Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvorfor plasserer hjelperene seg akkurat der de gjør?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

annepålandet
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 31 Jul 2007 22:19
17

Hvorfor plasserer hjelperene seg akkurat der de gjør?

Innlegg av annepålandet »

Hei :mozilla_laughing:

Er det noen som kan hjelpe meg?

Hjelperene skal jo hjelpe oss med forskjellige ting, og jeg har hørt at det har noe å si hvor de er plassert. Hvis man har en kraftig hjelper rett bak seg, trenger man å bli pushet litt, og har man en kraftig hjelper foran seg, prøver den å bremse deg litt. Mulig man er for impulsiv? Men hva om man har de på høyre og venstre side, hva skal de hjelpe til med da? Noen som vet noe om dette? Jeg ville blitt veldig takknemlig for svar :mozilla_smile:

Klem fra Annepålandet
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Heia annepålandet!!! Velkommen til paranormal!! :)

Håper du får svar, for dette lurer jeg på og:)
Antall ord: 18
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Hvorfor plasserer hjelperene seg akkurat der de gjør?

Innlegg av puma/f »

annepålandet skrev:Hei :mozilla_laughing:

Er det noen som kan hjelpe meg?

Hjelperene skal jo hjelpe oss med forskjellige ting, og jeg har hørt at det har noe å si hvor de er plassert. Hvis man har en kraftig hjelper rett bak seg, trenger man å bli pushet litt, og har man en kraftig hjelper foran seg, prøver den å bremse deg litt. Mulig man er for impulsiv? Men hva om man har de på høyre og venstre side, hva skal de hjelpe til med da? Noen som vet noe om dette? Jeg ville blitt veldig takknemlig for svar :mozilla_smile:

Klem fra Annepålandet
jeg har ikke peiling, men min han stiller seg som regel bak meg på venstre side.... på pur f**n vil jeg tro. Men når jeg virklig drit meg ut eller er i ferd med og drite meg ut står han foran meg og jeg får klar melding " Det der gjør du ikke!"

men tror ikke jeg egentlig det har så mye og si hvor de står... tror det er mere viktig og lytte....


*s*


puma/f
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Har også hørt det der...., men jeg tror ikke at det er helt sånn.....det høres så ufullstendig ut. De er jo i auraen ikke sant, og denne er jo hele tiden i forandring....
I sted hadde jeg en ved min høyre side og to bak meg. Men det er bare en her nå, til høyre for meg. Det er kanskje fordi det er mest gunstig fordi jeg er logiker, d.v.s. bruker venstre hjernehalvdel mest og denne styrer høyre side av kroppen...?
Antall ord: 90
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

hei anne:) de er i auraen ja, og forandrer posisjon ofte. din høyere hjelper (din høyeste bevissthet) er alltid over hodet ditt, dette er det som har blitt til 'glorien' i kristendommen og andre religioner. det er tegnet på ditt høyere jeg. de andre hjelperne som er mer guider enn en høyere bevisshet, står der du trenger dem! om noen kommer mot deg men en kniv og vil drepe deg, er sannsynligvis alle foran deg, om du føler deg nede og trenger håp/tro på deg selv, er det ofte en sterk en som står bak og støtter deg opp. det hender man har en fast på sin venstre side eller høyre, dette vet jeg ikke hvorfor.
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 125
Startet: 28 Aug 2007 21:06
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av miss »

sent ute,

men en hjelper står der den trenges altså er det en hoved plass på høyre side der den egentligt hører ti, men har du en hjelper påvenstre side er det en avdød venn familie men er hjelperen foran trenger du hjelp er hjelperen bak klarer du deg selv og er hjelperen over hodet helt ærlig da vet jeg ikke.
Men den på høyre skal egentligt alltid være der for det hoved hjelper.(den du ble udtdelt ved fødsel)
hjelpere kan å stå bak da er du sterk og framme betyr du trenger hjelp, hjelperen plasert rett siden av klarar du deg, det samme gjelder skrått bak og fremme da er det noe minder hjelp du trenger.
Sist redigert av miss på 02 Sep 2007 21:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 126
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av M... »

freespirit skrev:Heia annepålandet!!! Velkommen til paranormal!! :)

Håper du får svar, for dette lurer jeg på og:)

Hei til dere begge to. :0)

Jeg var hos ei klarsynt. Og da sa hun at når de står foran er det for å beskytte og hjelpe deg og når de står bak så er det for at du er selvstendig og klarer deg for det meste selv el. og at du trenger å pushes litt. Hva det var m venster og höyre det husker jeg dessverre ikke. Min står bak meg.
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lausera
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Sep 2007 18:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Innlegg av Lausera »

Aner ikke hvor de plasserer seg jeg men er noen hjelpere slemme??
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lausera
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Sep 2007 18:36
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Innlegg av Lausera »

g forresten har alle hjelpere??
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 370
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Ja jeg er ganske sikker på at alle har det.
Blir for feil liksom hvis noen har mens ikke andre??.?.

Noen er bevisst over at de har hjelpern enn andre.. Noen har kontakt med dem mens andre gjør ikke det.
Antall ord: 41
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jeg syns det er småpinlig att dere uttaler dere så skråsikkert om disse tingene som tross allt er basert på tro.
Det er da skeptikerene får rett og kaller dere folk som pusher en spekulasjon som om det var en sannhet.
Man kan tro mye om hjelpere, men og komme med masse detaljer om hvilken side de står på osv. blir i overkant fjortis, for det tror jeg kansje gode medium kansje kan si noe om i enkelt tilfeller, men det finnes ingen grunn til og tro att det er masse "regler" om hvordan det går til. Givet man i utganspunktet velger og tro på hjelpere i det hele tatt.

Her er en historie fra dette forumet som er av de bedre om møte med ett medium som kansje kan belyse dette littegran.
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Sist redigert av Metodisten på 08 Sep 2007 15:01, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

slettet
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1551
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jeg syns det er småpinlig att dere uttaler dere så skråsikkert om disse tingene som tross allt er basert på tro.
Det er da skeptikerene får rett og kaller dere folk som pusher en spekulasjon som om det var en sannhet.
Man kan tro mye om hjelpere, men og komme med masse detaljer om hvilken side de står på osv. blir i overkant fjortis, for det tror jeg kansje gode medium kansje kan si noe om i enkelt tilfeller, men det finnes ingen grunn til og tro att det er masse "regler" om hvordan det går til. Givet man i utganspunktet velger og tro på hjelpere i det hele tatt.

Her er en historie fra dette forumet som er av de bedre om møte med ett medium som kansje kan belyse dette littegran. I allefall er det en god historie.
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Metodisten skrev:Jeg syns det er småpinlig att dere uttaler dere så skråsikkert om disse tingene som tross allt er basert på tro.
Det er da skeptikerene får rett og kaller dere folk som pusher en spekulasjon som om det var en sannhet.
Man kan tro mye om hjelpere, men og komme med masse detaljer om hvilken side de står på osv. blir i overkant fjortis, for det tror jeg kansje gode medium kansje kan si noe om i enkelt tilfeller, men det finnes ingen grunn til og tro att det er masse "regler" om hvordan det går til. Givet man i utganspunktet velger og tro på hjelpere i det hele tatt.

Her er en historie fra dette forumet som er av de bedre om møte med ett medium som kansje kan belyse dette littegran. I allefall er det en god historie.
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
jeg kan bare snakke for meg sjøl, men jeg har siden jeg var lita jente hatt en mann litt bak med på venstre side. Han kaller seg guardian og han har passa på meg opp igjennom hele livet. Derfor kan jeg utale meg, fordi jeg veit jeg har en hjelper eller hva du foretrekker og kalle det... jeg gidder ikke be om "undskylding" fordi jeg ikke har en mere vitenskaplig/dyp eller sofistikert forklaring, men jeg trenger det ikke heller. Og heller ikke gidder jeg og unskylde at jeg er født sånn, og ikke har gått på kurs her og besøkt et medium der.
Jeg har en hjelper og jeg kan om jeg vil se anders hjelpere men det er ikke noe jeg gidder og gjøre for hvem som helst lenger....
om du tror meg eller ikke for bli opp til deg, når alt kommer til alt er det hva en velger og tro. liksom noen velger og tro på allah noen på gud noen på jhave noen på budda...


Puma/f
Antall ord: 335

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

Metodisten skrev:Jeg syns det er småpinlig att dere uttaler dere så skråsikkert om disse tingene som tross allt er basert på tro.
Det er da skeptikerene får rett og kaller dere folk som pusher en spekulasjon som om det var en sannhet.
Man kan tro mye om hjelpere, men og komme med masse detaljer om hvilken side de står på osv. blir i overkant fjortis, for det tror jeg kansje gode medium kansje kan si noe om i enkelt tilfeller, men det finnes ingen grunn til og tro att det er masse "regler" om hvordan det går til. Givet man i utganspunktet velger og tro på hjelpere i det hele tatt.

Her er en historie fra dette forumet som er av de bedre om møte med ett medium som kansje kan belyse dette littegran. I allefall er det en god historie.
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Noen står jo fakta på visse steder, ditt høyere jeg (den øverste guiden) er alltid over hodet ditt, det som senere har blitt gloriet-symbolet i bl.a. kristendommen. Vips, så ble jeg 14:p
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links