Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSvartskogen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
wtfbbq

Svartskogen

Innlegg av wtfbbq »

jeg og noen venner dro til svartskogen for å "ghosthunte" for fun. vi følte ingenting, men jeg tokk noen bilder likevel.fant 4 rare bilder, så tenkte jeg skulle høre med dere her på forumet:P.

personlig er jeg ikke overbevist,(må nesten se det med mine egne øyne:P) men
poster bildene likevel, kanskje dere har no spess å si ;P

her er bildene:
http://home.no.net/leroylo/kaozbilder.htm
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Kvelds dis/tåke
Antall ord: 4
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Sånn umiddelbart tenker jeg at dette er tåke eller damp fra fuktig grunn. Dere må kunne eliminere den faktoren før en kan se etter andre tolkninger.
Dersom dette er Svartskog i follo, tenker jeg at dere kanskje vil merke noe nær Svartskogtoppen ved E-18....Men husk: det er ikke lov (eller trygt!!) å gå langs motorveien!
Antall ord: 60
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

neh, var ikke no tåke/damp den dagen, som sagt, så tror jeg heller ikke på de bildene.
men takk for meninger, kom med fler^^

anyhow, vi gikk inn i skogen:P,tørr ikke gå langs motorveien kl 03 på natta;P
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

:mozilla_undecided: Tja, tror nok ikke det var noe spesielt med de bildene, man kan finne former og ansikter i nesten hva det sjal være hvis man ser nøye etter. :mozilla_wink:
Antall ord: 32
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

Vilma skrev::mozilla_undecided: Tja, tror nok ikke det var noe spesielt med de bildene, man kan finne former og ansikter i nesten hva det sjal være hvis man ser nøye etter. :mozilla_wink:
så sant så sant,ingenting på nettet som har greid å overbevise meg så:P av paranormale ting altså;P
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Ser det er mange skeptikere her, men jeg syns det var litt creepy, jeg da...:/ Men så tror jo jeg på alt også, da:P Likevel, de to midterste bildene var litt spess..!
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mattao92

Innlegg av mattao92 »

dette er fake, fake, fake!!!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diablesse »

mattao92 skrev:dette er fake, fake, fake!!!
Hvis dette ikke er noe paranormalt, noe som er svært sannsynlig, så tviler jeg sterkt på at det er fake. Fake betyr jo at noe er redigert for å få det til å se ekte ut, etterligne det riktige. Da er det nok heller noe røyk eller tåke som kun har vist seg synlig på kameraet.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

mattao92 skrev:dette er fake, fake, fake!!!
jeg antar at "92" på nicket ditt "mattao92" står for 1992?

det gjør deg 15 år gammel.

nuff said.

jeg sier ikke at det er "real ghosts" på bildene, men redigert er de ikke.Sikkert bare tåke elns.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
janpotet
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2007 00:24
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: de dype smier

Innlegg av janpotet »

jaja, smil og vær glad!

man er ikke nødvendigvis dum fordi man er 15? men bildene er ikke nødvendigvis "fake"...

men hva det enn er på bildene, så tror jeg ikke det er hodeskaller og alver eller andre ting. men festlige var de nå hvertfall, hva det nå er for no =)
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

janpotet skrev:jaja, smil og vær glad!

man er ikke nødvendigvis dum fordi man er 15? men bildene er ikke nødvendigvis "fake"...

men hva det enn er på bildene, så tror jeg ikke det er hodeskaller og alver eller andre ting. men festlige var de nå hvertfall, hva det nå er for no =)
har aldri sagt at han er dum fordi han er 15.ville bare peke ut hvor useriøst og provoserende det kan være og grunnen til at han oppfører seg slik.
(mest bare for å erte/tulle litt med han;P, de liker jo ikke å bli erta for aldern for de er jo "voksne" lol..de drikker jo kaffelatte og greier!)
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Otis skrev:

har aldri sagt at han er dum fordi han er 15.ville bare peke ut hvor useriøst og provoserende det kan være og grunnen til at han oppfører seg slik.
(mest bare for å erte/tulle litt med han;P, de liker jo ikke å bli erta for aldern for de er jo "voksne" lol..de drikker jo kaffelatte og greier!)
Du...skjønner bakgrunnen for kommentarene og meningene om en spesiell her. Men slikt kan man da kanskje la ligge. Det gjør en tråd usaklig og ødelegger for det egentlige i tråden.
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Bra bilder synes jeg.
Tåken rører på seg hele tiden og nye former lages. Men du skulle ha tatt flere bilder
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diablesse »

TheTech skrev:Bra bilder synes jeg.
Tåken rører på seg hele tiden og nye former lages. Men du skulle ha tatt flere bilder
Enig i den. Det ville kanskje vært lettere å se årsaken til all røyken og sånn, hvis vi hadde sett de andre bildene som ble tatt..? Sett en slags helhet i det, liksom. Var det forresten kaldt ute den dagen? Kan være damp fra pusten din, vet du. Eller røyk fra en sigarett, hvis det var noen der som røkte.

Otis skrev:

*kremt*... 15 her også...Men så lot vi det ligge, da, det stemmer, det.. :mozilla_innocent:
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links