Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterUniverselle lover

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

mashuu

Innlegg av mashuu »

hehe, så det du ikke viser oppmerksomhet til, blir du uoppmerksom på ;)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 498
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

snuppedilla skrev:Enkelte liker å sette ting i bås... og det føles så rett og trygt og oversiktlig..
Ja haha, la oss peke på dem og le av dem. De er ikke så åpne og altruistiske som oss.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vil man finne ut mer om universelle lover så handler det om å leve seg inn i disse lovene og erfare. Utvide og oppgradere sin bevissthetsmaskin i sin hjerne. Tror du meg ikke?Neivel så lek videre i dine skeptiker-frekvenser. Jeg holer meg til andre frekvenser.Tør og våger du å komme ut av skeptiker-frekvensene dine?Det kreves mot - det kreves at du ofrer endel ting fra din fortid...det kreves noe av deg. Har du det som skal til for å lykkes? Om du ser inn i mine øyne - jeg kan trigge noe for deg - jeg kan trigge - virkelig trigge....tror du meg ikke? Om du hadde sett i mine øyne i virkeligheten så hadde du sett at det er noe magisk der - jeg vet hva som skal til for å oppgradere ens bevissthetsmaskin i ens hjerne. Det handler om å tørre - våge - mot. Er det bare feiginger som lytter til skeptiker-frekvenser? Ja, de våger ikke. Tør ikke. Å ofre deler av seg selv til noe større en dem selv. De er utrolig feige....jeg provoserer noe i dem. I can feel your anger. I can feel your hate. I can feel your frustration. My name is Darth Sidous. I am the emperor. Ønsker du å være feig eller ønsker du å tørre å gå igjennom ting som viser hvem vi egentlig er? Kom igjen - vis at du våger - tør du ikke?Neivel..du er feig. Jævlig feig. Jeg liker å provosere deg. Feighet og status quo lønner seg ikke for å vite mer om livets mysterier. Jeg vet av erfaring. Skeptiker-frekvensen er for feiginger. Jævlig provoserende deilig å si det. Hvorfor bare være i en frekvens hvor du ikke tør og våger? Hva med å vise maskulin mot og kraft? Er du så svak? Så feig? Jaja...så fortsett å lek i dine skeptiker-sfærer. Om du skal ha en skikkelig dialog med meg så må du oppgradere noe i deg - i din hjerne - i din bevissthet. Om du bare leker med skeptiker-frekvenser så er det ingen vits i å snakke med deg. Det er som å snakke til en vegg. Vegg av fordommer og feighet. Kom igjen - hvis at du tør og våger. Jeg provoserer - oh yeah. Livet handler mer om å spille på lag med skeptiker-frekvensene.....ok, it is your choice. Jeg velger noe annet.

skal jeg ha en dialog med deg,skeptiker-ånd så må du ha en viss åpenhet i deg - det er det eneste jeg krever av deg. Om du ikke har det så er du bare en ZOOMBIE i min bevissthet. NOTHING. Ingenting. Feiging. :D
Antall ord: 441
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 498
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Muligens jeg ikke er skeptisk nok, men jeg er fult istand til å forstå deg, PlantSpirit. Jeg er bare uenig.
Hvem er forresten den skeptiske du sikter til? Den som er skeptisk til vitenskap?
Den sneversynte som ikke ser at de såkalte paranormale fenomenene kan ha helt andre forklaringer enn spøkelser og ånder?
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

kaja43 skrev:Jeg kjenner jeg satt her og ble litt fasinert over at noen mennesker faktisk
stoler mer på bøker og forskning enn sine egne opplevelser, følelser
og oppfatninger.

Men så slo det meg at når en er så mentalt innstilt så opplever en heller ikke
noe som ikke er mentalt. Den lille boksen blir ens virkelighet.

Loven om at likt tiltrekker likt :)
Ja, og jeg blir fascinert over at noen stoler mer på sine egne drømmer, hallusinasjoner og fantasier enn på vitenskapelige undersøkelser og empiriske bevis.

Men så slo det meg at når en er så overbevist, så klarer en nok ikke å stille kritiske spørsmål ved egne opplevelser heller. Alt uvanlig blir oppfattet som overnaturlig, og den lille boksen blir hele ens virkelighet.
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

PlantSpirit skrev:Vil man finne ut mer om universelle lover så handler det om å leve seg inn i disse lovene og erfare. Utvide og oppgradere sin bevissthetsmaskin i sin hjerne. Tror du meg ikke?Neivel så lek videre i dine skeptiker-frekvenser. Jeg holer meg til andre frekvenser.Tør og våger du å komme ut av skeptiker-frekvensene dine?Det kreves mot - det kreves at du ofrer endel ting fra din fortid...det kreves noe av deg. Har du det som skal til for å lykkes? Om du ser inn i mine øyne - jeg kan trigge noe for deg - jeg kan trigge - virkelig trigge....tror du meg ikke? Om du hadde sett i mine øyne i virkeligheten så hadde du sett at det er noe magisk der - jeg vet hva som skal til for å oppgradere ens bevissthetsmaskin i ens hjerne. Det handler om å tørre - våge - mot. Er det bare feiginger som lytter til skeptiker-frekvenser? Ja, de våger ikke. Tør ikke. Å ofre deler av seg selv til noe større en dem selv. De er utrolig feige....jeg provoserer noe i dem. I can feel your anger. I can feel your hate. I can feel your frustration. My name is Darth Sidous. I am the emperor. Ønsker du å være feig eller ønsker du å tørre å gå igjennom ting som viser hvem vi egentlig er? Kom igjen - vis at du våger - tør du ikke?Neivel..du er feig. Jævlig feig. Jeg liker å provosere deg. Feighet og status quo lønner seg ikke for å vite mer om livets mysterier. Jeg vet av erfaring. Skeptiker-frekvensen er for feiginger. Jævlig provoserende deilig å si det. Hvorfor bare være i en frekvens hvor du ikke tør og våger? Hva med å vise maskulin mot og kraft? Er du så svak? Så feig? Jaja...så fortsett å lek i dine skeptiker-sfærer. Om du skal ha en skikkelig dialog med meg så må du oppgradere noe i deg - i din hjerne - i din bevissthet. Om du bare leker med skeptiker-frekvenser så er det ingen vits i å snakke med deg. Det er som å snakke til en vegg. Vegg av fordommer og feighet. Kom igjen - hvis at du tør og våger. Jeg provoserer - oh yeah. Livet handler mer om å spille på lag med skeptiker-frekvensene.....ok, it is your choice. Jeg velger noe annet.

skal jeg ha en dialog med deg,skeptiker-ånd så må du ha en viss åpenhet i deg - det er det eneste jeg krever av deg. Om du ikke har det så er du bare en ZOOMBIE i min bevissthet. NOTHING. Ingenting. Feiging. :D
Jeg vil være såpass innbilsk at jeg antar det er meg du sikter til med dette flotte innlegget...

Jeg må si du viser en forbausende interesse og engasjement overfor noe du velger å anse som meningsløst og "zombie";)

Sånn bortsett fra det så velger jeg å overse det meste av røret du skrev i innlegget ditt, da det ikke bidrar til diskusjonen i det hele tatt, bortsett fra en lett underholdning. Hvis det var formålet er jeg villig til å ta deg i hånda og klappe deg på skuldra, for det var morsomt på en ironisk måte.
Antall ord: 545
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 206
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

keke skrev:hehe, du sier noe der krabat :)
Hvem var det som sa det? var det dn avdøde Lungold? tror nok det... Fornuftig fyr det der, trist at han døde...
Stemmer, du får med deg linkene jeg sender ut! Det liker jeg, jeg bryr meg ikke så lenge poenget kommer fram, eier ikke noen poenger? Promotering er spam! :D
Vi har alle lært noe viktig innenifra noen andre. Noe er viktigere enn annet, til og med myye jeg kan spare meg for, det handler ikke om det store heeele med andre ord :mozilla_wink:
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Dr. Doktor skrev:
snuppedilla skrev:Enkelte liker å sette ting i bås... og det føles så rett og trygt og oversiktlig..
Ja haha, la oss peke på dem og le av dem. De er ikke så åpne og altruistiske som oss.
det kan du gjøre.... hvor leser du at jeg føler meg alttruistisk?

åpen? JA det er jeg.. jeg blir ansett som åpen og sosial person mot andre ;)

vet du dr.doktor at det man skriver til andre kan fnt brukes mot sen selv ;)

og denne tråden begynner å bli litt sånn.. stå og skyte på hverandre fra hoftehøyde.
Antall ord: 104
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: Universelle lover

Innlegg av Globeline »

Det kommer vel litt an på hvordan man bruker ordet. Jeg tenker at dersom noe skjer om og om igjen, så kan vi kalle det en universell sannhet. Alle trær vokser oppover og alle svaner er hvite. Er univserelle sannheter helt til man ser unntakene, svarte svaner og røttene på trærne.

Men hva som virkelig er universell sannhet kan vi vel ikke vite da vi ikke egentlig klarer å bevise ting fordi at nye oppdagelser på en finurlig måte klarer å endre på det vi allerede vet.

Men likevel så vokser faktisk trær oppover, så det blir ikke bare feil heller. Og svaner er for det meste hvite, så... Jeg tenker at samtidig som vi skal være observangte på hvor ligte sikre vi faktsik kan være, så er det viktig at vi er i stand til å forholde oss til det vi har, det vi vet og det vi kan. For uanset hva som skjer om 100 år, så lever vi nå. Og vår sannhet er nær nok til å brukes i livet vårt her og nå. Det er ikke så nøye om pluto er en planet eller ikke, det er en universell sannhet at den finnes der den gjør uansett.

Det er ikke så nøye om jorden er flat eller rund. Der man ser jordens ende er langt borte uansett. Og sett i forhold til dem som levde i den virkeligheten så tror jeg ikke det hadde særlig å si. Untatt når de evt sto på fjelltopper og trodde at skip sank, for så å se dem komme tilbake noen måneder senere. Det var nok litt i merkeligste laget for dem.

Nå babler jeg meg litt bort her. Tidlig på morgenen.
Sist redigert av Globeline på 27 Mai 2007 11:53, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 292

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Universelle lover

Innlegg av snuppedilla »

Globeline skrev:
beautiful mind skrev:Blir universelle sannheter først virkelighet den dagen vitenskapen kan bevise dem, eller er de allerede virkelighet nå?
Det kommer vel litt an på hvordan man bruker ordet. Jeg tenker at dersom noe skjer om og om igjen, så kan vi kalle det en universell sannhet. Alle trær vokser oppover og alle svaner er hvite. Er univserelle sannheter helt til man ser unntakene, svarte svaner og røttene på trærne.

Men hva som virkelig er universell sannhet kan vi vel ikke vite da vi ikke egentlig klarer å bevise ting fordi at nye oppdagelser på en finurlig måte klarer å endre på det vi allerede vet.

Men likevel så vokser faktisk trær oppover, så det blir ikke bare feil heller. Og svaner er for det meste hvite, så... Jeg tenker at samtidig som vi skal være observangte på hvor ligte sikre vi faktsik kan være, så er det viktig at vi er i stand til å forholde oss til det vi har, det vi vet og det vi kan. For uanset hva som skjer om 100 år, så lever vi nå. Og vår sannhet er nær nok til å brukes i livet vårt her og nå. Det er ikke så nøye om pluto er en planet eller ikke, det er en universell sannhet at den finnes der den gjør uansett.

Det er ikke så nøye om jorden er flat eller rund. Der man ser jordens ende er langt borte uansett. Og sett i forhold til dem som levde i den virkeligheten så tror jeg ikke det hadde særlig å si. Untatt når de evt sto på fjelltopper og trodde at skip sank, for så å se dem komme tilbake noen måneder senere. Det var nok litt i merkeligste laget for dem.

Nå babler jeg meg litt bort her. Tidlig på morgenen.
du trenger en kopp kaffe he he.. menne.. forstår det som litt sånn at: det fins.. uansett ståsted man har og ikke alle får vondt inni seg av å ikke vite det. ting går jo videre uansett med de avsløringer og utvikling som finner sted?

Dont worry, be happy \:D/
Antall ord: 369
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: Universelle lover

Innlegg av Globeline »

snuppedilla skrev:
Globeline skrev:
beautiful mind skrev:Blir universelle sannheter først virkelighet den dagen vitenskapen kan bevise dem, eller er de allerede virkelighet nå?
Det kommer vel litt an på hvordan man bruker ordet. Jeg tenker at dersom noe skjer om og om igjen, så kan vi kalle det en universell sannhet. Alle trær vokser oppover og alle svaner er hvite. Er univserelle sannheter helt til man ser unntakene, svarte svaner og røttene på trærne.

Men hva som virkelig er universell sannhet kan vi vel ikke vite da vi ikke egentlig klarer å bevise ting fordi at nye oppdagelser på en finurlig måte klarer å endre på det vi allerede vet.

Men likevel så vokser faktisk trær oppover, så det blir ikke bare feil heller. Og svaner er for det meste hvite, så... Jeg tenker at samtidig som vi skal være observangte på hvor ligte sikre vi faktsik kan være, så er det viktig at vi er i stand til å forholde oss til det vi har, det vi vet og det vi kan. For uanset hva som skjer om 100 år, så lever vi nå. Og vår sannhet er nær nok til å brukes i livet vårt her og nå. Det er ikke så nøye om pluto er en planet eller ikke, det er en universell sannhet at den finnes der den gjør uansett.

Det er ikke så nøye om jorden er flat eller rund. Der man ser jordens ende er langt borte uansett. Og sett i forhold til dem som levde i den virkeligheten så tror jeg ikke det hadde særlig å si. Untatt når de evt sto på fjelltopper og trodde at skip sank, for så å se dem komme tilbake noen måneder senere. Det var nok litt i merkeligste laget for dem.

Nå babler jeg meg litt bort her. Tidlig på morgenen.
du trenger en kopp kaffe he he.. menne.. forstår det som litt sånn at: det fins.. uansett ståsted man har og ikke alle får vondt inni seg av å ikke vite det. ting går jo videre uansett med de avsløringer og utvikling som finner sted?

Dont worry, be happy \:D/
Det ble så mye babbel at jeg slettet det. Men siden du har svart så - limt det tilbake :)

Men jeg er sikker på at det var veldig lurt sagt.

Kaffe stemmer.
Antall ord: 402

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Vitenskapsmenn og forskere som har en åndelig grunnmur i sin lære og er opptatt av bevissthetsforskning blant annet er det jeg søker etter ang vitenskapelige kilder. De spiller på lag med mine frekvens-tilganger. Og de er inne på rett spor etter min mening. Her er noen kilder om noen er interesserte i å lese mer. Noen vil kalle dette for pseudovitenskap. For meg er det ingen tvil om at de er på riktig vei og vitenskap uten åndelig grunnmur er begrenset. En må ha det i ens bevissthet. Og det finnes stadig flere og flere vitenskapsmenn som har dette i sine grunnmurer og det er fint...

Fred Alan Wolf - The Eagle`s Quest - A physicist`s search for truth in the heart of the shamanic world

F.David Peat - Blackfoot Physics - A journey into the Native American Universe

TRANCEFORMERS
Shamans of the 21st Century
av John Jay Harper
-------
John Jay Harper har endel kilder til dem som følger vitenskap med åndelig grunnmur. Det handler mye om bevissthetsforskning blant annet.

----------
Bruce Lipton-
The Biology Of Belief: Unleashing The Power Of Consciousness, Matter And Miracles

Book Description
The Biology of Belief is a groundbreaking work in the field of New Biology. Author Dr. Bruce Lipton is a former medical school professor and research scientist. His experiments, and those of other leading-edge scientists, have examined in great detail the processes by which cells receive information. The implications of this research radically change our understanding of life. It shows that genes and DNA do not control our biology; that instead DNA is controlled by signals from outside the cell, including the energetic messages emanating from our positive and negative thoughts. Dr. Lipton's profoundly hopeful synthesis of the latest and best research in cell biology and quantum physics is being hailed as a major breakthrough showing that our bodies can be changed as we retrain our thinking.

About the Author
Bruce Lipton, Ph.D. of San Francisco, California, is an internationally recognized cellular biologist whose breakthrough research on the cell membrane in 1977 made him a pioneer in the new science of epigenetics. He is author of The Biology of Belief (Mountain of Love, 2005), a sought-after keynote speaker and workshop presenter, and has appeared on radio and television. --This text refers to the Audio CD edition.

http://www.sheldrake.org/homepage.html
Rupert Sheldrake er en verdensanerkjent vit.mann med mye bra for seg. Jeg liker mye av det han kommer med.
--------
Jeg hyller disse vit.mennene for å gå utover vanlige vit.normer og regler. De er på rett spor.

Og jeg har sagt før at kombinasjon av å følge en sjamanistisk vei,vitenskap med åndelig grunnmur og intergalaktisk/multidimensjonell kommunikasjon vil være perfekt å ha som grunnmur i egen bevissthet og åndelig utvikling spesielt etter 2012,og datoen som Mayaene nevner. Siden Jordas enorme oppgradering av harddisken vil være ferdig og de som er vant med bevissthetsendringer og ekspansjon vil tune seg inn på denne oppgraderingen og få tilgang til kraft,healing og ekstase - kunnskap,innsikt og visdom som ikke har eksistert på Jorden på flere tusener av år. En får følge den vei man føler for. Lykke til. :mozilla_cool:
Sist redigert av David Skywalker på 27 Mai 2007 12:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 539
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Universelle lover

Innlegg av snuppedilla »

Globeline skrev:
beautiful mind skrev:Blir universelle sannheter først virkelighet den dagen vitenskapen kan bevise dem, eller er de allerede virkelighet nå?
Det kommer vel litt an på hvordan man bruker ordet. Jeg tenker at dersom noe skjer om og om igjen, så kan vi kalle det en universell sannhet. Alle trær vokser oppover og alle svaner er hvite. Er univserelle sannheter helt til man ser unntakene, svarte svaner og røttene på trærne.

Men hva som virkelig er universell sannhet kan vi vel ikke vite da vi ikke egentlig klarer å bevise ting fordi at nye oppdagelser på en finurlig måte klarer å endre på det vi allerede vet.

Men likevel så vokser faktisk trær oppover, så det blir ikke bare feil heller. Og svaner er for det meste hvite, så... Jeg tenker at samtidig som vi skal være observangte på hvor ligte sikre vi faktsik kan være, så er det viktig at vi er i stand til å forholde oss til det vi har, det vi vet og det vi kan. For uanset hva som skjer om 100 år, så lever vi nå. Og vår sannhet er nær nok til å brukes i livet vårt her og nå. Det er ikke så nøye om pluto er en planet eller ikke, det er en universell sannhet at den finnes der den gjør uansett.

Det er ikke så nøye om jorden er flat eller rund. Der man ser jordens ende er langt borte uansett. Og sett i forhold til dem som levde i den virkeligheten så tror jeg ikke det hadde særlig å si. Untatt når de evt sto på fjelltopper og trodde at skip sank, for så å se dem komme tilbake noen måneder senere. Det var nok litt i merkeligste laget for dem.

Nå babler jeg meg litt bort her. Tidlig på morgenen.
du trenger en kopp kaffe he he.. menne.. forstår det som litt sånn at: det fins.. uansett ståsted man har og ikke alle får vondt inni seg av å ikke vite det. ting går jo videre uansett med de avsløringer og utvikling som finner sted?

Dont worry, be happy \:D/
Antall ord: 369
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Re: Universelle lover

Innlegg av Globeline »

snuppedilla skrev:
du trenger en kopp kaffe he he.. menne.. forstår det som litt sånn at: det fins.. uansett ståsted man har og ikke alle får vondt inni seg av å ikke vite det. ting går jo videre uansett med de avsløringer og utvikling som finner sted?

Dont worry, be happy \:D/

haha - dejavu?

Joda, noe sånn. Det er ikke alltid like viktig. Fordi det viktigste er ikke nødvendigvis å finne den endelige sannheten - for det klarer vi ikke. Men det er litt viktig å finne nok sannhet til at vi kan forholde oss til det i eget liv. Ellers ville vi bare løpt rundt og lett etter statistikker og vitenskapelige bevis, i stadig endring - og glemt å leve kanskje?
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Universelle lover

Innlegg av snuppedilla »

Globeline skrev:
snuppedilla skrev:
du trenger en kopp kaffe he he.. menne.. forstår det som litt sånn at: det fins.. uansett ståsted man har og ikke alle får vondt inni seg av å ikke vite det. ting går jo videre uansett med de avsløringer og utvikling som finner sted?

Dont worry, be happy \:D/

haha - dejavu?

Joda, noe sånn. Det er ikke alltid like viktig. Fordi det viktigste er ikke nødvendigvis å finne den endelige sannheten - for det klarer vi ikke. Men det er litt viktig å finne nok sannhet til at vi kan forholde oss til det i eget liv. Ellers ville vi bare løpt rundt og lett etter statistikker og vitenskapelige bevis, i stadig endring - og glemt å leve kanskje?
Man vil stadig oppleve å fornye eller tillegge kunnskap, formenig man har, det er naturlig. Det vil også skje mye smidigere om man er åpen for å endre synspunkter.. akkurat som fordommer.

*slurp* kaffe er godt \:D/
Antall ord: 160
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links