Jeg var hos ei besteveninne for 4 dager sia. vi gikk ned på rommet hennes, og noen sekunder tidligere hadde jeg sagt til henne ene som går igjen: kan jeg være så snill og se deg? jeg har så lyst.
henne nikket på hodet sa veninna mi.
så når vi vi var nede på rommet hennes, så plutselig fikk jeg vondt ved pusterøret som om en ville kvale meg, jeg sa ikke noe til veninna mi, men henne sa plutselig: KOM, VI MÅ FORTE OSS UT!
når jeg kom ut gikk det over, menjeg lurte på hva det var som skjedde siden jeg sa ikke noe til henne og henne sa vi måtte ut.
jeg spurte henne om hva som skjedde, henne ville først ikke si det, men jeg sa at jeg ville. og da sa henne, det var nettop et mannegjenferd som tok å klemte rundt halsen på deg, plutselig da sa jeg at jeg fikk vondt på sia ved pusterøret.
Jeg viste at det spøker rundt dem og sånn, men nå har det begynt litt med meg å.
i går kveld, når jeg la meg, så kjente jeg at det var et gjenferd som først sto på gulvet ved siden av meg, men ser jo ingenting. så spurte jeg bror om han kunne ta handa ned der hvor jeg sa, da begynte han også å prikke på handa si. litt seinere kjente jeg i tilegg til all grøssningen at det ble tyngde på dyna mi ved bena, kjente med handa mi der, da var det ekstremt prikking på armene, henda og bena.
jeg har ingenting med dem å gjøre.
hvorfor følger dem meg? og han som hadde handa rundt halsen min, hvorfor?
jeg har spurt om det som var der i går kunne gå, jeg sa: Kan du gå? Jeg liker ikke at du følger med meg.
noen som kan gi meg tips? :mozilla_wink:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Fulgt av et gjenferd (eller noen fler)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Hmm,
det med prikking har mange fortallt om når de påstår seg og være i fysisk nærhet av gjenferd.
jeg har ikke noe råd mot det du opplever annet en ett velrenomert og godt medium som kan bli kvitt denne lite sympatiske fyren.
Eller hva det er.
det med prikking har mange fortallt om når de påstår seg og være i fysisk nærhet av gjenferd.
jeg har ikke noe råd mot det du opplever annet en ett velrenomert og godt medium som kan bli kvitt denne lite sympatiske fyren.
Eller hva det er.
Antall ord: 53
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2007 00:49
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
neste gang du skriver noe skriv det KORREKT jeg forsto ikke en drit av hva du skrev
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
aliens skrev:neste gang du skriver noe skriv det KORREKT jeg forsto ikke en drit av hva du skrev
...sa h*n som ikke bruker hverken punktum eller stor bokstav, og som skriver "hvis" uten h...
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Vomit skrev:Oi, dette kan bli bra.
spore inn igjen fort som fy!!
Kunne bare ikke dy meg...
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2005 20:28
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nordvestlandet
Hehe, uff noe å henge seg opp i da.
Anyway tilbakte til saken.. er du sikker på at d ikke bare er sinnet ditt som spille deg et lit puss??
Anyway tilbakte til saken.. er du sikker på at d ikke bare er sinnet ditt som spille deg et lit puss??
Antall ord: 29
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.
O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!
O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!
Hide post links |
ja.
jeg var hos ei kjempegod besteveninne, mye hadde skjedd før det skjedde, jeg var kjempeblid.
jeg var hos ei kjempegod besteveninne, mye hadde skjedd før det skjedde, jeg var kjempeblid.
Antall ord: 17
Hide post links |
Har du fått svar og hjelp nok syns du?kimmern1991 skrev:ja.
Antall ord: 29
Hide post links |
hehe. nei, egentlig ikke.
veit ikke hva jeg skal gjøre og sånn da...=(
veit ikke hva jeg skal gjøre og sånn da...=(
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Des 2006 02:05
- 17
Jeg tror ikke du har noe å vere redd for... for dette er to forskjellig ånder. den ene virker som noe godt, og passer litt på deg, men jeg føler at han som holdt rundt halsen din er en meget sint ånd. skjer det igjen at han gør deg vondt sier du bestemt at han skal slutte opp å gjøre deg vondt for du har ikke noe med han å gjøre, så hvorfor skal han gjøre deg vondt? da vil han slippe.
Har opplevd noe lignenes mangen ganger, og da hjelper det og be de slutte med en gang
Du trenger ikke å vere redd for dem.
Har opplevd noe lignenes mangen ganger, og da hjelper det og be de slutte med en gang
Du trenger ikke å vere redd for dem.
Antall ord: 108
LUV
Hide post links |