Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ghost Hunters (norsk versjon)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 00:59
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hadeland
Ghost Hunters (norsk versjon)
Hei! Skulle virkelig ønske at det ble laget virkelige bra programmer i Norge, som f.eks Ghost Hunters som går på disvovery. Det er spennende å se rekonstruksjoner, men noe helt annet når det kommer til vitenskap,bevis og fakta. Syns ghost hunters er et meget spennende og bra program. noen enige?
Antall ord: 53
Linda North
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Apr 2007 20:05
- 17
- Lokalisering: fantasia;)
- Blitt takket: 1 gang
Det er jo altids åndenes makt..
Men tror ikke det er noen andre norske programmer..
Men tror ikke det er noen andre norske programmer..
Antall ord: 15
Æ e ækte finnmarking!!:D
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 00:59
- 17
- Lokalisering: Hadeland
De har jo fornemmelse for mord og slikt ja, men alikevel syns jeg det blir for uvirkelig.. spesielt misliker jeg "hjemsøkt".. men dog, det er god underholdning
Antall ord: 28
Linda North
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: moss
enig! er ikke veldig seriøse disse programmene våre........ men god underholdning da!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Re: Ghost Hunters (norsk versjon)
Tommelen opp for Ghost Hunters !! Takket være tipset fra livingdeaddoll, så har jeg sett noen epsioder nå, og jeg kommer til å laste ned sesong 3 når det kommer.Hufsah skrev:Hei! Skulle virkelig ønske at det ble laget virkelige bra programmer i Norge, som f.eks Ghost Hunters som går på disvovery. Det er spennende å se rekonstruksjoner, men noe helt annet når det kommer til vitenskap,bevis og fakta. Syns ghost hunters er et meget spennende og bra program. noen enige?
Spennende er bare fornavnet.
:mozilla_smile:
Antall ord: 91
For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
heh.. Når jeg leste innlegget, fikk jeg for meg at du spurte om det var noen norske programmer.. Sku ikke tatt den drammen
Men nei, åndenes makt er dårlig. Spesielt siden PROGRAMLEDEREN går ut å sier at han ikke tror på slikt. Hvis ting virkelig hender, tror jeg programlederen hadde visst bedre..
Men nei, åndenes makt er dårlig. Spesielt siden PROGRAMLEDEREN går ut å sier at han ikke tror på slikt. Hvis ting virkelig hender, tror jeg programlederen hadde visst bedre..
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hvis du leser på Tekst-tv`n på tvnorge, så kan du lese at programledern du snakker om har begynt å tro på slikt. Han har skrevet litt på siden til Åndenes makt der.freespirit skrev:heh.. Når jeg leste innlegget, fikk jeg for meg at du spurte om det var noen norske programmer.. Sku ikke tatt den drammen
Antall ord: 89
For hver dag, og på alle måter, blir man bedre,bedre og bedre. Det gjelder alle!
Hide post links |
Kan du legge linken ut her...? Vil gjerne laste ned jeg også... :mozilla_smile:
Tommelen opp for Ghost Hunters !! Takket være tipset fra livingdeaddoll, så har jeg sett noen epsioder nå, og jeg kommer til å laste ned sesong 3 når det kommer.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
[quote="Viking-gutt"][quote="freespirit"]heh.. Når jeg leste innlegget, fikk jeg for meg at du spurte om det var noen norske programmer.. Sku ikke tatt den drammen
Men nei, åndenes makt er dårlig. Spesielt siden PROGRAMLEDEREN går ut å sier at han ikke tror på slikt. Hvis ting virkelig hender, tror jeg programlederen hadde visst bedre..[/quote]
Hvis du leser på Tekst-tv`n på tvnorge, så kan du lese at programledern du snakker om har begynt å tro på slikt. Han har skrevet litt på siden til Åndenes makt der.[/quote]
AHA! Det skal jeg gjøre vettu :mozilla_wink:
Men nei, åndenes makt er dårlig. Spesielt siden PROGRAMLEDEREN går ut å sier at han ikke tror på slikt. Hvis ting virkelig hender, tror jeg programlederen hadde visst bedre..[/quote]
Hvis du leser på Tekst-tv`n på tvnorge, så kan du lese at programledern du snakker om har begynt å tro på slikt. Han har skrevet litt på siden til Åndenes makt der.[/quote]
AHA! Det skal jeg gjøre vettu :mozilla_wink:
Antall ord: 103
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Vil ikke legge ut linken her, men kan sende deg en PM.barbara skrev:Kan du legge linken ut her...? Vil gjerne laste ned jeg også... :mozilla_smile:
Tommelen opp for Ghost Hunters !! Takket være tipset fra livingdeaddoll, så har jeg sett noen epsioder nå, og jeg kommer til å laste ned sesong 3 når det kommer.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mai 2006 19:35
- 18
- Lokalisering: Bodø
vi er en gruppe fra bodø som driver og jobber med en norsk versjon av ghost hunters.Mere kan jeg ikke si inntil videre,spørsmål rettet til dette vil kun bli svart på PM og ikke diskutert ute på forumet.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det meste av utstyret som man trenger er det ok pris på. Men 1 ting som koster mer enn de fleste har råd til, og det er "varmesøkende kamera" (thermal imager). Billige ligger på rundt 15-20.000 kr, og dem er det sikkert ikke bra kvalitet på.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mai 2006 19:35
- 18
- Lokalisering: Bodø
Når det gjelder Ghost Hunters har di hatt sesong pause en stund og er tilbake midt i sesong 3 nå i april,,,,du kan laste ned di fleste episoder her http://www.tvtorrents.com/loggedin/show.do?id=252 og her er hjemmeside addresen deres http://www.the-atlantic-paranormal-society.com/
Antall ord: 53
Hide post links |
Her kan man se episoder av Ghost Hunters.
Spennende! Enjoy
Spennende! Enjoy
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jun 2007 14:50
- 17
- Lokalisering: Kongsvinger
Ossen tid begynner det på Discovery Channel?
Antall ord: 7
Hide post links |