Har en drøm jeg sliter litt med, eller har hatt flere. har hatt om andre mennesker ejg ikke kjenner i det hele tatt, men som blir glad i meg etter at jeg har hjulpet dem i drømmen! men denne drømmen her sliter jeg litt med! eller har fått litt hjlp, men vil gjerne høre flere tolkninger
a, okey. slenger med en drøm her jeg nå! så hvis noen skjønner bæret av den, så får dere fortelle meg hva dere tror Smile da setter vi i gang!
Og hver så snill og les det, selv om det ble en del, jeg trenger virkelig å vite det!
Her forleden, lå jeg i senga, og tenkte faktisk på gud, sjeler, om det finnes noe etter jorda! Men det var her alt startet! Da jeg våknet opp dagen etter, lå jeg svett og hadde en skikkelig rar følelse inni meg. Jeg hadde på en måte "møtt" pappa igjen, og virket som han vill fortelle noe.
Jo! tilbake til drømmen! I drømmen så sitter jeg på en benk og slapper av i sola, plutselig ringer mobilen min, og jeg aner ikke hvem det er jeg prater med. Det er bare en mørk stemme, men samtidig som et barn, hvis dere skjønner? men uansett!
Denne stemmen ber meg dra til en venn av meg som jeg har kjent hele livet så og si. Men han sier at jeg MÅ dra dit. Tenkte det kanskje var en fleip, så jeg bare dreit i det.. og plutselig sitter jeg i en bil utenfor et sykehus, og det er faren min som kjører! Jeg var kjempe gla! jeg trodde VIRKELIG dette var virkelighet, og satt og tenkte på hva jeg skulle si til vennene mine og familien.
Jeg spurte pappa om han hadde pratet med Farmor, om at han var tilbake, men han sa at det var best at ingen visste om han..
men som jeg sa tidligere så sitter vi utenfor et sykehus, i bilen. og helt pltselig, frandrer han seg til storesøsteren min! Tenkte ikke noe over det i drømmen, virket som alt var som det skulle, helt til hun bare gasser på å kjører inn på sykehuset! men det er her dere må følge med Smile
Det var ikke et sykehus lenger, men en skole! barnekole! følte meg så redd, for det var skikkelig ekkelt der! Hun kaster meg ut av bilen og mumler noe som jeg ikke husker. Så smeller hun igjen døren. i drømmen var jeg såå redd! jeg holdt på å pisse på meg! alt virket så virkelig! men jeg bestemte meg for å ikke bry meg om at det var mørkt der, og drite i de lydene! så jeg la meg for å sove, eller, jeg bare lukket øynene mine og tenkte jeg ikke var der.
Men Så kommer pappa inn, og sier " Hvorfor sitter du her alene? "og han virket kjempe trist! så spurte jeg om han kunne få meg ut herfra, og kjøre bilen til spania!
(Ja, for når pappa levde, pleide vi nettopp dette. Ta bilen og bare kjøre til Spania og rundt i Europa!) så vi gjorde det! vi satt i bilen og var plutselig på grensen til spania, men det var ikke Spania. Jeg hadde følelsen av å være i Spania, med varmen og menneskene, men så var vi rett utenfor sykehuset! der vi var! men jeg mener virkelig vi var i Spania, men sykehuset? Hva mente han med det? og i det jeg skulle spørre han, så sa han bare " ikke fortell Familien om at jeg er tilbake, dette blir mellom oss" så bare forsvant han! helt uten videre! og akkurat der våknet jeg!
svett og sliten, men med følelse på at alt som hadde skjedd faktisk var ekte!
uff... husker alt som det var i går. Husker det så detaljert, og det er ikke ofte jeg gjør med drømmer.. pleier aldri å huske noen av drømmene mine, men denne var spesiell!
Kan noen hjelpe meg med å tolke denne drømmen? vil så gjerne vite hva den betyr! For det jeg mener, er at alle drømmer som vi drømmer, finnes det en grunn til! det er en grunn til at jeg drømte akkurat den drømmen DEN kvelden, hvis dere skjønner hva jeg mener..
Dette var jo godt å få ut gitt Smile tenkt mye på det i det siste, men vær så snill å svar. Setter pris på all respons jeg får! TAKK!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ drømme tydere! hjelp!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2007 03:25
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: jeg aner ikke?
drømme tydere! hjelp!
Antall ord: 773
La oss si at du dør, hva skjer med krone-isen da?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Dette høres ut som at du savner faren din veldig og gjenopplever en del følelser fra da han døde. Siden du drømmer om sykehus antar jeg at han var syk før han døde?
Jeg har selv opplevd mange ganger å drømme virkelighetsnære drømmer om døde slektninger, og hver gang tenker jeg "er det mulig at h*n virkelig er tilbake? Hvordan går det an? Hva skal jeg si til andre?".
Jeg skal ikke påstå at drømmen overhodet ikke var noen slags kontakt med faren din, men husk at drømmene er sinnets sorteringssystem, så det er helt naturlig å bearbeide noens død gjennom drømmer om dem. Og drømmene er ofte veldig virkelighetsnære mens de står på.
Drømmen din minnet meg om en drøm jeg hadde ei stund etter at moren min døde. Jeg drømte at jeg satt i bilen og moren min kjørte, og da var vi på vei til sykehuset for å besøke faren min, som i drømmen var dødssyk. Jeg byttet rett og slett om på rollene deres i drømmen. Drømmen var ordentlig virkelighetsnær, og jeg var nesten litt forvirret når jeg våknet...
Jeg har selv opplevd mange ganger å drømme virkelighetsnære drømmer om døde slektninger, og hver gang tenker jeg "er det mulig at h*n virkelig er tilbake? Hvordan går det an? Hva skal jeg si til andre?".
Jeg skal ikke påstå at drømmen overhodet ikke var noen slags kontakt med faren din, men husk at drømmene er sinnets sorteringssystem, så det er helt naturlig å bearbeide noens død gjennom drømmer om dem. Og drømmene er ofte veldig virkelighetsnære mens de står på.
Drømmen din minnet meg om en drøm jeg hadde ei stund etter at moren min døde. Jeg drømte at jeg satt i bilen og moren min kjørte, og da var vi på vei til sykehuset for å besøke faren min, som i drømmen var dødssyk. Jeg byttet rett og slett om på rollene deres i drømmen. Drømmen var ordentlig virkelighetsnær, og jeg var nesten litt forvirret når jeg våknet...
Antall ord: 213
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
Fint gjengitt & som jeg skjønner ekte spesielle kriterier oppfyllt:Åndene brukerjo ironi nummerologi og verdensledende norsk alfabet analyse faktisk.Skjønte straks budskapet, men også opphav og detaljer. Gir en smakebit kun så får du fortsette granskningen hos astrologer og hypnotisører .DEN DAGENS HOROSKOP MÅ LAGES FOR ALLE I DRØMMEN ?
JORDKLODEN 2007 = TVUNGET TID PÅ ANSTALT
GI EXTRA NØDHJELP = FÅ EXTRA NØDHJELP
ÅNDELIG KONTAKT = EXTRA DIMMENSJON
SPANSK SJELEBOT = SYKEHUS & SJELEFRED
MISBRUK AV SPANIA & SYND = SYKEHUS T~~S~~U~~N~~A~~M~~I
REINKARNASJON = BARNESKOLE
SOM FAR = SÅ SØNN
SOM FAR = SÅ SØSTER
ENVEISKOMMUNIKASJON = DISTANSERT EXTRA LYTTENDE
I MANUS = SUNAMI
JORDKLODEN 2007 = TVUNGET TID PÅ ANSTALT
GI EXTRA NØDHJELP = FÅ EXTRA NØDHJELP
ÅNDELIG KONTAKT = EXTRA DIMMENSJON
SPANSK SJELEBOT = SYKEHUS & SJELEFRED
MISBRUK AV SPANIA & SYND = SYKEHUS T~~S~~U~~N~~A~~M~~I
REINKARNASJON = BARNESKOLE
SOM FAR = SÅ SØNN
SOM FAR = SÅ SØSTER
ENVEISKOMMUNIKASJON = DISTANSERT EXTRA LYTTENDE
I MANUS = SUNAMI
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2007 03:25
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: jeg aner ikke?
Svartepus skrev:Dette høres ut som at du savner faren din veldig og gjenopplever en del følelser fra da han døde. Siden du drømmer om sykehus antar jeg at han var syk før han døde?
Tusen takk for Responsen!
Antall ord: 219
La oss si at du dør, hva skjer med krone-isen da?
Hide post links |