Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVenn som lyver 2! :P

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
ondmygg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mar 2006 19:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tønsberg

Venn som lyver 2! :P

Innlegg av ondmygg »

Hei igjen. Kankjse noen av dere leste innlegget mitt om min venn som lyver. Jeg vil gjerne takke for alle svar, det hjalp meg litt på min vei til konfrontasjon.

24 timer etter jeg postet innlegget dro jeg på en 5dagers ferie med løyneren og 3 andre. Som jeg også skrev i det forrige innlegget finner hun venner som er yngre enn seg selv, hun går i første dvs hun er 17, vennene hennes er 13 - 14 år gamle, kjæresten går fortsatt på ungdomskolen.
Hun får de til og føle en slags empati eller sympati for henne, jeg skjønner pokker i vold ikke hvordan hun gjør det, for hun har det godt. Kjæresten har kjøpt mobil til henne, for den hun lånte av den andre vennen sin (altså, meg!) har hun jo ødelagt.
Men jeg skal komme til poenget. Det værste med denne ferien var når jeg tok hun i å lyve for kjæresten, dette var ingen stor løyn, men MEGET dårlig gjort mot ham i mine øyne. Det var rett og slett en hverdagslig løyn, så han ikke skulle kunne ta hun på fersken. Men ærlig talt, hva syns dere? Hun begynner i det små og bygger seg oppover... Fy fader! Jeg blir så irritert. Og kan stakars kjæresten tror jo på alt hun sier. Jeg skjønner ikke hvorfor hun vil være med han, han sier ikke et ord til noen av vennene hennes, og jeg lurer faktisk på om de har hatt en ordentlig prat de to imellom.

Jeg skal ikke plage dere mer med mine problemer folkens :P Men jeg må få det ut på noen måte... Ha en super flott sommer vidre!!
Antall ord: 296
pip pip

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Du får ta det opp med venninnen din i stedet for og irrirtere deg over det.
Mulig du mister en venn, men det er kanskje like greit?
Antall ord: 28
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

skeptikeren skrev:Du får ta det opp med venninnen din i stedet for og irrirtere deg over det.
Mulig du mister en venn, men det er kanskje like greit?
ja, slike venner er ikke til å samle på.. du kan jo ikke stole på folk som lyver, og det er ikke akkurat små ting hun kommer med heller.

ei på 17år som bruker løgnene sine for å manipulere andre for å selv vinne på det, er ikke noe å spare på. for ting kan bli verre. hun skjønner ikke selv hva forskjellen på rett og galt, hvem vet, kanskje hun begynner å stjele fra sine venner..?
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
aliens
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mai 2007 00:49
17

Innlegg av aliens »

dette her syntes jeg du skal ta opp med vennina di vær helt ærlig og si til henne at hun skal slutte og lyve og ødelegge tinga dine
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Dropp ditch henne!!! Fatter ikke at du gidder!!!!!!!!!
Antall ord: 8
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links