Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHar dere hørt ...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Dan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Jul 2005 13:11
19
Blitt takket: 1 gang

Har dere hørt ...

Innlegg av Dan »

... at Martha Louise kommuniserer med engler?

Se her, her og her

Mvh Dan
Antall ord: 13
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
suss24

Innlegg av suss24 »

Har hørt det over alt.....Lurer på hva reaksjonene blir på dette.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Å....kom igjen! En tråd til! Bare éééén....pliiiiiis!
Antall ord: 9
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Nei...jeg har ikke hørt om det, fordi at jeg har bare ikke sett gjennom de trådene som har blitt laget, for å ikke snakke om at jeg ikke har lest om det på ulike nettaviser, ergo så har jeg heller ikke det inntrykket av at vi har en virkelig agurk-periode på gang her.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links