Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Creepy opplevelse!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Creepy opplevelse!
Jeg og to andre venner var i en barnehage og tullet og sånt etter en stund gikk jeg og den ene vennen min til en dør, da hørte vi en sånn knirkelyd det blir når man åpner en gammel dør, så løp vi for vi trodde det var noen der inne. Men vi gikk tilbake dit 5 min senere ingen hadde gått ut, barnehagen var helt tom! så sjekket vi om noen porter var åpne om de kunnet ha lagd lyden, alle portene va lukket! så åpnet vi alle av dem for å høre om noen av de ga den samme lyden, ingen av dem gjorde det! Så når vi gikk fra den siste porten hørte vi at den ble åpnet og lukket! (MERK: vi lukket alle portene etter oss!!!) Da løp vi som bare F ut av barnehagen og dro hjem
Antall ord: 153
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |