Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Artig Lucid Drøm
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sørlandet
Artig Lucid Drøm
Hadde en slik drøm igjen ista, og gud så gøy det var. For å si det sånn, bankkortet ble myyye brukt, fantastisk drøm!
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Ja... noen ganger iallefall, men, hehe jeg får noen ganger LC der jeg går bananas i godteributikker. Så egentlig like greit at det ikke er ekte, ellers ville jeg vært smellfet... men de drømmene jeg flyr, DE skulle vært ekte de.... åååå jeg vil fly.. skal prøve i kveld...murmel skrev:tenk om de kunne vært sanne!!!!!!!!!
Antall ord: 63
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
jeg har flydd mange ganger om natta jeg og! ganske kult. men så skjønner jeg at jeg må lande, og det er ikke morsomt. da har jeg full fart mot bakken og våkner akkurat i siste liten...lurer på om denne drømmen betyr noe?
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Den forrige lucide drømmen min var og en fly drøm... Fløy over et vann inne i skogen på en pinne... (eller kanskje det var en kost, haha), men jeg kom meg aldri inn i skogen, da sa det stopp akkurat som det var en usynlig vegg der... Ganske kjedelig, når jeg egentlig var bevisst på drømmen... Men det var alikevel gøy med saltoer på kosten, hehe... Å fly er en hærlig følelse, og det føles så ekte ut og, men er det egentlig sånn det føles i virkeligheten mon tro...
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
murmel skrev:jeg har flydd mange ganger om natta jeg og! ganske kult. men så skjønner jeg at jeg må lande, og det er ikke morsomt. da har jeg full fart mot bakken og våkner akkurat i siste liten...lurer på om denne drømmen betyr noe?
Akkurat sånn har jeg det og. Eller en stund siden sist nå. Men vet du hva jeg har funnet ut, det er at når jeg skal til å treffe bakken med rasende fart og er dritredd, så tenker jeg dette er bare en drøm, dette er bare en drøm, det er ikke farlig, også våkner jeg faktisk inni kroppen... ganske gøy, på en måte som å lande inni seg selv me det digert dump. Føles som et lite jordskjelv. Kroppen sover fortsatt. Prøv det, kanskje det funker på deg og.. jeg blir iallefall ikke redd lenger når jeg faller mot bakken, jeg klarer å nyte det som en berg og dalbane eller noe. Får samme kick, eller enda større.
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Ååååå! Jeg har ikke drømt at jeg flyr på MANGE saktens år!
Det er noe av det deiligste å drømme...
Følelsen er nok den samme, man forlater sin fysiske kropp og flyr.
Noen påstår jo at vi alle forlater kroppen, ut av kroppen, når vi drømmer.
Vi er på det astrale plan da, heter det jo.
Astral Projection - People Can Fly
(sang som heter det, såvidt jeg husker) ;P
Det er noe av det deiligste å drømme...
Følelsen er nok den samme, man forlater sin fysiske kropp og flyr.
Noen påstår jo at vi alle forlater kroppen, ut av kroppen, når vi drømmer.
Vi er på det astrale plan da, heter det jo.
Astral Projection - People Can Fly
(sang som heter det, såvidt jeg husker) ;P
Antall ord: 75
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
I alle mine drømmer når jeg er på vei ned mot bakken så enten våkner jeg eller så spretter jeg opp i lufta igjen før jeg treffer bakken, og jeg er aldri redd for jeg vet jeg drømmer og at det alltid går bra!
Det astrale planet mitt er i såfall sinnsykt... I går ble jeg forsøkt angrepet av ei kråke, og det ente opp med at jeg knakk av nebbet på den, og så ble den om til en katt og var plutselig snill...!
Det astrale planet mitt er i såfall sinnsykt... I går ble jeg forsøkt angrepet av ei kråke, og det ente opp med at jeg knakk av nebbet på den, og så ble den om til en katt og var plutselig snill...!
Antall ord: 95
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 16:24
- 17
Er morsomt å ha lucide drømmer.. har hatt noen ganske rare drømmer til tider, men det å fly er noe av det feteste.
For meg pleier det å bli et probleme etter å ha flydd en stund så lander jeg vanligvis rolig, men klarer ikke å lette noe særlig igjen i ettertid.. og det er irriterende det, nesten som å gå tom for bensin.
Det kuleste med lucide drømmer er jo at du faktisk kan øve på ting, og bli flinkere i den virkelige verden.
Et tips vil være å se for deg ei dør plasser ute i lufta, og si til deg selv at når jeg går gjennom døra kommer jeg til ... og plassen du ønsker å dra til. det funker bra til der ;D
For meg pleier det å bli et probleme etter å ha flydd en stund så lander jeg vanligvis rolig, men klarer ikke å lette noe særlig igjen i ettertid.. og det er irriterende det, nesten som å gå tom for bensin.
Det kuleste med lucide drømmer er jo at du faktisk kan øve på ting, og bli flinkere i den virkelige verden.
Et tips vil være å se for deg ei dør plasser ute i lufta, og si til deg selv at når jeg går gjennom døra kommer jeg til ... og plassen du ønsker å dra til. det funker bra til der ;D
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 18
Synes og det er deilig å ha lucid drømmer der jeg løper. Løper på en måte i sakte film, som å løpe i noe seigt, må jobbe for å få fart, også går det fortere og fortere med kjempeskritt. Det er så befriende å komme løs fra rullebanen av kliss. Drømmer at jeg løper oftere en flyr... lurer på om det betyr noe.
Antall ord: 68
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg kan aldri huske å ha drømt at jeg flyr, men jeg drømmer innimellom at jeg tar lange, svevende steg gjennom luften når jeg går, og da svever jeg flere meter for hvert skritt.
Utrolig deilig å drømme at man nesten er vektløs
Utrolig deilig å drømme at man nesten er vektløs
Antall ord: 47
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |