Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr det som er min hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 16 Jun 2007 18:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Er det som er min hjelper?

Innlegg av wiccagirl7 »

Dette kommer sikkert til å høres helt teit ut, men jeg ville bare vite hva andre mener om det!

Jeg satt meg ned med havet for litt siden, jeg gikk igjennom en litt hard tid og jeg har alltid får energi av havet og "prater" med den..jeg satt og "ba" gud om å gi meg ett tegn og høre på meg.. og om ikke hjelperne min kunne hjelpe meg igjennom det det og vise seg...
etter en liten stund med meditasjon og "snakking".. Skjente jeg plutselig noe som støk seg på armen min og da jeg åpnet øynene min satt det en fremmed svart og hvit katt ved siden av meg.. Den var der bare med meg i noen minutter før det begynnte å gå ned mot havet og videre bort over stranden..

Hva betydde dette ?? Var det ett tegn eller var det bare en katt som syntes jeg så spennende ut ?

Sitter pris på alle svar...

P.S.. jeg er ikke heelt sikker på om dette er den rette linken å legge den på=P
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Re: Er det som er min hjelper?

Innlegg av Mariann66 »

bellamor7 skrev:Dette kommer sikkert til å høres helt teit ut, men jeg ville bare vite hva andre mener om det!

Jeg satt meg ned med havet for litt siden, jeg gikk igjennom en litt hard tid og jeg har alltid får energi av havet og "prater" med den..jeg satt og "ba" gud om å gi meg ett tegn og høre på meg.. og om ikke hjelperne min kunne hjelpe meg igjennom det det og vise seg...
etter en liten stund med meditasjon og "snakking".. Skjente jeg plutselig noe som støk seg på armen min og da jeg åpnet øynene min satt det en fremmed svart og hvit katt ved siden av meg.. Den var der bare med meg i noen minutter før det begynnte å gå ned mot havet og videre bort over stranden..

Hva betydde dette ?? Var det ett tegn eller var det bare en katt som syntes jeg så spennende ut ?

Sitter pris på alle svar...

P.S.. jeg er ikke heelt sikker på om dette er den rette linken å legge den på=P
Katten var nok et tein på at du har hjelp rundt deg :)
Antall ord: 192
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Og hvis man skal se litt ikke-paranormalt på det, så oppfatter katter lukkede eller halvlukkede øyne som trygghet og at man ikke mener noe vondt. Nesten som en innbydelse om å komme bort til en. Det er forøvrig derfor selverklærte kattehatere ofte får masse katter etter seg, siden de ofte vender seg bort fra katten og unngår øyenkontakt...

Men dette var bare en mulig naturlig forklaring. Jeg ser ikke helt bort fra at enten katten oppfattet de vanskelige følelsene dine eller at det faktisk var et tegn fra noe/noen...
Antall ord: 95
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 16 Jun 2007 18:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av wiccagirl7 »

Tusen takk for noen flotte svar =D

Jeg har bodd med katter i hele mitt liv og jeg hadde en katt for ikke så veldig lenge siden som ble påkjørt, og vi hadde skikkelig god kontakt sammen og han var svart og hvit...
Jeg tror at han kan være en av hjelper"ene" mine...

=D
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links