Jeg lurer litt, hver gang jeg lukker øynene og konsentrerer meg, havner jeg på diverse steder. Men jeg kan på en måte ikke kontrollere det, når jeg skal komme tilbake og hva som skjer eller hvor jeg skal. Hjelp?
Jeg går også noen ganger i en "transe", jeg bare stirrer et sted og putselig er jeg ikke der lenger...jeg er ingensteds, jeg bare ser....jeg hører ikke, kjenner ikke til tiden og kan ikke flytte noe på meg...
Håper på svar, Takk
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Trenger Råd
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Aug 2007 15:11
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Trenger Råd
Antall ord: 88
After all of the darkness and sadness,
Soon comes happiness.
Soon comes happiness.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Aug 2007 08:28
- 17
Hei;
Ikke for å virke frekk elns....men dette er den tredje tråden du starter om det samme. Kanskje du skal vente til å se om noen svarer en av de andre først, før du poster fler mener jeg
Ikke for å virke frekk elns....men dette er den tredje tråden du starter om det samme. Kanskje du skal vente til å se om noen svarer en av de andre først, før du poster fler mener jeg
Antall ord: 40
FY
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg skjønner godt at du poster dette flere ganger hvis du ikke får svar! Slike ting er fryktlig ubehagelig å opppleve.
Det går an å gjøre noe med slike ting, men det krever mye innsats fra din side. Både fokus og stå-på-vilje. I tillegg kreves en god dose tålmodighet. Jobben går ut på å få forståelsen og opplevelsen av at du styrer dette selv. At du blir såpass bevisst på deg selv og dine mekanismer at du kan velge noe annet og gradvis opparbeide en større grad av tilstedeværelse i deg selv. Det er ikke bare bare, men det lar seg gjøre!
Blomstermedisin kan være en enkel start som kan lette hverdagen. Men å gå i behandling hos noen som kan hjelpe deg med slike ting er best. Kanskje bodynamic eller noe lignende som øker kropps- og emosjonstilstedeværelsen. Still Point kan virke litt utsvevende, men kan også være akkurat det du trenger. Akupunktur kan kanskje også være bra hvis du vet om noen gode akupunktører som kan sette nåler for andre ting enn bare fysiske symptomer.
Jeg ønsker deg lykke til!
Det går an å gjøre noe med slike ting, men det krever mye innsats fra din side. Både fokus og stå-på-vilje. I tillegg kreves en god dose tålmodighet. Jobben går ut på å få forståelsen og opplevelsen av at du styrer dette selv. At du blir såpass bevisst på deg selv og dine mekanismer at du kan velge noe annet og gradvis opparbeide en større grad av tilstedeværelse i deg selv. Det er ikke bare bare, men det lar seg gjøre!
Blomstermedisin kan være en enkel start som kan lette hverdagen. Men å gå i behandling hos noen som kan hjelpe deg med slike ting er best. Kanskje bodynamic eller noe lignende som øker kropps- og emosjonstilstedeværelsen. Still Point kan virke litt utsvevende, men kan også være akkurat det du trenger. Akupunktur kan kanskje også være bra hvis du vet om noen gode akupunktører som kan sette nåler for andre ting enn bare fysiske symptomer.
Jeg ønsker deg lykke til!
Antall ord: 197
Hide post links |