Heihei
Jeg trenger litt hjelp til å tolke en drøm fra i natt. Håper på innspill fra dere
Jeg drømte om at rommet mitt, og huset var hjemsøkt av en ånd som kalte seg Rubert. Han kløyp meg og tulla med meg, slik at jeg ble redd. Men tror jeg kan huske at han klarte å kommunisere med meg også. Jeg sa det til mamma, men hu bare lo av meg. Og da jeg senere i drømmen satt oppe i stua, og snakka om det. Fordi jeg var redd. Så så mamma alvorlig på meg, og sa" Det er noe jeg må fortelle deg.. Ett eller annet om at Rubert hadde hjemsøkt huset i åresvis... Så våkna jeg, men sovna igjen. Så drømte jeg videre at jeg og to venninner, flykta ut av et vindu eller noe, og noe surr. Fordi vi var redde. Plutselig var vi på et skisenter, og skulle ta heisen. Så husker jeg ikke mer. Men jeg får ikke drømmen ut av huet.
Og igår da jeg våkna hadde jeg ordet; Inkarnasjon på hjernen. Tror det betyr gjenfødelse eller noe..
Noen som kan hjelpe?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Drømte i natt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jul 2007 23:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- 17
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Jeg vil kanskje tro at du har en periode nå da du tenker mye på det paranormale og synes det er spennende.Det er vel derfor du har havnet på dette forumet og. Du er ny her, og det blir mange inntrykk og historier å tenke over.
Hvis det er slik jeg har skrevet nå, tror jeg bare det er underbevisstheten og bevisstheten som fordøyer utrykk og bearbeider dem. Siden du ikke er helt sikker på hva inkarnasjon betyr, er det sikkert noe du har plukket opp et sted her på forumet. Reinkarnasjon betyr gjenfødelse.
Tror ikke det ligger noe mer bak, uten at jeg kan si for sikkert, kjenner jo ikke din hverdag.
Hvis det er slik jeg har skrevet nå, tror jeg bare det er underbevisstheten og bevisstheten som fordøyer utrykk og bearbeider dem. Siden du ikke er helt sikker på hva inkarnasjon betyr, er det sikkert noe du har plukket opp et sted her på forumet. Reinkarnasjon betyr gjenfødelse.
Tror ikke det ligger noe mer bak, uten at jeg kan si for sikkert, kjenner jo ikke din hverdag.
Antall ord: 115
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Over lengre tid
Okok. Det er godt mulig. Men han vel egentlig vært veldig interessert i det lenge, ett og et halvt år kanskje. Vet ikke. Er 15 år, så har ikke så mye erfaring med alt det paranormale. Men jeg har da hatt hendelser som jeg ikke helt forstår, og vil gjerne lære mer.
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Re: Over lengre tid
Skjønner. Jeg vet jo ikke noe om dine opplevelser, så jeg kan bare gå utifra det det jeg vet. Og det er jo at du er ny på forumet her. Jeg husker fra meg selv da jeg var ny her at jeg ofte hadde sære drømmer som gikk ut på ting jeg hadde lest om her.KristineH skrev:Okok. Det er godt mulig. Men han vel egentlig vært veldig interessert i det lenge, ett og et halvt år kanskje. Vet ikke. Er 15 år, så har ikke så mye erfaring med alt det paranormale. Men jeg har da hatt hendelser som jeg ikke helt forstår, og vil gjerne lære mer.
Også siden du er så ung, blir det jo mange inntrykk. Det blir det jo for oss voksne og så klart. Hjernen bearbeider rett og slett dagens inntrykk om natten, så ikke alle drømmer behøver å bety noe mer en det egentlig.
Men du skrev at denne ånden kalte seg Rubert. Betyr det navnet noe for deg?
Antall ord: 174
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hmm
Hmm. Skjønner. Kjenner en som heter Robert. Det er det nærmeste jeg kommer.
Har ikke peiling på hvorfor navnet Rubert dukket opp. Men jeg får det ikke ut av hodet.
Har ikke peiling på hvorfor navnet Rubert dukket opp. Men jeg får det ikke ut av hodet.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Re: Hmm
Ja, det kan være så enkelt som det egentlig.KristineH skrev:Hmm. Skjønner. Kjenner en som heter Robert. Det er det nærmeste jeg kommer.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17