Hei,
Vi var en tur på gammle Lier sykehus, etter og ha lest uttalige historier om dette stedet måtte vi ta en kikk. Foruten veldig spesiel atmosfære og tung rar stemmning rundt bygget tok kjærsten min dette bildet, hu tok bare kameraet inn en åpning i døra og knipsa, når vi kom hjem ser vi at det er noe rart på det, en flekk som jeg først trodde var en røykvarsler ell, men på zoom så kan det ikke vere det. Har lest mye om orber, og synest det bildet hun tok ser ut til og ha en orb, fint om vi kunne fått noen synspunkter på det. Forøvrig om man zomer inn på den sirkelen synest vi og kunne se et fjes..litt spooky..
Jeg tok forøvrig mange bilder med hennes kamera som ikke kom med, noe som også var litt rart iogmed jeg knipsa minst 10 bilder.
Vi synest dette var spennende, og kommer til og dra dit igjen..)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Orb på Lier?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 14:17
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mai 2007 00:49
- 17
Støvpartikkel i luften som reflekteres av blitzen på kameraet. Ikke orb. Glem å noengang ta bilder av orber, det er logiske forklaringer på ethvert bilde av en såkalt "orb".
Antall ord: 30
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2006 19:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bærum Verk
De fleste orber beveger seg. Det ser man gjerne på bilder, om man får bilde av det.
Antall ord: 24
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |