Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr det som er min hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 16 Jun 2007 18:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Er det som er min hjelper?

Innlegg av wiccagirl7 »

Dette kommer sikkert til å høres helt teit ut, men jeg ville bare vite hva andre mener om det!

Jeg satt meg ned med havet for litt siden, jeg gikk igjennom en litt hard tid og jeg har alltid får energi av havet og "prater" med den..jeg satt og "ba" gud om å gi meg ett tegn og høre på meg.. og om ikke hjelperne min kunne hjelpe meg igjennom det det og vise seg...
etter en liten stund med meditasjon og "snakking".. Skjente jeg plutselig noe som støk seg på armen min og da jeg åpnet øynene min satt det en fremmed svart og hvit katt ved siden av meg.. Den var der bare med meg i noen minutter før det begynnte å gå ned mot havet og videre bort over stranden..

Hva betydde dette ?? Var det ett tegn eller var det bare en katt som syntes jeg så spennende ut ?

Sitter pris på alle svar...

P.S.. jeg er ikke heelt sikker på om dette er den rette linken å legge den på=P
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sahara
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 07 Jun 2004 00:30
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold, Halden

Re: Er det som er min hjelper?

Innlegg av sahara »

bellamor7 skrev:Dette kommer sikkert til å høres helt teit ut, men jeg ville bare vite hva andre mener om det!

Jeg satt meg ned med havet for litt siden, jeg gikk igjennom en litt hard tid og jeg har alltid får energi av havet og "prater" med den..jeg satt og "ba" gud om å gi meg ett tegn og høre på meg.. og om ikke hjelperne min kunne hjelpe meg igjennom det det og vise seg...
etter en liten stund med meditasjon og "snakking".. Skjente jeg plutselig noe som støk seg på armen min og da jeg åpnet øynene min satt det en fremmed svart og hvit katt ved siden av meg.. Den var der bare med meg i noen minutter før det begynnte å gå ned mot havet og videre bort over stranden..

Hva betydde dette ?? Var det ett tegn eller var det bare en katt som syntes jeg så spennende ut ?



Sitter pris på alle svar...

P.S.. jeg er ikke heelt sikker på om dette er den rette linken å legge den på=P
Om du følte kjærlighet og ro da katten strøk deg, vil jeg si (utifra det du skriver) at dette var en hjelper som ga seg til kjenne..
Antall ord: 210
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Wow, nå fikk jeg en sterk følelse av deja vu her...

...eller har du kanskje skrevet dette innlegget før, i en annen helt lik tråd...? :roll:
Ikke for å klage (eller jo, litt kanskje...), men det er da vel mulig å finne tilbake til den gamle istedet for å lage en helt lik...?
Antall ord: 52
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 16 Jun 2007 18:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av wiccagirl7 »

jooda .. det var ikke det som var problemet.. dataen min klikket litt så da klikket jeg to ganger på send og da kom det opp to =P og det går jo ikke ann å slette en av de heller ..
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Syntes ikke det hørtes teit ut i det hele tatt bellamor :)
Det er alltid vanskelig å skulle forklare slike opplevelser, og en vet alltid svaret best selv. Jeg syntes absolutt det virker som du fikk et tegn der, men det er jo ikke sikkert denne katten var hjelperen din, men kun det tegnet du ba om? Du kan prøve å be hjelperne dine om å gi deg en klem og se hva som skjer, hos meg så skjer det i allefall noe helst spesielt hver gang jeg spør om det ;)
Antall ord: 90
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Jeg spurte om en klem nå. Merket ikke noe. Men kanskje fordi jeg hvisket det, er ikke alene i huset lol
Antall ord: 21
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

I går jobba jeg overtid. Ute stormet det og regnet pisket. Umulig å bruke paraply. Da jeg skulle gå for dagen, kom jeg på at jeg ikke hadde bil, og mens jeg sto og så ut av vinduet, sa jeg høyt at det måtte slutte å regne og blåse slik at jeg kunne klare å komme meg hjem tørrskodd(avstand fra jobb til hjemmet er en gårtur på ca 10 min).

Et par minutter senere stoppet det å regne og det sluttet å storme. Det var helt stille. Jeg skyndte meg hjem, og da jeg sto ved inngangen til leiligheten min, sa jeg høyt ut i luften; tusen takk! Jeg hadde ikke før sagt det, før det begynte å storme med vind og regn igjen.

Kanskje hørte Gud meg, kanskje hørte englene og skytsenglene, samt alle hjelperne mine meg, men jeg fikk det jeg ba om. Lignende har hendt flere ganger. Det er i allefall artigt å se at man får det man ber om. Det var nok mest sannsynlig tilfeldig, men hva gjør vel det?
Det har i såfall vært uvanlig mange tilfeldigheter.
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links