Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rare Greier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jul 2007 11:58
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Rare Greier
Opplevde noe rare greier her i våres som jeg tenkte å dele med dere…
Kom hjem fra butikken en ettermiddag, og idet jeg kommer inn i stua merker jeg en litt sånn rar stemning. Så ser jeg rett inn på rommet til jentungen. Og der står døren og flagrer fram og tilbake i en utrolig fart og så jevn bevegelse.
Jeg blir stående å se på detta en liten stund. Mest sannsynligvis helt hvit i trynet…
Og idet jeg tar første skritt mot døren, så fyker den opp i en utrolig fart… og blir stående der.
I og med at familien var på ferie da, så var alt av vinduer og dører igjen. Hele kåken var hermetisk lukket.
Tenkte vel ikke noe mer over det, bortsett fra at jeg synes det hele var meget merkelig.
2 – 3 dager etterpå, sånn etter sengetid hørte jeg et kjempebrak på kjøkkenet. Og når jeg kommer ut så står 2 skapdører på vid gap… og alt i den midterste hyllen ligger på gulvet.
Har ingen fornuftig forklaring på hvordan sånne ting kan skje….
Kom hjem fra butikken en ettermiddag, og idet jeg kommer inn i stua merker jeg en litt sånn rar stemning. Så ser jeg rett inn på rommet til jentungen. Og der står døren og flagrer fram og tilbake i en utrolig fart og så jevn bevegelse.
Jeg blir stående å se på detta en liten stund. Mest sannsynligvis helt hvit i trynet…
Og idet jeg tar første skritt mot døren, så fyker den opp i en utrolig fart… og blir stående der.
I og med at familien var på ferie da, så var alt av vinduer og dører igjen. Hele kåken var hermetisk lukket.
Tenkte vel ikke noe mer over det, bortsett fra at jeg synes det hele var meget merkelig.
2 – 3 dager etterpå, sånn etter sengetid hørte jeg et kjempebrak på kjøkkenet. Og når jeg kommer ut så står 2 skapdører på vid gap… og alt i den midterste hyllen ligger på gulvet.
Antall ord: 194
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Tror du skal skrive et sint brev til entreprenøren jeg...
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2007 23:53
- 17
- Lokalisering: trondheim
Tom_34 = 34 = iq eller alder?Tom_34 skrev:Tror du skal skrive et sint brev til entreprenøren jeg...
I'll guess IQ. Alder hadde vært mer som 12/13.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Des 2006 02:05
- 17
Re: Rare Greier
hm hørtes litt skummelt ut.Ørnen skrev:Opplevde noe rare greier her i våres som jeg tenkte å dele med dere…
har dere logge merke til noe merkelig med huset tidligere og i etter tid?
For meg så ser det ut som to muligheter enten er det en ånd som er sint eller en ånd som prøver å vise at den er der, og gjør rampestreker.
har dere nettopp flyttet inn? har dere pusset opp?
Hadde jeg vert deg ville jeg ha kontaktet et medium som kan hjelpe deg med dette.
Men du trenger ikke å vere redd, om dette er det eneste som er skjedd, for da vil det deg nok ikke noe vondt. men det kan være veldig slitsomt til tider.
har selv vert utsatt for slike ånder og vet det kan vere veldig skummelt. men ikke ver redd om det ikke gjør deg vondt.
men snakk med noen som kan hjelpe deg med denne ånden, for å finne ut hva den vil
Antall ord: 347
LUV
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jul 2007 11:58
- 17
- Lokalisering: Oslo
Gjøk :mozilla_cool:Tom_34 skrev:Tror du skal skrive et sint brev til entreprenøren jeg...
Medium ja, der er jeg litt usikker. Mange pengegriske useriøse folk som finner på det utroligste for å lure deg trill rundt.
Noen som vet om noen som kan være seriøse?
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
ja det er synn det er slike og.
jeg er medium selv, men jeg har nettopp fått vite det så jeg er litt skeptisk til å kunne hjelpe deg med dette dessverre. er litt usiker. selv om jeg gjerne vil finne ut hva det vil.
men jeg vet om en i bergen som vist nok skal vere veldig seriøs og er sterkt anbefalt, jeg skal se om jeg finner siden hennes, der vil du finne mere info osv...
jeg er medium selv, men jeg har nettopp fått vite det så jeg er litt skeptisk til å kunne hjelpe deg med dette dessverre. er litt usiker. selv om jeg gjerne vil finne ut hva det vil.
men jeg vet om en i bergen som vist nok skal vere veldig seriøs og er sterkt anbefalt, jeg skal se om jeg finner siden hennes, der vil du finne mere info osv...
Antall ord: 79
LUV
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hehe...jaja. For å si det sånn, hvis 5% av ting som blir skrevet her hadde vært fakta så hadde verden vært et mye mer spennende sted. ;-)Sephet skrev:Tom_34 = 34 = iq eller alder?Tom_34 skrev:Tror du skal skrive et sint brev til entreprenøren jeg...
Og ang min alder og IQ....IQ er en måte å måle evnen til logisk tenkning på, logikk er vel egentlig ikke det mest framtredene elementet her inne?? :-D
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja ja for å si det slik.... verden er ett veldig spennende sted å leve og det mye vi enda ikke har oppdaga...det er kunn dere skeptikere som holder utviklingen til bake...vist du bare åpner dine øner så skal du få se en mye mere spennende verden... min lille skeptiker :mozilla_wink:Tom_34 skrev:Hehe...jaja. For å si det sånn, hvis 5% av ting som blir skrevet her hadde vært fakta så hadde verden vært et mye mer spennende sted. ;-)Sephet skrev:Tom_34 = 34 = iq eller alder?Tom_34 skrev:Tror du skal skrive et sint brev til entreprenøren jeg...
Og ang min alder og IQ....IQ er en måte å måle evnen til logisk tenkning på, logikk er vel egentlig ikke det mest framtredene elementet her inne?? :-D
og forresten om du ikke tror på det vi skriver om her inne, så hvorfor i alle dager gidd du å bruke tid på å lese og bry deg om hva vi skriver???? og hvordan i alle dager fant du denne siden da i det hele tatt?
og ikke alt trenger å ha en logisk forklarin heller
Antall ord: 202
LUV
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
hei ørn! ikke moro å oppleve d du forteller! du må ha hjelp! vet desverre ikke om noen akkurat nå,men kommer tilbake hvis jeg finner noen som kan hjelpe. lykke til og kooz
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
minnet litt om det som skjedde på a haunting i går.
Antall ord: 12
Hide post links |
I Bergen er det i allefall en som heter Morten Eriksen. Han er et medium. Har hørt mye bra om ham. Du finner ham på nettet hvis du søker på navnet hans. Send en mail til ham, så får du et svar.christin86 skrev:ja det er synn det er slike og.
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Beklager men eg finner ikke igjen siden hennes... men det er bare til å se litt rundt. det er ikke bare tullinger der ute. :mozilla_wink:christin86 skrev:ja det er synn det er slike og.
men du trenger hjelp i allefall.
Lykke til...
Antall ord: 114
LUV
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Rare Greier
Klart det kan ha fornuftig forklaring. Gjekk du bort til døra og sjekka om det var noko bak den? Hørte du noko når døra flagra?Ørnen skrev:Opplevde noe rare greier her i våres som jeg tenkte å dele med dere…
På kjøkkenet hadde sikkert noko stått ustøtt i hylla og når det ramla ut med eit brak ville jo skapdørene åpna seg naturlig nok. I og med at du hadde lagt deg, kan lyden høyrast ut som eit brak sjølv om det kanskje var fleire mindre brak som er meir naturleg når fleire ting ramlar ned.
Antall ord: 289
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Alt HAR en logisk forklaring, om gjenferd finnes, aliens vandrer blandt oss så er det klart det har en logisk forklaring. Er ikke døden endelig så er kanskje spøkelser HELT NATURLIG!christin86 skrev:Ja ja for å si det slik.... verden er ett veldig spennende sted å leve og det mye vi enda ikke har oppdaga...det er kunn dere skeptikere som holder utviklingen til bake...vist du bare åpner dine øner så skal du få se en mye mere spennende verden... min lille skeptiker :mozilla_wink:Tom_34 skrev:Hehe...jaja. For å si det sånn, hvis 5% av ting som blir skrevet her hadde vært fakta så hadde verden vært et mye mer spennende sted. ;-)Sephet skrev:Tom_34 = 34 = iq eller alder?Tom_34 skrev:Tror du skal skrive et sint brev til entreprenøren jeg...
og forresten om du ikke tror på det vi skriver om her inne, så hvorfor i alle dager gidd du å bruke tid på å lese og bry deg om hva vi skriver???? og hvordan i alle dager fant du denne siden da i det hele tatt?
og ikke alt trenger å ha en logisk forklarin heller
Jeg var med på festen i Oslo når dette forumet passerte 1500 medl, unnskyld Jov, men jeg var her inne den gangen forumet var bra...håpet det skulle la seg komme inn på gamle veier igjen, men nå er det jo BARE svada...
Antall ord: 282
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Enig med deg der Tom_34, det er veldig mye svada, fjas og skepsis her nå. (Det siste er jeg med på fortiden og).
Jeg tror det blir bedre etter sommerferien, jeg tror ikke folk har så mye ro på seg til å være seriøse, eller i det hele tatt være her inne akkurat nå.
Det er bra vi har "prat og generelt snakk" iallefall. Men jeg synes nå fortsatt dette forumet har sine gyldne stunder.
Men var det virkelig det som uttløste utbruddet ditt, eller var det den komentaren om IQ en din? For det må da fortsatt være lov med en spøk, bare den ikke tar over tråden.
Jeg tror det blir bedre etter sommerferien, jeg tror ikke folk har så mye ro på seg til å være seriøse, eller i det hele tatt være her inne akkurat nå.
Det er bra vi har "prat og generelt snakk" iallefall. Men jeg synes nå fortsatt dette forumet har sine gyldne stunder.
Men var det virkelig det som uttløste utbruddet ditt, eller var det den komentaren om IQ en din? For det må da fortsatt være lov med en spøk, bare den ikke tar over tråden.
Antall ord: 116
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |