Fakta, teori & skepsis ⇒ Noen som har lest........?
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2007 15:50
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Noen som har lest........?
Noen som har lest "Det virkelige folket" eller "Wionas visdom" ? Hadde vært artig å hørt hva andres synes om de bøkene.
Antall ord: 23
bjørnekvinnen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Jeg har lest den, men det er flere år siden. Husker den gjorde meg forbløffet og undrende. En fin dokumentar.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2005 21:21
- 19
- Lokalisering: Lillehammer
Hva dreier de bøkene seg om?
Antall ord: 7
Let the good spirits follow your way.
Hide post links |
Hvis det er den samme boken vi snakker om, så mener jeg det var en kvinne som reiste til Australia og levde sammen med aborginene, urfolket. Hun følger dem gjennom flere mndr og lever som dem. Hun er vitne til urmenneskets fantastiske måte å leve på. De lytter til naturen og dyrene og lever i pakt og harmoni med omgivelsene. Når de skal ha samlinger, foregår meldingen om møter telepatisk. Jeg husker ikke så mye, men jeg husker at jeg var svært undrende til det denne hvite kvinnen forteller fra sin tid blant "det virkelige folket". Det er egentlig en fantastisk berettning om mennesker som har sine "overnaturlige" evner intakt og bruker dem daglig. Et åpent tredje øye med andre ord.
Tror jeg skal ta frem denne boken og lese den igjen.
Tror jeg skal ta frem denne boken og lese den igjen.
Antall ord: 137
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2007 15:50
- 17
Ja det er den samme boken. Er noen år siden jeg leste den selv også. Men det er en bok til ettertanke.
Wionas visdom er en fin bok å få innsikt om indianerenes måte å tenke på. Det er en roman om en psykolog som får en gammel indianerkvinne som klient. For meg var den artig og lærerik. Har lest den flere ganger, noe jeg sjelden gjør med bøker. Det er en fortsettelse til den også som heter "Hjertets stemme" som også er til å anbefale, hvis du er interesert nordamerikansk sjamanisme, eller bare er glad i en god historie.
Wionas visdom er en fin bok å få innsikt om indianerenes måte å tenke på. Det er en roman om en psykolog som får en gammel indianerkvinne som klient. For meg var den artig og lærerik. Har lest den flere ganger, noe jeg sjelden gjør med bøker. Det er en fortsettelse til den også som heter "Hjertets stemme" som også er til å anbefale, hvis du er interesert nordamerikansk sjamanisme, eller bare er glad i en god historie.
Antall ord: 102
bjørnekvinnen
Hide post links |
Takk for tipset. Leser gjerne!bjørnekvinnen skrev:Ja det er den samme boken. Er noen år siden jeg leste den selv også. Men det er en bok til ettertanke.
Antall ord: 110
Hide post links |