Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelpere..Igjen

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

tears
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 24 Jul 2007 19:11
17

Hjelpere..Igjen

Innlegg av tears »

Hei hei :)
Veldig mange spm ang hjelpere innpå her..men jeg måå bare spørre :mozilla_smile: (BEKLAGER)
Jeg har det utrolig vanskelig i livet mitt for tiden..så jeg lurer på om hjelperene mine er der da..Jeg er litt skeptisk på om jeg har hjelpere..jeg har lyst på ett tegn fra de..Har spurt mange ganger,men har ikke fått no tegn enda..Lurte bare på om de er der å sender meg positiv engeri eller hva enn de no gjør for at jeg skal føle meg bedre? :)
Hvordan kan jeg evnt få ett tegn ?drømmer,dyr ?
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 472
Startet: 18 Nov 2006 22:22
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

hei jeg kan jo gi det samme tipset til deg som jeg gav en annen her inne ;)

Det som kan tenkes er at de føler du ikke er klar for å bli kjent med dine hjelpere.. etter mine erfaringer er det det, det tyder på.. Øm skrivefeil der? jaja.. det du kan gjøre er å sette deg for deg selv en kveld der du får fred fra andre rundt deg så kan du spørre inni tankene dine om de vil gjøre seg kjent med deg.. om det er noen som vil gi et hint om de er i nærheten du kan jo sende meg en pm så kan eg hjelpa deg videre der

mvh PearlDrop
Antall ord: 119
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Re: Hjelpere..Igjen

Innlegg av magnolia - sluttet »

tears skrev:Hei hei :)
Veldig mange spm ang hjelpere innpå her..men jeg måå bare spørre :mozilla_smile: (BEKLAGER)
Jeg har det utrolig vanskelig i livet mitt for tiden..så jeg lurer på om hjelperene mine er der da..Jeg er litt skeptisk på om jeg har hjelpere..jeg har lyst på ett tegn fra de..Har spurt mange ganger,men har ikke fått no tegn enda..Lurte bare på om de er der å sender meg positiv engeri eller hva enn de no gjør for at jeg skal føle meg bedre? :)
Hvordan kan jeg evnt få ett tegn ?drømmer,dyr ?
Fortsett å be om tegn og vær obs på selv de små hendelsene rundt deg. Kan hende du vil oppdage noe. Nei, jeg vet ikke hva du kan gjøre, for jeg selv har også mange, mange ganger bedt om tegn fra mine hjelpere. Tegnene kom etterhvert, og det har faktisk vært mange i mitt liv. Ikke store ting og hendelser, men små. F. eks har jeg nå hatt besøk av en liten grå fugl i flere dager på verandaen min. Den kom til meg en tidlig morgen for rundt en uke siden og er her ennå. Den er ikke redd og kan sette seg like i nærheten av meg. Jeg tar det som et tegn. Den er jo vill, men oppsøkte meg som sagt og har siden vært her ute. Når jeg har besøk eller det kommer noen, flyr den sin vei, men så snart jeg er alene, er den der igjen. Og den ser på meg hele tiden. Jeg har lurt på om den formidler noe til meg, men jeg klarer ikke å få tak i det. En annen gang fikk jeg besøk av en vill oter, og det var i sannhet en svært forunderlig opplevelse. Oteren kom helt bort til meg og satt ved min side i mange minutter. Ellers har jeg også fått flere tegn gjennom drømmer i løpet av nettene. Vanligvis husker jeg ikke drømmene noe særlig, men når "tegnene" dukker opp i drømmene, da husker jeg alltid drømmen og det veldig detaljert, så for meg gir det en mening etterhvert.
Vær tolmodig, og oppmerksom så kanskje vil det hende deg noe lignende. Har du forsøkt å pendulere?
Antall ord: 395

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: Hjelpere..Igjen

Innlegg av Asbjørn »

tears skrev:Hei hei :)
Veldig mange spm ang hjelpere innpå her..men jeg måå bare spørre :mozilla_smile: (BEKLAGER)
Jeg har det utrolig vanskelig i livet mitt for tiden..så jeg lurer på om hjelperene mine er der da..Jeg er litt skeptisk på om jeg har hjelpere..jeg har lyst på ett tegn fra de..Har spurt mange ganger,men har ikke fått no tegn enda..Lurte bare på om de er der å sender meg positiv engeri eller hva enn de no gjør for at jeg skal føle meg bedre? :)
Hvordan kan jeg evnt få ett tegn ?drømmer,dyr ?
Jepp, de er der, spesielt når man har det vanskelig.
OM de vil vise seg, kommer lit an på ; det at du har det vanskelig, er fordi du er i ferd med å få en erfaring. En erfaring du nok har vært med å bestemme at du skulle oppleve, allerede før du ble født.
Høres tøft ut, men ja, jeg tror det er slik.
Hjelperene er der, mer for å lede deg fremover slik at du kommer IGJENNOM denne erfaringen, og får mer kunnskap om saker og ting senere.
HVIS anledningen er riktig, så vil du merke at de er der, av og til kan det være tegn som du ikke helt skjønner, fikk for meg tanken at du skal legge merke til en eldre dame som smiler til deg...
Ser på deg og smiler og så går videre...
Smilet kan være lokket frem av dine Hjelpere - som en hilsen, - UTEN at denne damen aner noe om det engang ;-)
( Og spør du, vil hun tro du er sprø ;-) eheh )

Uansett ; ting er tunge av og til, spesielt når følelsene kommer inn i bildet.
Men uansett hvordan - så går livet videre, og man har mange kjekke erfaringer også i vente !

lykke til videre !

mvh Asbjørn
Antall ord: 322

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links