Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerGod opplevelse

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 225
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

God opplevelse

Innlegg av The_Spirit »

Hei!
Var netopp i Kristkirkens ungdomsklubb i Bergen. Der fikk jeg en ganske god opplevelse.

Jeg var inne i et rom som kalles for "Stor salen". Jeg satt og snakket med en venn der inne om mange forskjellige ting. Plutselig får jeg en veldig god følelse av at det er noen som passer på meg, og det var rett før tårene begynte å renne.

Litt senere gikk jeg alene opp på en butikk i nærheten for å kjøpe en sjokolade. På veien får jeg den samme gode følelsen av at det er noen som går med meg og passer på meg.

Tenkte å fortelle dette, for jeg synes det var en veldig god opplevelse.
Antall ord: 120
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
green eyes
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 467
Startet: 18 Okt 2006 23:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Follo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

...

Innlegg av green eyes »

Så godt:)Er vikrelig glad på dine vegne!
Antall ord: 8
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 154
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av guardian »

hørte godt ut, en god opplevelse det ja :D
Antall ord: 9
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mariann66
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 343
Startet: 05 Aug 2007 21:40
17

Innlegg av Mariann66 »

Det høres veldig bra ut, ble glad på dine vegne :D
Antall ord: 11
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 225
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av The_Spirit »

Takk :)
Antall ord: 1
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: God opplevelse

Innlegg av Amfelia »

The_Spirit skrev:Hei!
Var netopp i Kristkirkens ungdomsklubb i Bergen. Der fikk jeg en ganske god opplevelse.

Jeg var inne i et rom som kalles for "Stor salen". Jeg satt og snakket med en venn der inne om mange forskjellige ting. Plutselig får jeg en veldig god følelse av at det er noen som passer på meg, og det var rett før tårene begynte å renne.

Litt senere gikk jeg alene opp på en butikk i nærheten for å kjøpe en sjokolade. På veien får jeg den samme gode følelsen av at det er noen som går med meg og passer på meg.

Tenkte å fortelle dette, for jeg synes det var en veldig god opplevelse.
Ja det er en utrolig deilig følelse, alltid godt å vite at man aldri går alene :mozilla_wink:
Det kan løse opp mange fobier, tror jeg, for man våger liksom mer og mer på en måte.
Sånn har ialle fall jeg det!
Og så føler man seg så utrolig oppløftet og lykkelig, noe som igjen smitter over på andre, fordi man utstråler positiv energi.

Amfelia
Antall ord: 196
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Re: God opplevelse

Innlegg av magnolia - sluttet »

The_Spirit skrev:Hei!
Var netopp i Kristkirkens ungdomsklubb i Bergen. Der fikk jeg en ganske god opplevelse.

Jeg var inne i et rom som kalles for "Stor salen". Jeg satt og snakket med en venn der inne om mange forskjellige ting. Plutselig får jeg en veldig god følelse av at det er noen som passer på meg, og det var rett før tårene begynte å renne.

Litt senere gikk jeg alene opp på en butikk i nærheten for å kjøpe en sjokolade. På veien får jeg den samme gode følelsen av at det er noen som går med meg og passer på meg.

Tenkte å fortelle dette, for jeg synes det var en veldig god opplevelse.
For noen år siden, slet jeg forferdelig med mitt liv og med meg selv. Skal ikke gå inn på alt det her...Jeg hadde også en grusom følelse av at jeg var fanget i min egen kropp, helt forferdelig. Men da jeg hadde det som verst, opplevde jeg lysvesener i mine drømmer. Det var sterke og klare drømmer, og jeg fikk virkelig hjelp i min hverdag av disse energiene. Det var mange av dem, og jeg skimtet skikkelser inn i lysene. En av dem er mye større, dvs at energifeltet er enormt, og kraften fra denne ene er veldig mektig. Jeg oppdaget at jeg kunne spørre dem om ting og de svarte meg. Jeg følte også en slags forløsning, og det var en vidunderlig følelse. Siden den gang har disse lysvesnene vært med meg. Om det er hjelpere eller noe annet, vet jeg ikke. Men de kommer når jeg trenger det. Ofte våkner jeg rett etter et slikt besøk, og da er alltid rommet mitt badet i en svak gyllen glød. For meg er disse drømmene like mektige og forunderlige som den gang, og jeg blir fylt med slik glede! Jeg føler også nærvær i våken tilstand, men ser selvsagt ingenting. Dette skjer ofte nåe jeg er redd for noe, er nervøs og bekymret. Det artige er vel at mitt yngste barn opplever akkurat det samme som meg, og jeg har forstått og fått vite at han også har kontakt med disse lysvesnene. Han kommuniserer veldig lett med dem, noe jeg ikke akkurat gjør. Men jeg føler meg velsignet!
Antall ord: 406

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: God opplevelse

Innlegg av Amfelia »

magnolia skrev:
The_Spirit skrev:Hei!
Var netopp i Kristkirkens ungdomsklubb i Bergen. Der fikk jeg en ganske god opplevelse.

Jeg var inne i et rom som kalles for "Stor salen". Jeg satt og snakket med en venn der inne om mange forskjellige ting. Plutselig får jeg en veldig god følelse av at det er noen som passer på meg, og det var rett før tårene begynte å renne.

Litt senere gikk jeg alene opp på en butikk i nærheten for å kjøpe en sjokolade. På veien får jeg den samme gode følelsen av at det er noen som går med meg og passer på meg.

Tenkte å fortelle dette, for jeg synes det var en veldig god opplevelse.
For noen år siden, slet jeg forferdelig med mitt liv og med meg selv. Skal ikke gå inn på alt det her...Jeg hadde også en grusom følelse av at jeg var fanget i min egen kropp, helt forferdelig. Men da jeg hadde det som verst, opplevde jeg lysvesener i mine drømmer. Det var sterke og klare drømmer, og jeg fikk virkelig hjelp i min hverdag av disse energiene. Det var mange av dem, og jeg skimtet skikkelser inn i lysene. En av dem er mye større, dvs at energifeltet er enormt, og kraften fra denne ene er veldig mektig. Jeg oppdaget at jeg kunne spørre dem om ting og de svarte meg. Jeg følte også en slags forløsning, og det var en vidunderlig følelse. Siden den gang har disse lysvesnene vært med meg. Om det er hjelpere eller noe annet, vet jeg ikke. Men de kommer når jeg trenger det. Ofte våkner jeg rett etter et slikt besøk, og da er alltid rommet mitt badet i en svak gyllen glød. For meg er disse drømmene like mektige og forunderlige som den gang, og jeg blir fylt med slik glede! Jeg føler også nærvær i våken tilstand, men ser selvsagt ingenting. Dette skjer ofte nåe jeg er redd for noe, er nervøs og bekymret. Det artige er vel at mitt yngste barn opplever akkurat det samme som meg, og jeg har forstått og fått vite at han også har kontakt med disse lysvesnene. Han kommuniserer veldig lett med dem, noe jeg ikke akkurat gjør. Men jeg føler meg velsignet!

Kjempespennende historie du kommer med her!
Jeg har vurdert om jeg skal fortelle denne historien som nå kommer, og funnet ut at jeg gjør det, for jeg bryr meg lite om andre tror jeg klin gæern eller annet, i såfall støtter jeg ordtaket "de gærne har det godt"

Første gangen jeg virkelig møtte guidene mine er ikke lenge siden, da fikk jeg mitt første glimt av dem, men det rare som skjedde var at andre så den ene, i allefall, av mine to hovedguider.
Jeg ble observert under en transemeditasjon, syntes selv ikke at jeg fikk til denne meditasjonen så godt, men jeg fikk mange syner, og symboler. Jeg følte 3 øyne på meg, det ene mye nærmere enn de to andre, det er brunt, jeg skimter kraftig skjeggvekst i hans ansikt, går nesten opp til oversiden av kinnbenet, de andre to øynene kommer og går på en måte. Det var mye mer, men helt uvesentlig for historien.
Da meditasjonen min var over, var det en del som smilte så lurt, og de begynte å fortelle hva som skjedde meg under meditasjonen: først ble ansiktet mitt mye større og bredere, hudfargen endret seg, jeg så veldig gammel ut, leppene ble mye fyldigere, og så dukket det opp tre øyne over mine gjennlukkede grønnblå øyne, et brunt, et grønt og et blått!!
Jeg trodde de bare tulla med meg, men jeg hadde jo selv "sett" disse øynene..
Så det som skjedde meg i transemeditasjon var at guiden min, den ene, materialiserte seg gjennom ansiktet mitt.Jeg syntes det var utrolig spennende at det hadde skjedd akkurat meg, og ble også oppfordret til å fortelle dette, men det er jo litt vanskelig å snakke om og..
Måtte sende en mail til Tone Nilsen og fortelle henne om denne opplevelsen, for dette er jo noe som skjer henne og.
Og til de som tror jeg bare bløffer her så kan jeg fortelle at den ene observatøren i dette tilfellet var Andre Kirsebom, lederen i Den Norske Spiritualist Kirken...
Men det er deilig når det "dukker opp bevis" :mozilla_wink:

Amfelia
Antall ord: 774
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Hei Amfelia! Du skal ikke lengre være bekymret for hva andre tror om deg når du forteller dette, for du vil erfare at mennesker ikke føler seg fremmend for slike hendelser. Selv om din opplevelse var spesielt sterke og at det vistes utenpå deg, tror i allefall jeg på din opplevelse. Jeg har fortalt om mine opplevelser i mange sammenhenger, en gang var det i en stor konferanse der mange arbeidsgivere var til stede. Tenk deg det, der sto jeg oppreist og fortalte alle hvordan mitt liv hadde vært og hvordan jeg klarte å komme meg videre. Etter at jeg var ferdig, var det helt stille i salen. Ingen sa ett ord, alle så ut som om de hadde fått en åpenbaring, og mange satt og gråt. Tenk, der satt det mange staute og ærgjerrige bedriftsledere og de gråt av undring og bevegelse. Senere ble jeg fortalt at jeg lyste der jeg sto. Jeg var omgitt av et kraftig gyllent lysfelt som fylte hele senen. Noen påsto også at de kunne se skikkelser både bak og ved min side. Selv hadde jeg merket at det spredte seg et gyllent skjær i salen, men kunne ikke forestille meg at det var på denne måten. Jeg fortalte min historie lekende lett, og følte meg sikker på at jeg gjorde det riktige. Har fått mange spm og forspørsler i ettertid, så folk tror meg! Ikke engang har jeg opplevd at noen har trukket meg i tvil, i såfall har ingentin blitt nevnt.
Jeg synes du skal fortelle om dine opplevelser. Vi mennesker er eslet til noe mye mer enn livet her på jorden, det vet jeg! Alt som skjer her, er en slags forberedele på det som kommer. Der er noen der ute, bakenfor vår dimensjon og tid, som venter på at vi skal bli klare til å motta og innvies på et høyere og universielt plan. Og vet du hvorfor jeg sier dette? Dette er det mine lysvesener har forklart meg, og jeg vet ikke om jeg forstår alt enda, men jeg mottar stadig vekk ny kunnskap og lærdom. Leksjonene har blitt hyppigere, og jeg har slik "undervisning" flere ganger i mnd nå. Er det rart jeg føler meg velsignet?
Antall ord: 386

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Føler heller ikke at jeg blir mistrodd hvis jeg forteller ting jeg opplever, men er litt forsiktig når det gjelder helt personlige ting som kommer til meg...
Jeg vet hva jeg opplever, og andre får tro meg eller la være, det er ett fett for meg :D
Jeg får stadig høre, ja, men så bevis det og det da, men jeg klarer ikke å få fram ting på kommando, og det er vel det skeptikerene ikke helt kan forstå.
Mine nærmeste vet om dette hos meg, og ellers så er det bare mennesker jrg føler ekstra stor tillit til som jeg gidder å dele med.
Men jeg føler stor glede over det jeg opplever, og det skal ingen få ta fra meg!
Men jeg er ikke redd for å utlevere denne siden ved meg, jeg har andre ting jeg og behersker, men vil bli litt tryggere på meg selv før jeg eventuellt deler det med så mange andre.

Amfelia
Antall ord: 165
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Amfelia skrev:Føler heller ikke at jeg blir mistrodd hvis jeg forteller ting jeg opplever, men er litt forsiktig når det gjelder helt personlige ting som kommer til meg...
Jeg vet hva jeg opplever, og andre får tro meg eller la være, det er ett fett for meg :D
Jeg får stadig høre, ja, men så bevis det og det da, men jeg klarer ikke å få fram ting på kommando, og det er vel det skeptikerene ikke helt kan forstå.
Mine nærmeste vet om dette hos meg, og ellers så er det bare mennesker jrg føler ekstra stor tillit til som jeg gidder å dele med.
Men jeg føler stor glede over det jeg opplever, og det skal ingen få ta fra meg!
Men jeg er ikke redd for å utlevere denne siden ved meg, jeg har andre ting jeg og behersker, men vil bli litt tryggere på meg selv før jeg eventuellt deler det med så mange andre.

Amfelia
Det vil alltid være ting man skal holde for seg selv, det har også jeg. Men som du vet, de jeg omgir meg med daglig, vet om mange av disse hendelsene. Noen få av dem har vært direkte vitne til forunderlige ting som har skjedd med meg. Men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke har følt å bli mistrodd. Noen opplevelser får jeg en følelse av at jeg skal dele med andre, og andre opplevelser har jeg forstått slik at jeg skal holde det for meg selv. Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men som du sier, de nærmeste vet om dette.

Nå tror jeg er en del eldre enn deg, og dette med å føle seg tryggere på en selv kommer med årene. Jeg føler meg trygg på meg selv og det viser også utad.
Antall ord: 316

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Magnolia skrev:
Nå tror jeg er en del eldre enn deg, og dette med å føle seg tryggere på en selv kommer med årene. Jeg føler meg trygg på meg selv og det viser også utad.

Vet ikke, men tror jeg er eldre enn deg :D

Amfelia
Antall ord: 47
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Amfelia skrev:Magnolia skrev:
Nå tror jeg er en del eldre enn deg, og dette med å føle seg tryggere på en selv kommer med årene. Jeg føler meg trygg på meg selv og det viser også utad.

Vet ikke, men tror jeg er eldre enn deg :D

Amfelia
Hvorfor tror du det? Kanskje du har rett??? Vet ikke hvorfor jeg innbiller meg at jeg er eldre enn deg. Hi, hi..
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

magnolia skrev:
Amfelia skrev:Magnolia skrev:
Nå tror jeg er en del eldre enn deg, og dette med å føle seg tryggere på en selv kommer med årene. Jeg føler meg trygg på meg selv og det viser også utad.

Vet ikke, men tror jeg er eldre enn deg :D

Amfelia
Hvorfor tror du det? Kanskje du har rett??? Vet ikke hvorfor jeg innbiller meg at jeg er eldre enn deg. Hi, hi..
vibber, min venn..... :mozilla_wink:
nei, vet ikke hvorfor jeg heller tror at jeg er eldre :D , men ok : jeg er snart 45.

Amfelia
Antall ord: 96
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Amfelia skrev:
magnolia skrev:
Amfelia skrev:Magnolia skrev:
Nå tror jeg er en del eldre enn deg, og dette med å føle seg tryggere på en selv kommer med årene. Jeg føler meg trygg på meg selv og det viser også utad.

Vet ikke, men tror jeg er eldre enn deg :D

Amfelia
Hvorfor tror du det? Kanskje du har rett??? Vet ikke hvorfor jeg innbiller meg at jeg er eldre enn deg. Hi, hi..
vibber, min venn..... :mozilla_wink:
nei, vet ikke hvorfor jeg heller tror at jeg er eldre :D , men ok : jeg er snart 45.

Amfelia

Vel, da hadde du faktisk rett! Jeg er bittelitt yngre enn deg. Du må ha ekstra vibber som ikke jeg har, men ok da! Så fikk vi svaret på dette, he, he. Bøyer meg for deg!
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links