Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSmykker for styrke og beskyttelse

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

tanntraad
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 12 Aug 2007 23:39
17

Smykker for styrke og beskyttelse

Innlegg av tanntraad »

Noen som har prøvd denne?
Cernunnos;
"Den celtiske behornede guden er beskytter av dyrene og Greenwood. Den står vill og stolt som selve ånden av utemmet natur. Hans bilde viser hans velvillige, men uforutsigbare natur.

For styrke og autorisasjon".
tenker på den eller "Ram Pentagram"
http://houseoforbs.no/
Noen ideer? :)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Aner ikke om de holder det de lover, altså virker for det de skal.
De eneste smykkene jeg har selv av en slik hensikt er forskellige krystaller, men jeg husker aldri hva de er gode for.
Ellers har jeg to katolske skytshelgener som smykke. Det ene er med St. Michael, erkeengelen (29. sept.) og St. Klara (11. aug.). Det sistnevnte fikk jeg av min katolske lærerinne på barneskolen og det andre har jeg fått av min søster som kjøpte det i et antikvariat i Frankrike (hun vet at jeg digger Michael), så de er mer av affeksjonsverdi enn noe annet....
Men for all del, alt en tillegger sin egen skaperkraft og tro, virker. En må bare ha tillit til det, aldri tvile. :)
God shopping!
Antall ord: 128
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heavenfrog
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Aug 2007 13:45
17

Innlegg av Heavenfrog »

Synes begge smykkene er kjempetøffe, jeg. Det ene der (eller begge) er symbolsmykker, altså de symboliserer forskjellige ting. Cernunnos er en gammel celtisk gud, og den andre er gjeita med pentagramsymbolet som kan symbolisere forskjellige ting.

Har handlet hos House of Orbs før, og jeg er kjempefornøyd! Synes dette er en mer seriøs butikk for den lover ikke "ditt og datt", og har bra varer for folk som er interesserte i forskjellige alternative ting. Aldri noe tull.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links