Hadde en veldig merkelig opplevelse for et par dager siden under meditasjon. Lå i sengen min og slappet helt av og mediterte ( bruker "min variant" av silvametoden, og lar meg gli laangt vekk. Åpnet øynene etter å ha meditert en stund, og kjente at jeg fortsatt var i dyp meditasjon. Ser endel skygger som beveger seg i rommet ( det gjør jeg ofte etter meditasjon/under meditasjon, da det virker som dette åpner sansene kraftig). Lukket så øynene igjen, og slappet av. Kjente så at jeg "glei" bakover i sengen, og ble løftet i overkroppen. Fikk en kraftig "hvinende" lyd i begge ørene. Hørtes nesten ut som et "sagbruk", og jeg hørte kun denne lyden. Jeg begynte så å "gli" nedover i sengen, føltes som om jeg "fløt" nedover. Lyden var så høy at det gjorde vondt i ørene, og jeg ble litt skremt. Sa "stopp stopp" i hodet, og sakte og sikkert stoppet det. Klarte ikke få ut en lyd, og var helt lammet i 10-20 sekunder etterpå.
Vet ikke helt hva dette var, om det var en "drøm", eller om det var en begynnende UKO. Det føltes ikke som en drøm, og jeg var helt bevisst hele tiden, og tenkte klart, og husket det helt ( noe jeg veldig sjelden gjør med drømmer)..
Har ikke forsket på å teste UKO/astralreiser tidligere, så jeg vet ikke helt hva dette er fornoe rart

Vil dog gjerne forsøke det igjen.. Det ukjente trekker meg!