Hei!
Er det noen som veit hvordan jeg kan komme i kontakt med min avdøde stefarmor. Hun betydde så mye for meg. Jeg vil så gjerne si ordentlig hade.Vil så gjerne. Savner henne så kjempe masse.Noen som veit hvordan?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg vil gjerne kommi i kontakt med min avdøde stefarmor
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2007 22:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skedsmo
Jeg vil gjerne kommi i kontakt med min avdøde stefarmor
Antall ord: 42
I can be a devil if you wount.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Jeg vil gjerne kommi i kontakt med min avdøde stefarmor
Kontakt et medium.frosty skrev:Hei!
Er det noen som veit hvordan jeg kan komme i kontakt med min avdøde stefarmor. Hun betydde så mye for meg. Jeg vil så gjerne si ordentlig hade.Vil så gjerne. Savner henne så kjempe masse.Noen som veit hvordan?
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jul 2007 00:34
- 17
Sett deg ned et sted som betyr mye for deg, eller et sted du var sammen med henne, så sitter du der en god stund og tenker sterkt på henne inni deg! Så etterhvert vil du muligen begynne å føle en slags kriblende følelse, da er du antageligvis i kontakt med henne, da kan du si(tenke) det du vil si til henne!
Jeg har brukt metoden mange ganger, har ikke bevis på at den funker, men det føles som om det funker!
Jeg har brukt metoden mange ganger, har ikke bevis på at den funker, men det føles som om det funker!
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2007 22:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skedsmo
Takk:) Skal prøve begge deler:)