Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det skjedde noe inatt...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2004 04:43
- 19
Det skjedde noe inatt...
Jeg var alene hjemme med katta mi. Det var sent på natta men jeg var lys våken siden jeg hadde sovet på ettermiddagen. Katta lå og sov i den "lillestua" og jeg ordna meg en skål med vaniljeis og satte meg i sofaen foran tven og spiste is... Når jeg sitter sånn, sitter jeg slik at jeg kan se rett på en benk på kjøkkenet. Der ligger is-skjeen. Etter å ha sittet en stund og spist isen, begynte plutselig is-skjeen som lå på kjøkkenet å røre på seg! Det var virkelig! Den rørte på seg helt av seg selv. Men i hele natta så jeg ingen og drømte om ingen (ikke andre enn tre menn, men det har ingen sammenheng) og det har også tidligere hendt at mens jeg har vært i stua har det falt ned f eks visper som har stått opp i kjeler, ned på gulvet. En gang mens samboeren min og jeg lå i sofaen og så på tv, falt plutselig ermet på en genser som lå oppå tørkestativet ned av seg selv og slik hadde den ligget iallefall ett døgn... Jeg er ikke redd, men skjønner at noe/noen er her. Jeg er bare så nysgjerrig på hvem! Hvordan kan jeg finne ut det, noen som kan hjelpe?
Antall ord: 227
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
så du skjeen bevege seg? ting som detter ned fra tørkestativet og fra kjøkkenbenker skjer ofte hjemme hos meg, men tror ikke det er noe paranormalt ved det..
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 04:39
- 18
litt spesielt at visper og div detter ut av kjeler da
Antall ord: 11
What what WHAT?????
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2005 21:55
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus
Visper er ofte litt baktunge. Står de i en litt liten kjele, skal det ikke så mye til før de tipper over kanten.Enira skrev:litt spesielt at visper og div detter ut av kjeler da
Antall ord: 38
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 04:39
- 18
der sa du no logisk. tenkte jeg ikke på
Antall ord: 9