For ca 1 år siden, hadde vi åndenes makt hjemme hos oss. Jeg følte, spesielt i kjelleren og på rommet mitt ved siden av sengen, en sterk kulde. Når åndenes makt var hjemme hos oss, ble vi fortalt at der vi nå bor, var en offringsplass før i tiden. Dvs at han mannen som drepte alle disse menneskene, klarte ikke å gå videre, og gikk å plagde oss. Jeg, i en alder av 16, syns jo at det var fryktelig skremmende. De fikk han til å gå videre, noe som både meg og mamma ble veldig glad for. Før var det en sykt kald kulde i kjelleren. Jeg ble redd bare jeg gikk ned der. Snudde meg hele tiden. Men når jeg går ned nå, så er det akkurat som at alle negative energiene er blitt vekk, og det er utrolig deilig.
I ettertid så har jeg blitt mer og mer åpen for åndelige ting, healing osv. Ettersom min mor holder på med det. Det jeg egentlig lurer på, er om du er medfødt med å være åndelig, at du merker at det fins mer mellom himmel og jord, eller om det kan komme med årene? Jeg merker energier hjemme. For ikke så lenge siden så jeg en svart skygge susende forbi døren min. Jeg merket og at puten min var merkelig kald, eller iskald. I ettertid fikk jeg vite at det hadde vært en liten jente der som ville bli min venn.
Det fins sannsynligvis ingen svar på dette, men om dere vil svare på innlegget så hadde jeg blitt veldig glad. Negative og positivie tilbakemeldinger! Setter pris på alt :mozilla_smile:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er du medfødt med åndelige egenskaper?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Mai 2007 15:16
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Er du medfødt med åndelige egenskaper?
Antall ord: 280
Lille meg
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2007 21:04
- 17
- Lokalisering: Hamar
HeeiHeii : ) fint at han mannen fikk gått videre da : )
jeg vet ikke om man er født med åndelige egenskaper, men jeg har i hele mitt liv vist at det var noe mellom himmel og jord som vi ikke vet om, men jeg selv merker hvis det er åndelige tilstedeværelser. kansje det er bare de personene som er åpne nok som kan kjenne sånne ting ? ikke vet jeg i allefall ...
jeg vet ikke om man er født med åndelige egenskaper, men jeg har i hele mitt liv vist at det var noe mellom himmel og jord som vi ikke vet om, men jeg selv merker hvis det er åndelige tilstedeværelser. kansje det er bare de personene som er åpne nok som kan kjenne sånne ting ? ikke vet jeg i allefall ...
Antall ord: 73
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2006 16:26
- 18
- Lokalisering: Trondheim
Jeg tror alle mennesker er født med et utgangspunkt i klarsynthet og slike åndelige evner,andre kanskje med sterkere evner enn andre.Men jeg mener at hvis man ikke tror eller er redd for slike overnaturlige ting og krefter så vil heller ikke evnene være så fremtredende.
Antall ord: 49
Hide post links |
Re: Er du medfødt med åndelige egenskaper?
camiwwa skrev:For ca 1 år siden, hadde vi åndenes makt hjemme hos oss. Jeg følte, spesielt i kjelleren og på rommet mitt ved siden av sengen, en sterk kulde. Når åndenes makt var hjemme hos oss, ble vi fortalt at der vi nå bor, var en offringsplass før i tiden. Dvs at han mannen som drepte alle disse menneskene, klarte ikke å gå videre, og gikk å plagde oss. Jeg, i en alder av 16, syns jo at det var fryktelig skremmende. De fikk han til å gå videre, noe som både meg og mamma ble veldig glad for. Før var det en sykt kald kulde i kjelleren. Jeg ble redd bare jeg gikk ned der. Snudde meg hele tiden. Men når jeg går ned nå, så er det akkurat som at alle negative energiene er blitt vekk, og det er utrolig deilig.
I ettertid så har jeg blitt mer og mer åpen for åndelige ting, healing osv. Ettersom min mor holder på med det. Det jeg egentlig lurer på, er om du er medfødt med å være åndelig, at du merker at det fins mer mellom himmel og jord, eller om det kan komme med årene? Jeg merker energier hjemme. For ikke så lenge siden så jeg en svart skygge susende forbi døren min. Jeg merket og at puten min var merkelig kald, eller iskald. I ettertid fikk jeg vite at det hadde vært en liten jente der som ville bli min venn.
Det fins sannsynligvis ingen svar på dette, men om dere vil svare på innlegget så hadde jeg blitt veldig glad. Negative og positivie tilbakemeldinger! Setter pris på alt :mozilla_smile:
Jeg for min del tror at alle mennesker er født med evne til å se inn i fremtiden, eller se ting fra fortiden, som man selv ikke har vært vitne til.
Noen sterkt, og andre svakere.
Jeg tror at det har med hvor vidt vi aksepterer slike ting, at vi kan utvikle disse evnene.
Jeg tror at hvis vi blankt avviser, og fornekter slike evner, så vil vi automatisk blokkere oss selv i den sammenhengen.
Jeg tror slike evner kan utvikles, i takt med den aksepten vi gir dem i livet vårt.
Antall ord: 376
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mai 2007 21:16
- 17
- Lokalisering: Italia
Para
Mine teorier:
1) Medfødt.
2) Tro.
3) Visse mennesker er mer eksponert for slike ting.
1) Medfødt.
2) Tro.
3) Visse mennesker er mer eksponert for slike ting.
Antall ord: 16
Hide post links |