Vanligvis pleier ikke jeg å klage over uvanlige fenomener, ettersom det er noe av det mest fascinerende jeg vet om. Men nå begynner hele greia å gå over styr, kan en eller annen få beroliget meg litt?
Situasjonen er som følger:
Jeg bor (for øyeblikket) på en gammel hybel i andre etasje av et hus. Det er et loft rett over meg, der diverse knirkelyder kommer snikende innimellom. Det er normalt, det er et gammelt hus. Det er min etasje som skremmer meg. Korridoren innenfor trappeoppgangen driver meg til vanvidd. Flere venner av meg har hørt lyder på besøk her, men det verste foregår om nettene. Svisjende lyder av tøy som blir gnidd mot tøy, som om noen går med føttene tett sammen, skritt som brått stopper opp og forsvinner, en underlig suselyd jeg ikke aner hva er og diverse bråk som høres ut som ting som dumper borti veggene. Jeg har hørt knurrelyder i døråpningen til soverommet mitt, og et dørhåndtak ble trykket ned rett foran ansiktet mitt akkurat da jeg skulle til å ta i det. Uklare skygger har vært såvidt synlige i gangen og på kjøkkenet, men bare svært sjelden.
Det andre soverommet her er ledig nå, men den forrige som bodde der var hypersensitiv overfor paranormale fenomener, og hun påstå flere ganger å ha sett en mann som ville drepe henne. Hun var så redd at jeg ikke greier å tro at hun løy. Hun flyttet halvåret etter at jeg flyttet inn, etter det har jeg vært alene med lydene.
Kaoset holder på fra seks-syvtiden om kvelden til to om natten, jeg får ikke sove lenger. En venninne av meg prøvde å jage vekk det verste med telepati, og i et par dager så det faktisk ut til at det virket. Problemet er at nå har det begynt igjen, og jeg blir gæren av det. Jeg skal flytte om et par måneder, men til da må jeg holde ut. Noen som har peiling på hva som foregår?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Usynlige plageånder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 17:13
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 17:13
- 18
Jeg ser at det av en eller annen grunn ble lagt ut dobbelt. Beklager det, jeg vet ikke hva som har skjedd.
Antall ord: 22
Tempus Fugit
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Du bør vel kanskje få tak i et medium? Hvis ikke ville jeg gjort følgende.
Først
Rydd og vask hele leiligheten din, med fokus på at alt skal bort, inkludert irriterende ånder. Deretter brenn røkelse, spill musikk, brenn stearinlys og oljer - det du liker best.
Sett der så ned og start å visualisere. Påkall beskyttelse og se at den starter rundt deg selv for så å spre seg utover til den dekker hele huset og området rundt. Se at beskyttelsen pulserer, også gjennom kroppen din. Du står midt i.
Se videre at beskyttelsen er slik at den ikke slipper inn annet enn godt og slipper ut alt vondt og krøll. se for deg at det pulserer og renses og at svarte dotter eller støv eller hva som passer deg best - forsvinner ut av beskyttelsen. Og la det gå videre ut i universet.
Kjenn ellers etter i tilfelle du får lyst til å gjøre noe. kanskje du kjenner du skal prate med åndene og sende dem til lyset? Men hele tiden med intensjon om må rense der du bor. Bruk gjerne blå beskyttelse, som en klar blå kule. Og brenn gjerne ut uønskede enegier med fiolett ild.
Men - det viktigste er at du gjør slik som føles rett for deg. De fargene og metodene jeg nevner er det som er rett for meg
Først
Rydd og vask hele leiligheten din, med fokus på at alt skal bort, inkludert irriterende ånder. Deretter brenn røkelse, spill musikk, brenn stearinlys og oljer - det du liker best.
Sett der så ned og start å visualisere. Påkall beskyttelse og se at den starter rundt deg selv for så å spre seg utover til den dekker hele huset og området rundt. Se at beskyttelsen pulserer, også gjennom kroppen din. Du står midt i.
Se videre at beskyttelsen er slik at den ikke slipper inn annet enn godt og slipper ut alt vondt og krøll. se for deg at det pulserer og renses og at svarte dotter eller støv eller hva som passer deg best - forsvinner ut av beskyttelsen. Og la det gå videre ut i universet.
Kjenn ellers etter i tilfelle du får lyst til å gjøre noe. kanskje du kjenner du skal prate med åndene og sende dem til lyset? Men hele tiden med intensjon om må rense der du bor. Bruk gjerne blå beskyttelse, som en klar blå kule. Og brenn gjerne ut uønskede enegier med fiolett ild.
Men - det viktigste er at du gjør slik som føles rett for deg. De fargene og metodene jeg nevner er det som er rett for meg
Antall ord: 233
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |