rett før ferien da det begynte å bli litt varmt, skulle jeg å ei venninne opp på loftet vårt for å hente ned sommersko , sandaler o.l
det er sånn hemslignende, ei luke i taket med trapp som blir dratt ned.
jeg gikk opp først, å siden det ikke er noe lys der må vi bruke lommelykt .
jeg kikka rundt, fant eska litt lengre inn .
det er liksom, pipa går midt i gjennom, rett ved luka opp dit.
bak der, jeg skulle bøye meg for å løfte eska da så jeg et ansikt lengre bort.
så ikke det så lenge, jeg fikk panikk å hoppa ned , men det lille jeg så var at det stirra rett på meg med store øyne, litt sånn åpen munn, nesten som den skvatt litt selv.
så hoppa jeg ned . det var sånn ca. det nærmeste jeg har vært noe slikt , vet ikke om jeg skal kalle det overnaturlig, kan jo hende det er bare syner . men likevel.
kan dette ha vært noe overnaturlig?
vi har et eller annet i kjelleren, men på loftet ? det er helt nytt, har ikke merka noe før.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ansikt på loftet eller bare innbilning ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Feb 2006 20:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Har du vært på loftet der senere da å sett igjen om det er noe der med ordentlig lys?
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
nei, har for det første vært på ferie .Icebreaker skrev:Har du vært på loftet der senere da å sett igjen om det er noe der med ordentlig lys?
for det andre vil jeg ikke skvette på nytt
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Ja, det KAN ha vært noe overnaturlig, men mest sannsynlig så var det nok ikke det. I mørket er det lett å innbille seg ting. Om man kommer fra lyset og ser inn i mørket tar det litt tid før øynene venner seg til det, og da er det lett å se ting som egentlig ikke er der. Foresten, du hadde noe i kjelleren sa du? Kan jo være "det" som har tatt seg en liten spasertur opp på loftet
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2007 10:53
- 17
Det beste, om du vil ha svar, er jo å utforske det litt selv! :mozilla_wink: Om du tør...
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
nja, kan aldri vitefridabæret skrev:Ja, det KAN ha vært noe overnaturlig, men mest sannsynlig så var det nok ikke det. I mørket er det lett å innbille seg ting. Om man kommer fra lyset og ser inn i mørket tar det litt tid før øynene venner seg til det, og da er det lett å se ting som egentlig ikke er der. Foresten, du hadde noe i kjelleren sa du? Kan jo være "det" som har tatt seg en liten spasertur opp på loftet
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
joda jeg tør :mozilla_laughing: men ikke nå heheheheheh*Princess* skrev:Det beste, om du vil ha svar, er jo å utforske det litt selv! :mozilla_wink: Om du tør...
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mai 2007 15:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Enten kan det være noe overnaturlig, eller så kan det være at lyset og skyggene sammen med tankene dine som spilte deg et puss.
Antall ord: 26
Det er enkelt å være modig på avstand.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
The_Spirit skrev:Enten kan det være noe overnaturlig, eller så kan det være at lyset og skyggene sammen med tankene dine som spilte deg et puss.
Mest sannsynlig det siste.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
fridabæret skrev:The_Spirit skrev:Enten kan det være noe overnaturlig, eller så kan det være at lyset og skyggene sammen med tankene dine som spilte deg et puss.
Mest sannsynlig det siste.
jada ; D
Antall ord: 38
Hide post links |