Hallo der. Jeg er ny her og vil gjerne fortelle om en litt merkelig hendelse som skjedde for ca. 6 (+-) måneder siden.
Jeg og samboeren min lå og sov som noen steiner på soverommet. Plutselig bråvåknet jeg av en eller annen drøm jeg hadde. Dette førte til at jeg reiste meg opp i sengen, og så løst ut i rommet. Halvveis i tåka ser jeg en halvkraftig mannsperson som sitter og leser i en avis i fotenden til samboeren min. Jeg fikk litt sug i magen, men jeg følte meg ikke redd eller noe slik. Det neste jeg gjorde var å slå på lyset for å se om personen fremdeles satt der, noe vedkommende altså ikke gjorde. Personen så aldri på meg eller noe slik før jeg satte på lyset.
Hvem/hva kan dette ha vært? Kan det ha vært min eller min samboers beskytter/veileder (vet ikke hva dere her inne liker å kalle det best)?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Beskytter/veileder ??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jul 2007 17:14
- 17
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Re: Beskytter/veileder ??
Hørtes litt sprøtt ut! Jeg opplever også slike ting i ørska. Jeg vet ikke om det er drøm eller virkelighet, bare at det føles virkelig ut. Kan jo godt ha vært hjelperen din, men jeg vet veldig lite om det området, så der kan jeg ikke svare deg.
Det merkelige med slike opplevelser er at man ikke blir redd, men bare litt forbauset. Merkelig stemmning, ikke sant?
Det merkelige med slike opplevelser er at man ikke blir redd, men bare litt forbauset. Merkelig stemmning, ikke sant?
Antall ord: 73
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Det var meg.
Beklager men jeg hadde ikke fått avisen den dagen, så jeg tenkte jeg skulle låne deres.
Beklager men jeg hadde ikke fått avisen den dagen, så jeg tenkte jeg skulle låne deres.
Antall ord: 21
Hide post links |
når du bråvåkner, så greier noen ganger hjernen din ikke å oppfatte at du er våken, så da kan det hende at du ser litt rare ting.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
mattao92 skrev:når du bråvåkner, så greier noen ganger hjernen din ikke å oppfatte at du er våken, så da kan det hende at du ser litt rare ting.
ELLER så er det virkelig, bare at vi skal prøve å forklare det hele tiden. Noe som igjen er naturlig. Det er det kanskje ingen som vet.
Antall ord: 59
I'm in that awkward stage between birth and death.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2005 20:28
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nordvestlandet
E jo viktig å holde seg oppdatert da vettu=P
vet ærlig talt ikke hva det kan være e,
hmmmm skeptisk;)
vet ærlig talt ikke hva det kan være e,
hmmmm skeptisk;)
Antall ord: 21
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.
O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!
O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: Beskytter/veileder ??
Det kan du trygt si! Kan for all del bare være en drøm i våken tilstand, men det hele virket veldig virkelig...Vilma skrev: Det merkelige med slike opplevelser er at man ikke blir redd, men bare litt forbauset. Merkelig stemmning, ikke sant?
Kan du vennligst levere avisen tilbake? Er en artikkel i den avisen som jeg gjerne ville spare på....Vomit skrev:Det var meg.
Antall ord: 87
Viking te eg dør
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 13:01
- 17
- Lokalisering: Trøndelag
Dette har jeg også opplevd! Jeg våknet av en eller annen grunn en natt. Så så jeg en person se ned i gulvet og fiklet med noe mens han gikk ut av rommet (for jeg vet det var en mann). Jeg setter meg opp i senga og vekker samboeren min, skriker ut at det er en mann på soverommet, jeg peker og peker, men samboeren min ser ikke det samme som meg =p Fikk faktisk vite av min klarsynte mor at det kan være min hjelper som jeg så. Og jeg liker å tro det =)
Antall ord: 96
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Så du hva det var han fiklet med? Godt å høre at jeg ikke er den eneste med en slik opplevelse.Katja skrev:Dette har jeg også opplevd! Jeg våknet av en eller annen grunn en natt. Så så jeg en person se ned i gulvet og fiklet med noe mens han gikk ut av rommet (for jeg vet det var en mann). Jeg setter meg opp i senga og vekker samboeren min, skriker ut at det er en mann på soverommet, jeg peker og peker, men samboeren min ser ikke det samme som meg =p Fikk faktisk vite av min klarsynte mor at det kan være min hjelper som jeg så. Og jeg liker å tro det =)
Antall ord: 119
Viking te eg dør
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 13:01
- 17
- Lokalisering: Trøndelag
Nei dessverre! Jeg forbinder det med nøkler, men jeg tviler på at det var det.. Kanskje det var ei pipe eller no røyk, fordi han jeg tror er hjelperen min røyka pipe. For han fikla med noe mens han gikk ut mot utgangsdøra, men jeg så aldri at han gikk ut av rommet, kanskje han bare forflytta seg. Jeg har sett han en gang før også, men da satt han bare på en stol i rommet... Men det var en mer uklar hendelse jeg ikke klarer å ta igjen, husker bare at jeg så en mann sittende i en stol på soverommet mitt. Hver gang har jeg våknet midt på natta mens samboeren sov.. Merkelig! Tror du har sett hjelperen din
Antall ord: 126
Ingen kjenner meg bedre enn alle andre
Hide post links |