Hei
Jeg har lest boken "The Reconnection" av Eric Pearl nå. Jeg drev og øvet litt på noen av de metodene som sto der. Så plutselig en dag, da jeg lagde energiball, fikk jeg en helt ny følelse i henende. Jeg prøvde å holde hendene mine over en venninne, som var med meg. Jeg kunne liksom føle energiene! Var helt merkelig. Kunne føle med hendene hvor hun hadde vondt. Så jeg holdt hendene over det stedet. Fikk en sånn sterk følelse, som bare tvang hendene mine til å være der. Jeg klarte ikke bevege de. Så ble det VARMT- og vondt. Til slutt måtte jeg flytte de. Venninnen min kunne også kjenne denne varmen. Jeg har prøvd litt til med dette - har dempet smerter. Og jeg holdt hendene mine over et myggstikk. Ca. 10 min etterpå var det ikke lengre tegn til myggstikket.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Healing - videreutviklig
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jul 2007 23:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2007 21:20
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Healing - videreutviklig
åhh så bra da ja den boka er veldig bra,bare at man leser den så kan man føle healing energier, jeg har også laget disse energi ballene og strekt dem ut og lekt litt med dem, men har aldri prøvd det på noen enda,får gjøre det en gangKristineH skrev:Hei
Jeg har lest boken "The Reconnection" av Eric Pearl nå. Jeg drev og øvet litt på noen av de metodene som sto der. Så plutselig en dag, da jeg lagde energiball, fikk jeg en helt ny følelse i henende. Jeg prøvde å holde hendene mine over en venninne, som var med meg. Jeg kunne liksom føle energiene! Var helt merkelig. Kunne føle med hendene hvor hun hadde vondt. Så jeg holdt hendene over det stedet. Fikk en sånn sterk følelse, som bare tvang hendene mine til å være der. Jeg klarte ikke bevege de. Så ble det VARMT- og vondt. Til slutt måtte jeg flytte de. Venninnen min kunne også kjenne denne varmen. Jeg har prøvd litt til med dette - har dempet smerter. Og jeg holdt hendene mine over et myggstikk. Ca. 10 min etterpå var det ikke lengre tegn til myggstikket.
Antall ord: 206
love'n peace
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Feb 2007 00:57
- 17
Hei=) Det er ikke Vekk din indre healer, av Eric Pearl du mener eller?=)
Den er ihvertfall knall bra=)
Kjenner energiene banke i henda mine når jg bare holder boka=O
Jaja...
Den er ihvertfall knall bra=)
Kjenner energiene banke i henda mine når jg bare holder boka=O
Jaja...
Antall ord: 33
La ikke sinnet leve i ett nøtteskall, slipp det fri!=D
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2011 10:04
- 13
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 3 ganger
- Healing - videreutviklig
Dette fortsetter bare å fascinere! verden ER full av mirakler og om du søker vil du alltid finne et svar^^
Antall ord: 20
“Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. "
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
Når man bruker evner så gjør man dem sterkere. Energiballer kan hjelpe til meg å styrke og utvikle healing Chakraene i håndflatene. Jeg tror jeg må lese denne boken dog, den høres spennende ut, var det Vekk Din Indre Healer den het på Norsk?
Antall ord: 47
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2011 10:04
- 13
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 3 ganger
ja, energien jeg holder på med vokser i intensitet jo lenger ifra hverandre jeg drar hendene mine.
Boken heter finn din indre healer på norsk ja, til forfatterens store frustrasjon. Han mener at dette ikke handler om å lære å bli healer, men å "oppgradere vår menneskelige programvare" - igjenforbinde oss med jorden og universet på nytt. I denne prosessen blir vi alle naturlige healere og får en sterkere tilstedeværelse osv... Boken er veldig bra og jeg anbefaler den på det varmeste.
Boken heter finn din indre healer på norsk ja, til forfatterens store frustrasjon. Han mener at dette ikke handler om å lære å bli healer, men å "oppgradere vår menneskelige programvare" - igjenforbinde oss med jorden og universet på nytt. I denne prosessen blir vi alle naturlige healere og får en sterkere tilstedeværelse osv... Boken er veldig bra og jeg anbefaler den på det varmeste.
Antall ord: 82
“Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness, that most frightens us. "
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
Takk for informasjonen, jeg irriterer meg alltid når Norske titler blir forandret i forhold til orginalspråket, ofte til noe helt annet, det gjør det vanseklig å finne ut av hvilken bok man snakker om. eg foretrekker uansett å lese bøker på orginalspråket hvis mulig.
Antall ord: 47
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |