Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerFormidling gjennom drømmer.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Rine

Formidling gjennom drømmer.

Innlegg av Rine »

Jeg så min hjelper for første gang i en drøm. Det er også den eneste gangen jeg har sett ham, men oi for en fin drøm det var! :-D
Hvordan kom dere i kontakt med deres hjelpere? Hva slags tegn gav den/de til dere?
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Jeg hadde en venn/hjelper da jeg var liten. Denne så ut som en vanlig kar, men klærne var fra en svært fjern fortid. Vennen min var det kun jeg som kunne se, og da jeg var i begynnelsen av tenårene forsvant han. Som barn hadde jeg mange og lange samtaler med ham, men etterhvert som jeg ble eldre, ble disse samtalene færre og færre. Mange år senere, etter at jeg var blitt voksen, trodde jeg at jeg bare hadde innbilt meg ham, for det er jo ganske vanlig at små barn har slike "liksom-venner". Det eneste bemerkelsesverdige i dette, må være at jeg husker denne vennen veldig godt. Så plutselig så jeg ham igjen for ca 3 år siden. Da sto han plutselig foran meg, klarere og tydligere enn noen gang.
Jeg reagerte ikke med å bli redd, men ble veldig glad, for der og da forsto jeg at han virkelig hadde vært med meg da jeg var yngre. Det var en svært alvorlig hendelse som gjorde at han nå viste seg for meg, og det har jeg fortalt om et annet sted på para.
Men jeg har siden ikke sette ham. Hadde han ikke vist seg for meg med det budskapet han kom med i bilder, hadde jeg hatt ett barn mindre i dag, så jeg er uendelig takknemlig for at han kom til meg den kvelden.
Ellers har jeg noen "lysvesener" som viser seg i drømmene mine. Disse dukket opp i en tid da jeg hadde det svært vanskelig og vondt i livet. De er ofte hos meg, men jeg ser dem kun i mine drømmer, og fornemmer deres tilstedeværelse når jeg er våken. I drømmene kommuniserer vi, men når jeg sliter med div ting i våken tilstand, kan jeg spørre dem i mine tanker, og får som regel svar i drømmene mine. Det har så langt alltid stemt. I dag føler jeg meg helt trygg på dem, og har lært meg å lytte til dem, for de kommer også med ny kunnskap og lærdom om ting som ikke er her på jorden. Det er som å motta undervisning. Akkurat slik føler jeg det.
På min veranda, har jeg for tiden besøk av to små fugler. De er ville, men ikke redd meg. Den ene sitter ofte ved siden av meg på bordet, og jeg har lurt på om de også kan ha forbindelse med disse lysvesnene. Kanskje er dyrene som jeg har kontakt med budbringere. Veldig spesielt. Hvis du leser litt i para, vil du se noe av det jeg har fortalt her.
Antall ord: 450

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Re: Formidling gjennom drømmer.

Innlegg av Mysticool »

Rine skrev:Jeg så min hjelper for første gang i en drøm. Det er også den eneste gangen jeg har sett ham, men oi for en fin drøm det var! :-D
Hvordan kom dere i kontakt med deres hjelpere? Hva slags tegn gav den/de til dere?
Har vel spurt om råd og hjelp til tøffe tak i livet, og fått svar og veiledning igjennom drømmer og tanker!
Antall ord: 75
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Re: Formidling gjennom drømmer.

Innlegg av Satsuki »

Rine skrev:Jeg så min hjelper for første gang i en drøm. Det er også den eneste gangen jeg har sett ham, men oi for en fin drøm det var! :-D
Hvordan kom dere i kontakt med deres hjelpere? Hva slags tegn gav den/de til dere?
Mye av det samme som deg, egentlig. Jeg hadde en vanskelig tid, ba om hjelp og fikk det i drømme, flere ganger. Har ikke sett dem siden, men vet at de er der. Får tegn innimellom, det kan være så lite.. som når man tryner i trappa, mister taket i gelenderet men alikevel ikke faller og skader seg. Dette skjer ofte, da jeg er en kløne :) Uansett, bare sånne småting, en følelse av tilstedeværelse.
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links