Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoe jeg håper få får oppleve

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
christin86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Des 2006 02:05
17

Noe jeg håper få får oppleve

Innlegg av christin86 »

Jer er blitt fortalt i det siste at jeg er ett medium og at ånder kontakter gjennom meg og prøver å snakke til meg.

Men her om dagen opplevde jeg noe helt forferdelig og jeg har aldrig vert så redd i hele mitt liv noen gang. Jeg hadde plutselig sloknet, og våknett 5 min rett etter på(husker klokke slettet) i ett høyt og smertefullt brøl, alle musklen mine var helt annspente og jeg hadde ikke kontroll på kroppen min og brølene som jeg brølte høyt ut av alle krefter. det var nesten som om jeg lå å kjempet mot noe, og jeg lå og brølte av rein sinne og agreasjon, jeg lå og spente med beina mine og reiste meg opp i sengen, mens jeg vridde meg og slenkte meg ned i sengen, mens jeg brølte og bannet noe sinsykt, var rett og slett skikkelig forbannet over noe. hadde ikke kontroll over noe av det jeg gjorde eller sa, og musklene mine var så annspente at jeg fikk ike styrt meg selv, jeg pustet og peste og hadde på en måte full panikk. pluttselig ga det seg etter ca fem minutter, og jeg hadde bett dett gi slipp, etter på var eg helt ferdig hadde ikke noe energi og jeg bare lå og grein samtidig som jeg var liv redd.

Bor alene i ett hus fra 1887 i ett ommråde som var hardt rammet under krigen. Det var helt forferdelig opplevelse og har aldrig opplevd noe lignende noen gang, har aldrig vert så sint noen gang, og aner ikke hva det var som gjorde det. Hadde jo hatt en flott dag. men det er noe som går igjen i leiligheten min men den ånden er bare snill så jeg kjønner ikke hva det var, hører det er noen som smeller hardt i døren min fra gangen og inn til stuen noen ganger når døren er igenn... og jeg drømte ikke fordi jeg var lys våken, hadde ikke kontroll over kroppen i det hele tatt.

Håper eg ikke får oppleve dette igjen.

Noen som har opplevd noe lignende?
Antall ord: 367
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

Forresten noen som kan tenke seg hva dette kunne ha vert?
det var heller ikke min stemme.
Antall ord: 17
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Dette ville jeg pratet med legen min om, hvis jeg var deg.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Globeline skrev:Dette ville jeg pratet med legen min om, hvis jeg var deg.

Eller en prest.

Men du, det hørtes fryktelig ekkelt ut! Det kan ikke ha vært et angstanfall eller noe da?
Men utifra det du skrev først der så virker det som det ikke er medisinsk. Du kan jo uansett bestille en time hos en lege, for å være sikker.
Hvis du er et medium (hvem er det som har fortalt deg det forresten?), kan ikke du prøve å få kontakt med åndene i huset ditt? Åndenes hus ja. Det er en fin film forresten, som ikke handler om ånder. Og som heller ikke har noe med saken å gjøre.
Antall ord: 116
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

Ja ja du kan tro hva du vil min venn.
Men jeg er 100% sikker på att dette ikke var på noen måte psykisk i det hele tatt.

Har aldrig opplevd noe som ligner dette her i det hele tatt, og etter att jeg opplevde dette snakket jeg med ett medium som sa att jeg ikke var alene om dette, og det var da jeg fik vite att jeg selv var ett medium og at jeg hadde en åpen kanal.

så du kan jo egentlig si hva du vil, men jeg vet med 100% sikkerhet att dette var langt i fra psykiske lidelser. Jeg er helt frisk i hode så og hatt en god oppvekst så og aldrig tatt noen form for narkotiske stoffer så... jeg tror ikke jeg trenger noen time hos legen.
Antall ord: 149
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

Vilma skrev:

Eller en prest.

Men du, det hørtes fryktelig ekkelt ut! Det kan ikke ha vært et angstanfall eller noe da?
Men utifra det du skrev først der så virker det som det ikke er medisinsk. Du kan jo uansett bestille en time hos en lege, for å være sikker.
Hvis du er et medium (hvem er det som har fortalt deg det forresten?), kan ikke du prøve å få kontakt med åndene i huset ditt? Åndenes hus ja. Det er en fin film forresten, som ikke handler om ånder. Og som heller ikke har noe med saken å gjøre.
tror ikke jeg trenger å kontakte noen akkurat nå. hakke opplevd det igjen slik at jeg tror ikke det er noe å ver redd for, eller farlig. jeg holder på å se hva som er så spesielt med området huset står på, for det skal vist vere hardt rammet i krigsårene... lurer på om det kommer i fra den tiden.

nei angst var det ikke. har aldrig hatt noe angst før og vi har aldrig hatt noe sli i familien vår så.... :mozilla_wink:
Antall ord: 204
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiritual

Innlegg av Spiritual »

Hvem har fortalt deg at du er et medium?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

Spiritual skrev:Hvem har fortalt deg at du er et medium?
Min egen Tante som er dette selv... hvorfor er det så viktig å vite hvem so har sagt dette da, det kan vel vere det samme vel?
Antall ord: 37
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiritual

Innlegg av Spiritual »

christin86 skrev:
Min egen Tante som er dette selv... hvorfor er det så viktig å vite hvem so har sagt dette da, det kan vel vere det samme vel?
nei det er ikke det samme.
Ikke alle kan vite om du er et medium eller ikke.
Men jeg tror nok din tante kan vite det siden hun er et medium selv!
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

Spiritual skrev:
christin86 skrev:
nei det er ikke det samme.
Ikke alle kan vite om du er et medium eller ikke.
Men jeg tror nok din tante kan vite det siden hun er et medium selv!
:mozilla_smile: Ja det vet jeg. det var jo derfor jeg sa at det var et Medium som hadde fortalt dette te meg :) det er sef vanskelig for en annen å si det.
Antall ord: 105
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links