Universet & dets hemmeligheter ⇒ seriøst folkens!!! se på dette
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2007 00:49
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
seriøst folkens!!! se på dette
sjekk denne filmen den er helt syk rå men hvet ikke helt om jeg tror på den hv atror dere???? :mozilla_surprised: http://youtube.com/watch?v=5BjoELpec3c
Antall ord: 28
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Denne virket ikke troverdig for min del... Noen grunner til min skepsis:
1. "ekspertene" i filmen er UFO-entusiaster, ikke forskere. Da blir saken bare presentert fra en side. I tillegg hadde faktisk den ene av dem mimikk og stemmebruk som kunne tyde på at han snakket usant eller overdrev litt...
2. Den samme mannen påsto at ingen kunne ha faket noe sånt. Selv jeg kunne ha laget en sånn film med utydelige lys i skogen, folk utkledd som aliens osv. Mannen påsto også at personene i filmen viste ekte følelser og isåfall fortjente en Oscar hvis det var skuespill. Jeg, som tar utdannelse innen drama/teater, var ikke så imponert over følelsene som ble uttrykt i filmen. Roping og hysteri er ikke vanskelig, selv for middelmådige skuespillere...
3. Det kom en del rare "bevis" frem i filmen, som at den døde alien som ble båret hadde "akkurat sånne øyne som døde aliens får", ifølge en som visstnok hadde sett ekte døde aliens. Hvor har disse døde aliens blitt av? Hvorfor finnes det ingen bilder eller filmer som kan bekrefte historien til den navngitte kilden?
Beklager, men dette ble bare fryktelig lite troverdig...
1. "ekspertene" i filmen er UFO-entusiaster, ikke forskere. Da blir saken bare presentert fra en side. I tillegg hadde faktisk den ene av dem mimikk og stemmebruk som kunne tyde på at han snakket usant eller overdrev litt...
2. Den samme mannen påsto at ingen kunne ha faket noe sånt. Selv jeg kunne ha laget en sånn film med utydelige lys i skogen, folk utkledd som aliens osv. Mannen påsto også at personene i filmen viste ekte følelser og isåfall fortjente en Oscar hvis det var skuespill. Jeg, som tar utdannelse innen drama/teater, var ikke så imponert over følelsene som ble uttrykt i filmen. Roping og hysteri er ikke vanskelig, selv for middelmådige skuespillere...
3. Det kom en del rare "bevis" frem i filmen, som at den døde alien som ble båret hadde "akkurat sånne øyne som døde aliens får", ifølge en som visstnok hadde sett ekte døde aliens. Hvor har disse døde aliens blitt av? Hvorfor finnes det ingen bilder eller filmer som kan bekrefte historien til den navngitte kilden?
Beklager, men dette ble bare fryktelig lite troverdig...
Antall ord: 209
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
jaja får vel trøste meg med at filmen så veldig ekte ut :mozilla_frown:
Antall ord: 16
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Du får heller trøste deg med at man kan ha forskjellige oppfatninger av ting. Selv om jeg synes filmen er lite troverdig, har jeg på ingen måte fasiten... Du får lov å mene hva du vil om filmenaliens skrev:jaja får vel trøste meg med at filmen så veldig ekte ut :mozilla_frown:
Antall ord: 59
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2006 23:54
- 18
du har jo ikke sett hele filmenSvartepus skrev:Denne virket ikke troverdig for min del... Noen grunner til min skepsis:
Jeg, som tar utdannelse innen drama/teater, var ikke så imponert over følelsene som ble uttrykt i filmen. Roping og hysteri er ikke vanskelig, selv for middelmådige skuespillere...
Husk på, det er mulig...
Antall ord: 56
h4xx0r
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Husk på, en ørliten mulighet betyr ikke at det er sannsynlig.CoLLecToR skrev:du har jo ikke sett hele filmenSvartepus skrev:Denne virket ikke troverdig for min del... Noen grunner til min skepsis:
Jeg, som tar utdannelse innen drama/teater, var ikke så imponert over følelsene som ble uttrykt i filmen. Roping og hysteri er ikke vanskelig, selv for middelmådige skuespillere...
Husk på, det er mulig...
Antall ord: 69
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Jeg bare forholder meg til det jeg vet, og det jeg vet helt sikkert er at det er fullt mulig å lure folk med selv middelmådige skuespilleregenskaper...CoLLecToR skrev:du har jo ikke sett hele filmenSvartepus skrev:Denne virket ikke troverdig for min del... Noen grunner til min skepsis:
Husk på, det er mulig...
Har du sett hele filmen? Hvis den ligger ute på nettet, så del den gjerne med oss
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
har ikke finnet hele filmen men legger ut noen andre filmer nå. veldig spennede filmer :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mar 2007 01:10
- 17
- Lokalisering: Under himmelen
Re: seriøst folkens!!! se på dette
Dette her syntes jeg er rett og slett bare oe tull. De utenjordiske vensene ser jo akkurat ut som de man ser på tv. Så tror neppe at det der var ekte.aliens skrev:sjekk denne filmen den er helt syk rå men hvet ikke helt om jeg tror på den hv atror dere???? :mozilla_surprised: http://youtube.com/watch?v=5BjoELpec3c
Den morsomste delen var når de kom inn i huset dems, det var lættis. Så ut som skuespill, amerikanere er født med skuespiller evner. Og det måtte jo selvfølgelig skje i Usa. BOMBE!!!
Antall ord: 100
"they call me rip for a reason"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
Synes hverken aliens eller romskip så særlig ekte ut,og om jeg hadde fått kloa i en ekte død alien,så hadde jeg ringt alt av presse og dernest hadde jeg tatt skikkelige klare bilder av den. Ikke nøyd meg med en kornete tape av særdeles dårlig kvalitet som "bevis".
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Fant det ikke i farta, men ute på u-tube ligger det en lengre film med filmsekvenser filmet fra den intern romstasjonen bl.a. Ikke hverken talerkener eller "aliens" som vi gjerne VIL se dem, men veldig interessant. Skal lete videre.
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
-
- Nybegynner
- 17
ingen av filmene virket overbevisende for meg uten take den første litt men de andre kan ha vært meteorer eller satelitter
Antall ord: 23
Hide post links |