Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ kan noen hjelpe meg me å utvkle min evne ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2007 15:30
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: kr.sand
kan noen hjelpe meg me å utvkle min evne ?
Kan noen hjelp meg med å utvikle min evne til å snakke med ånder ?
Jeg ser dem.. men vet ikke hvordan jeg kan kommunisere med dem ..
Jeg har hatt denne evnen siden jeg var 4 år, og nå er jeg 17 ..
Jeg ser dem.. men vet ikke hvordan jeg kan kommunisere med dem ..
Jeg har hatt denne evnen siden jeg var 4 år, og nå er jeg 17 ..
Antall ord: 39
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
hmm hørtes spennende samtidig skremmende ut også, men du sier du har hatt det lenge, sikker på at det er en evne og ikke no psykisk? vært hos leger og undersøkt dette?
med all repsekt, bare spør sånn at man er 100% sikker på det. var ikke frekt ment. peace
med all repsekt, bare spør sånn at man er 100% sikker på det. var ikke frekt ment. peace
Antall ord: 55
Hide post links |
vettu ka. detta dar va da domaste svare eg har hørt.
eg e jo heilt likhun bare at eg e 16 år:P
eg kan hjelpe deg eller eg kan prøve og hjelpe deg :mozilla_wink:
Antall ord: 38
Hide post links |
http://no.wikipedia.org/wiki/Gaustad_sykehusingvildkarin skrev:vettu ka. detta dar va da domaste svare eg har hørt.
flott sted det her vennen(har jeg hørt). kos deg
Antall ord: 58
Hide post links |
Professor skrev:http://no.wikipedia.org/wiki/Gaustad_sykehusingvildkarin skrev:vettu ka. detta dar va da domaste svare eg har hørt.
har du hørtpå maken? de var et flott sted men husker du ikke du va jo der sammen me meg. kan jo liksom ikke glemme de så fort på utsiden....taz
Antall ord: 92
Hide post links |
ja jeg kom ofte å besøkte deg der , sant det =) haha taz! ikke bruk min taz! du er ikke tazverdig!ingvildkarin skrev:Professor skrev:http://no.wikipedia.org/wiki/Gaustad_sykehusingvildkarin skrev:vettu ka. detta dar va da domaste svare eg har hørt.
har du hørtpå maken? de var et flott sted men husker du ikke du va jo der sammen me meg. kan jo liksom ikke glemme de så fort på utsiden....taz
Antall ord: 114
Hide post links |
Professor skrev:ja jeg kom ofte å besøkte deg der , sant det =) haha taz! ikke bruk min taz! du er ikke tazverdig!ingvildkarin skrev:Professor skrev:http://no.wikipedia.org/wiki/Gaustad_sykehusingvildkarin skrev:vettu ka. detta dar va da domaste svare eg har hørt.
skriv da du...
som lar deg styra av en dame som vilma... :mozilla_cool:
Antall ord: 130
Hide post links |
styre ? haha jeg og vilma er venneringvildkarin skrev:Professor skrev:ja jeg kom ofte å besøkte deg der , sant det =) haha taz! ikke bruk min taz! du er ikke tazverdig!ingvildkarin skrev:Professor skrev:http://no.wikipedia.org/wiki/Gaustad_sykehusingvildkarin skrev:vettu ka. detta dar va da domaste svare eg har hørt.
skriv da du...
er det noe jeg er kjent for så er det "attituden" min her, jeg er kaoz jeg er madman som det står på avataren min så fuck off biznatch!
dessuten hva mener du med " en dame som vilma" ?
Sist redigert av Professor på 01 Aug 2007 16:51, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 178
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Ahem? Hvor kom den fra?ingvildkarin skrev:Professor skrev:ja jeg kom ofte å besøkte deg der , sant det =) haha taz! ikke bruk min taz! du er ikke tazverdig!ingvildkarin skrev:Professor skrev:http://no.wikipedia.org/wiki/Gaustad_sykehusingvildkarin skrev:vettu ka. detta dar va da domaste svare eg har hørt.
skriv da du...
Eller jo... jeg tror jeg vet, noen som lusker i buskene her?
Antall ord: 149
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
det er ingen som lusker i buskene her.Vilma skrev:Ahem? Hvor kom den fra?ingvildkarin skrev:Professor skrev:ja jeg kom ofte å besøkte deg der , sant det =) haha taz! ikke bruk min taz! du er ikke tazverdig!ingvildkarin skrev:Professor skrev: http://no.wikipedia.org/wiki/Gaustad_sykehus
skriv da du...
Eller jo... jeg tror jeg vet, noen som lusker i buskene her?
men eg har jo øyner og lese me da. og eg gir
beskjed når de e noe eg ikke liker
og de er ikke vanskeli og skjønne kem som snakker gjennom han.. han skriver jo helt likt som deg. da va da vell ikke so vanskli vell!!!
Antall ord: 168
Hide post links |
nei jeg vet, du er sjalu på vennskapet til meg og vilma! det er fordi vi begge er råe, vi blæzer forumet totalt! vi herper dere anytime!
TAAZ! BIZ
TAAZ! BIZ
Antall ord: 31
Hide post links |
eh jeg og vilma skriver likt? jeg skriver kebabnorsk og hu skriver jeg vet ikke, vanlig norsk iguess:P hvordan er det likt:P?
Antall ord: 24
Hide post links |
dessuten jeg og vilma er ofte uenige og krangler engang iblant:P bare sjekk prat og generellt trådene lol
Antall ord: 20
Hide post links |
ja vist.. herper hele para. og ødelegger for andre..Professor skrev:nei jeg vet, du er sjalu på vennskapet til meg og vilma! det er fordi vi begge er råe, vi blæzer forumet totalt! vi herper dere anytime!
TAAZ! BIZ
sjalu på deg og hun der falske damen der.
skal faen ikke mye krefter til for og se gjennom hun ass..
NOOOB!!!!!!!!!!!!!
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
ingvildkarin skrev:ja vist.. herper hele para. og ødelegger for andre..Professor skrev:nei jeg vet, du er sjalu på vennskapet til meg og vilma! det er fordi vi begge er råe, vi blæzer forumet totalt! vi herper dere anytime!
TAAZ! BIZ
sjalu på deg og hun der falske damen der.
skal faen ikke mye krefter til for og se gjennom hun ass..
NOOOB!!!!!!!!!!!!!
duuuh!!
Prof. Og Vilma er geniale!!
Få opp øya dine!
Antall ord: 76
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |