. Men i og med at jeg ikke er sikker på hvem som gir meg den hjelpen, i og med at det har skjedd både nissepek her, og at jeg har fått både uventet hjelp, og da mest den hjelpen jeg ba om.. så er jeg litt usikker på hvem som gjør hva. ;) Og jeg tror ikke jeg utøver magi.. bare har noen gode hjelpere. :D
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- - Finne ting som er mistet

Innlegg av Diffusa »

Nephandi skrev:Jeg er vel ikke helt enig med deg der, ikke at det er noe galt med ditt syn, men slik ejg ser det er magi gitt for å brukes, det er en skill som alle andre og desto mer man bruker den desto flinkere blir man. Kosmos, Gud, Den Sore Energien, har gitt oss alle en gave med magi, og hva gjør vel en giver gladere enn å se gavene man har gitt bli brukt flittig. Jeg har aldri vert noe fan av å sette magi på en pedestal som bare tas frem i en krise. Mitt motto når det gjelder magi er bruk den, bruk den bruk den, og mens du er i gang nyt den og elsk den.
Jeg tror du må være den første som skriver noe slikt her inne. Jeg har nå hvertfall ikke fått med meg at andre har hatt den holdningen til det. Jeg liker hvordan du ser på det og er helt enig. Nå er ikke dette noe jeg kan og benytter meg av, men jeg ser på det som et verktøy man kan bruke. Har man en hammer så slår en ikke inn spikeren med en stein.
Antall ord: 201
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Finne ting som er mistet

Innlegg av Nephandi »

Det er mange Paradigmer hvor magikeren kun er en person som kan komunisere med Åndelige vesener som så utfører magien, hele Ånde modellen blandt annet. Jeg mener derimot at dette også er magi. Men selfølgelig når man ber om hjelp fra noe bør man sjekke opp i hva man ber om hjelp fra for det vil være forskellige regler som gjelder for forskellige typer Ånde vesener.

Ja hvis man har hammer så slår man ikke inn spikeren med en stein. Selv om jeg selfølgelig mener at man må bruke magi på en ansvarlig måte så mener ikke jeg at å bruke den er uansvarlig eller misbruk, gaven er vår til å brukes.
Antall ord: 119
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links