Hjemsøkt, Gjenferd & Åndernoen tanker

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
puma/f

noen tanker

Innlegg av puma/f »

Jeg har lagt merke til en ting de gangene jeg har bumpa bort i spøkelser eller gjenferd eller hva en liker og kalle de. De vil som regel bare ha litt hjelp. Og det virker som jo lengere de har vært låst til et sted jo mere agresive og hissige blir de, fordi de rett og slett ikke klarer og nå igjennom. Derfor når de finner noen som virkelig legger merke til de kan de i rein desperasjon kaste seg over vedkommende. De kan slenge deg veggimellom men om en tar seg tida og lytter så slitter en faktisk uskadde fra det... jeg har ennå ikke blitt skada av et gjenferd... Det finnes andre og værre ting om en begynner og grave litt og slikt bør en i allefall holde seg unna om en ikke helt veit hva en begir seg ut på....

puma/f
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
freespirit
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Apr 2007 20:05
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fantasia;)
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av freespirit »

Dette skal jeg ta med meg videre i livet :mozilla_smile:
Antall ord: 11
Æ e ækte finnmarking!!:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Har lært at det lønner seg og spørre av og til, og om en tar seg tida til og lytte kan en faktisk komme langt.

men jeg skal inrømme det er ikke så morsomt og får flasker omternt hivd etter seg eller og bli fryst fast i gulvet.

puma/f
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links