Det er virkelig no rart med leirkolen brennabu.
Jeg og to kompiser, den ene bestekompisen og andre bestekompis nr 3 sov på den største hytta. Vi sov på det øverste rommet med en luke eller et slags havlt loft.
Vi hadde det bra første dagen men neste dag på kvelden begynte klassefolka nede å si at det var no rart her.
Jeg og dennis som var bestekompis 1 vi likte sånne ting å snakket om det ofte.
Når vi skulle sove tredje natta så våkna dennis og han adre på rommet. jeg våka ikke PGA dårlig hørsel. De sa at noen gikk rundt i huset på natta. Lærerene sa det kanskje var vaktmester, men virket ganske usikre.
Tredje dagen sov jeg å Dennis opp på det halve loftet. Jeg holdt meg alltid helt ytterst fordi jeg føte noe i skyggen av hjørnet. Jeg å Dennis lo og tulla, men når jeg skulle rulle bakover kom jeg i dette hjørnet og noe TOK meg i beinet for et lite sekund. jeg skrek" Jeg finner ikke bakken". Og dennis Lo som søren.
Neste dagen var jeg og Dennis plutselig uvenner. Dennis sov på loftet alene den natta. Å midt på natta kom læreren inn å sa at vi skulle møte i gangen nede.
I gangen nede var det kaldt, vi snakka om opplevelsene her.
Neste dag Ble en i pararell klassen helt gæren i huet. Han lo hele tia å sa masse rart. F.eks: Nisse danser på stekepanna, (Navn) Bryter opp peisen og Jeg fyker rundt i tørketrommelen. Jeg å Dennis ble venner igjen av å se på han le seg skakk.
Læreren vår begynte til å med å røyke igjen etter stresset med å roe han ned.
så hva skjer? SPØRSMÅL?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Leirskolen: BRENNABU. er det noe rart med.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Aug 2007 19:46
- 17
- Kjønn (valgfri): kar
- Blitt takket: 2 ganger
Leirskolen: BRENNABU. er det noe rart med.
Antall ord: 302
God gave rock 'n' roll to YOU
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Høres ut som en klassetur ja!Man blir jo ikke "gal i huet " av å sove der,og ting skjer ikke over natten at man skulle bli det heller.Jeg har vært der jeg selv jeg,men noe unormalt har jeg ikke vært borti......
mvh marikken
mvh marikken
Antall ord: 48
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
smitte efekt
for å si det så kan lærerne å være ja overtroisk
og i en stresset redd prosisjon kan nærvøsitet smitte noen skøyer andre reagerer anderledes og det er det jeg tror du har vert borti på turen en e` helt normal opptreden til de forsjellige for det trykket de var med på.
men det kan å ha hvert noe i huset siden det ble så trykket eller ikke, eller bare en med smitte effekt med en med god fantasi som var med. :mozilla_smile:
og i en stresset redd prosisjon kan nærvøsitet smitte noen skøyer andre reagerer anderledes og det er det jeg tror du har vert borti på turen en e` helt normal opptreden til de forsjellige for det trykket de var med på.
men det kan å ha hvert noe i huset siden det ble så trykket eller ikke, eller bare en med smitte effekt med en med god fantasi som var med. :mozilla_smile:
Antall ord: 86
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2007 22:21
- 17
- Lokalisering: Spydeberg
Jeg har vært på Brennabu, og da jeg var der, så kunne jeg både føle og se ting....
Antall ord: 21
Just consider me your friend, I will be here till the end...
Hide post links |
Hva så du?Ailleena skrev:Jeg har vært på Brennabu, og da jeg var der, så kunne jeg både føle og se ting....
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2007 22:21
- 17
- Lokalisering: Spydeberg
jeg så en dame i hvitt, som kom inn på soverommet når vi sov...
jeg våknet av det fordi jeg kjente de energiene hun ga fra seg...
jeg våknet av det fordi jeg kjente de energiene hun ga fra seg...
Antall ord: 29
Just consider me your friend, I will be here till the end...
Hide post links |