Hej.
Findes der grupper, ligesom TAPS, som laver ghosthunting i Norge
Mvh Shane
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ghosthunters i Norge
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2007 21:04
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hamar
sorry, men akuratt det veit jeg ikke : / Men lykke til videre : ))
Antall ord: 11
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Åndenes makt er det du kommer nærmest her i norge
Antall ord: 11
Hide post links |
Re: Ghosthunters i Norge
Ingen offentlige grupper som lager/ driver med ghosthunting her i norge nei. Men vet det er noen som driver med det litt mer på privaten. Kanskje det er verdt å spørre etter det her på forumet?shane skrev:Hej.
Findes der grupper, ligesom TAPS, som laver ghosthunting i Norge
Mvh Shane
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Åndenes Makt, ja.
Nermere tror jeg ikke du kommer. Bortsett fra privat som noen sa...
Nermere tror jeg ikke du kommer. Bortsett fra privat som noen sa...
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2007 12:02
- 17
- Lokalisering: Vestfold
Paranormal etterforskning
Vi er fortiden igang med å starte opp med paranormal etterforskning i Norge. Men som nevnt over her så er dette på det private plan, dvs, alt sammen er privat finansiert fra oss som jobber med det, og det er ikke noen form for inntekt på dette.
Men våre planer er å jobbe seriøst med dette for å kunne bistå mennesker eller prøve å finne årsaker til andres "problemer".
Om det finnes andre personer som kunne tenke seg å bli med på dette, tar vi gjerne imot nye deltagere, det eneste grunnleggende kravet er at du er over 18 år gammel, men vi ser også litt på din bakgrunn og dine kvalifikasjoner for å kunne delta på dette.
Men om dette kan være av interesse for deg, så ta kontakt. Send en mail til janpetter@webmail.no
Men våre planer er å jobbe seriøst med dette for å kunne bistå mennesker eller prøve å finne årsaker til andres "problemer".
Om det finnes andre personer som kunne tenke seg å bli med på dette, tar vi gjerne imot nye deltagere, det eneste grunnleggende kravet er at du er over 18 år gammel, men vi ser også litt på din bakgrunn og dine kvalifikasjoner for å kunne delta på dette.
Men om dette kan være av interesse for deg, så ta kontakt. Send en mail til janpetter@webmail.no
Antall ord: 135
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Hvilke kvalifikasjoner kreves?
Antall ord: 3
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
Det som TAPS driver med, er jo veldig elektronisk. De går inn i et hus for å motbevise at det er noe der. men de tror på det paranormale, og er helt gira om de finner noe.
TAPS bruker EMF målere, EVP opptakere, nattkamera, infrarød og varmesøkende apparater/kamera. Så jeg vil ikke si de er som åndenes makt, som bare bruker mediumer. Selv om TAPS har også noen mediumer.
TAPS er også privat, og tar ikke betalt for det de gjør. Egentlig tror ejg det er T V'n som "betaler for dem" .
Skal noen starte med ghosthunting på deres nivå, tror jeg det går noen penger først:S
Ville bare fortelle hva jeg vet.
TAPS bruker EMF målere, EVP opptakere, nattkamera, infrarød og varmesøkende apparater/kamera. Så jeg vil ikke si de er som åndenes makt, som bare bruker mediumer. Selv om TAPS har også noen mediumer.
TAPS er også privat, og tar ikke betalt for det de gjør. Egentlig tror ejg det er T V'n som "betaler for dem" .
Skal noen starte med ghosthunting på deres nivå, tror jeg det går noen penger først:S
Ville bare fortelle hva jeg vet.
Antall ord: 122
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2007 12:02
- 17
Vi har ikke noen formular for hvilke kvalifikasjoner som er bedre en andre, men det viktigste er dine kvalifikasjoner som ett menneske, samt at du bør har tro på det paranormale, men ikke være oppslukt, slik at dette gjør deg blind.skeptikeren skrev:Hvilke kvalifikasjoner kreves?
Det vi ønsker oss er voksne personer som kan se objektivt på noe og prøve og komme frem til ett resultat ut fra de bevis som foreligger enten ut fra egne undersøkelser eller tilsendte materiell.
Ved søk / etterforskning vil vi bruke EMF-målere, EVP-opptak, diverse temperaturmålinger, digitale kamera og diverse andre ting. Vi ønsker også å ta i bruk nattkamera og varmesøkende kamera med tiden.
Ved konklusjon om paranormal aktivitet vil vi kunne ha mulighet til å koble inn medium.
Til å begynne med nå vil vi også ha behov for å komme i kontakt med en person som kan lage en internettside for oss.
For mere informasjon e.l. kontakt meg på mail: janpetter@webmail.no
Antall ord: 169
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jun 2007 15:14
- 17
- Lokalisering: i dean's Impala '67 ^^,