Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLitt drahjelp?:)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Nature
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 22 Jul 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Litt drahjelp?:)

Innlegg av Nature »

Jeg har spurt etter hjelperen/hjelperne mine, og begynt å meditere.. For ikke lenge siden fikk jeg opp navnet "Theppo" en dag eller noe etter jeg spurte, og har senere drømt om en mann med hvitt hår, en indianerlignende person med utrolig kraftig energi.. Jeg ble satt i en labirynt for å lete etter personen med sterkeste energistrøm der inne, og kom fram til ham.. Jeg rakk ikke å snakke med ham, han var borte da jeg innså det.. I det jeg kom ut av den bygningen møtte jeg på en enslig ulv, aggresiv, men holdte seg på avstand så lenge jeg hadde øyekontakt med den.. Merkelig nok var jeg ikke redd den:/
aner ikke hva det betydde heller egentlig..

Jeg kan ikke huske å ha hørt det navnet noen plass, men syns alikavell det høres merkelig ut.. Men får det så absolutt ikke ut av hodet!

Noen som kan hjelpe meg? Det hadde nok hjulpet meg å finne ut om det ligger noe der.. Det er nok å få vite om jeg er i nærheten av noe.. Trenger ikke være så veldig detaljert, jeg vil gjerne fortsette utviklinga mi:)
Antall ord: 193
Det er vanskelig å finne seg selv, men når du gjør det, velg å være den du er:) Det finnes bare en av deg..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
elm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 27 Jun 2007 00:28
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer

Innlegg av elm »

du trenger jo ikke lure en gang! hehe, theppo er et indiansk navn, men er usikker på akkurat hva det betyr og står for. ofte er din høyere hjelper (han som er din høyere bevisshet ulikt de andre hjelperne) en indianer eller en veldig sterk person fra slike steder, de har mye visdom, klokhet og kraft.

ulven kan symbolisere at du har makt over det du egentlig burde frykte, altså ved å ha øyekontakt holdt du det aggressive på avstand. ergo er du ikke redd lenger, du har sett 'frykten i øynene' uten å kjenne frykt. dette er nok fordi du har kommet i så god kontakt med ditt indre og ditt høyere jeg, som drømmen viste. et skritt i riktig retning?
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links