Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMisbruk av barn - hvorfor?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Misbruk av barn - hvorfor?

Innlegg av David Skywalker »

Hva er grunnen til at noen liker å misbruke barn(pedofili)?

Å misbruke barn på det groveste finnes ikke verre metoder enn å ha sex med dem. En voldtar sitt eget indre barn. En så destruktiv handling sier meg at det er ekstreme destruktive krefter i sving, som sier TA MEG - VOLDTA MEG - JEG KAN IKKE STOPPE DEG. De som driver på med dette er så langt nede i sin egen depresjonsside at de er sykelig opptatt av å ødelegge barn på det groveste. Og de speiler sitt eget indre barn. De voldtar også sitt indre barn. Det er noe av det jævligste et barn kan erfare å bli voldtatt og misbrukt. Jeg føler med dere alle barn. Deres sår og skam. Seksualkraft og skaperkraft blir ødelagt på det groveste. Dype arr og sår som må heales. Jeg føler med deres lidelser. Speilbildene sier at det er fortidens sår som ligger til grunn - dype arr og spor hos diverse personer og dermed blir det et rollespill fra helvete. Helvetes pedofile faen kan man si - ja - men man må lære å tilgi også. Og unngå å ofre sin barndom og sjel. Å tilgi dette helvete åpner opp for enorm potensiale. Syke syke mann
hvordan kan du gjøre dette? Hvorfor? Jeg har tapt barndom og ønsker å ta andre sine barndom og uskyld. Jeg dømmer alle barn fordi de dømmer meg i mitt sinn. Jeg er evig fortapt. Nei, det er du ikke du negative negative sinn. Du kan gjøre noe med denne dype lidelsen din. I neste liv - fordi dette livet blir vanskelig å reparere. Sannsynligvis. Huff huff...jeg føler med dere alle barn som blir misbrukt og voldtatt på det groveste av det mest destruktive en kan føle i et voksent sinn.....så mye hat,aggresjon og frustrasjon - ingen håp og ingen tro er det i deres sinn. Jeg kan heale dere - hjelpe dere. Men kan dere hjelpe dere selv fra dere selv? Alt virker så håpløst. Det kan ta mange liv for å heale dette grusomme. Et helvete ja - men det går an å komme til himmelen for det om. Men man må ofre seg og gå igjennom tunge healing-prosesser. I can feel you all the kids in the world.

Alle barn har rett til å ikke bli misbrukt og terrorisert seksuelt,ikke la foreldrene styre deres tro.
Alle barn har rett til å få en selvstendig vei uten former for at foreldrene prakker deres tro på dem. De kan vise alternativer som barn kan tro på - men det er ikke den ene og fullkommende sannhet. Lær dem til å finne sin egen sannhet. Det har alle barn rett. Ingen foreldre har rett til å prakke på dem tvangstrøye i Allahs,Guds og whatevers navn. Det er også misbruk på en annen måte. Overtramp. Barn har rett til å leke,være nysgjerrig, være åpen,få omsorg,ubetinget kjærlighet mm. Men tillater foreldre og voksne det?Ikke alle - noen er flinke til det. Barn er også speilbilde av det voksne er når de møter et. Hvordan behandler de det?Det er som å behandle sitt eget indre barn? DET KOMPETENTE BARN skriver Jesper Juul. Jeg jubler høyt i sky i min barnlige ånds sfærer...barn er mer kompetente enn mange aner. Enn vi alle aner. De er også speilbilder. De kan lære oss noe. Vi kan lære av dem. Er det i ditt sinn?
Antall ord: 576
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Jeg er en person som er blitt missbrukt på flere vis, blitt frarøvet barndom o.l.

Men det verste av alt er ikke det jeg har opplevd men det at andre skal stakkarsliggjøre "meg".

Jeg hater det rett og slett!

Jeg hater også det at andre som har opplevd det samme skal komme å påstå til meg at jeg har fått et ødelagt liv av dette.. Livet mitt er så vidt begynt det! Og jeg for min del skal gjøre mitt beste for å ha et godt et, noe som ene og alene er mitt ansvar.. Bare mitt!

Hvorfor skal en forpeste resten av sitt liv med å gå rundt å ruge på det?
Hvorfor leve i offerrollen? Fortid er fortid, ikke sant? Hva med å akseptere det at ting har skjedd og heller komme seg videre? Alt dreier seg ikke om den faktiske hendelsen/e men heller om hvilken holdning en har til det. Fortiden kan ikke endres!

Hvorfor folk missbruker barn vet jeg ikke, men uannsett hvordan vi vrir og vrenger på det så er det en mennesklig handling, noe en rett og slett ikke kan dytte under stolen. Det forekommer selv om det ikke burde, slik er det bare!
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Diffusa skrev:Jeg er en person som er blitt missbrukt på flere vis, blitt frarøvet barndom o.l.

Men det verste av alt er ikke det jeg har opplevd men det at andre skal stakkarsliggjøre "meg".

Jeg hater også det at andre som har opplevd det samme skal komme å påstå til meg at jeg har fått et ødelagt liv av dette.. Livet mitt er så vidt begynt det! Og jeg for min del skal gjøre mitt beste for å ha et godt et, noe som ene og alene er mitt ansvar.. Bare mitt!

Hvorfor leve i offerrollen? Fortid er fortid, ikke sant? Hva med å akseptere det at ting har skjedd og heller komme seg videre? Alt dreier seg ikke om den faktiske hendelsen/e men heller om hvilken holdning en har til det. Fortiden kan ikke endres!

Hvorfor folk missbruker barn vet jeg ikke, men uannsett hvordan vi vrir og vrenger på det så er det en mennesklig handling, noe en rett og slett ikke kan dytte under stolen. Det forekommer selv om det ikke burde, slik er det bare!
Nåtiden kan endres ja. Det er endel sår som skal heales og noen takler det ikke og
andre takler det. Du viser mot kjære barn. Barn av Jorden. Natur barn. Gå ut og lek Return of Innocence-leken i det vakre vårværet et hemmelig sted bare for deg...du vakre vårbarn...naken!Ja!Det gjorde jeg i dag! Og gud bedre så fint å komme tilbake til uskyldigheten!Lenge leve barnet i oss alle - og på Jorden!I can feel every childs pain and sorrow!I can heal them if you want me to do it!Jeg kan inspirere dem - de har inspirert meg masse. De har healet min barndom på en unik måte!Jeg takker dere alle barn for det - som jeg har møtt. Speilbilde av meg selv. Jeg er min egen lærer og elev samtidig - i ett i min bevissthet.
Antall ord: 354

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Veldig mange poeng til deg Diffusa, du har skjønt hvordan man skal la vær å trykkes ned i gjørma av sin mørke fortid, eller hva jeg skal si. Jeg også hater å få offerrollen(selv om jeg ikke akkurat har hatt et tøft liv heller), og jeg tror at om man tar på seg den og går rundt og blir syntes synd på hele tiden, begynner man å synes synd på seg selv også, og dermed blir man mer og mer stakkarslig og faktisk får man det bare VERRE. Tror jeg.

Det er et stort steg og et vanskelig et å legge alt bak seg og akseptere det som har skjedd, men bare å ha den innstillingen, bare det å tro på at det går og det å prøve, tror jeg er så innmari mye bedre, - for alle, og ikke minst den det selv gjelder. BRA!! :D
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Diffusa skrev:Jeg er en person som er blitt missbrukt på flere vis, blitt frarøvet barndom o.l.

Kunne ikke vært mer enig, den eneste tiden er nå. Ødelagt liv ja, lærerikt liv vil jeg si...
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
xzax
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2006 15:32
18
Lokalisering: bergen

gjør ikke

Innlegg av xzax »

når noen misbruker barn betyr ikke at de er syke da. det fins syke mennesker som gjør det masse men alle men liker unge jenter da.. men de må være med på det selv ikke tvinge noen. og ikke nevne den lille triste historien din her her skal man snakke om spøkelser¨å sån..
Antall ord: 58
eg e gutt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ragerod
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 01:23
17
Lokalisering: Vest

Re: Misbruk av barn - hvorfor?

Innlegg av ragerod »

PlantSpirit skrev:Hva er grunnen til at noen liker å misbruke barn(pedofili)?

Å misbruke barn på det groveste finnes ikke verre metoder enn å ha sex med dem. En voldtar sitt eget indre barn. En så destruktiv handling sier meg at det er ekstreme destruktive krefter i sving, som sier TA MEG - VOLDTA MEG - JEG KAN IKKE STOPPE DEG. De som driver på med dette er så langt nede i sin egen depresjonsside at de er sykelig opptatt av å ødelegge barn på det groveste. Og de speiler sitt eget indre barn. De voldtar også sitt indre barn. Det er noe av det jævligste et barn kan erfare å bli voldtatt og misbrukt. Jeg føler med dere alle barn. Deres sår og skam. Seksualkraft og skaperkraft blir ødelagt på det groveste. Dype arr og sår som må heales. Jeg føler med deres lidelser. Speilbildene sier at det er fortidens sår som ligger til grunn - dype arr og spor hos diverse personer og dermed blir det et rollespill fra helvete. Helvetes pedofile faen kan man si - ja - men man må lære å tilgi også. Og unngå å ofre sin barndom og sjel. Å tilgi dette helvete åpner opp for enorm potensiale. Syke syke mann
hvordan kan du gjøre dette? Hvorfor? Jeg har tapt barndom og ønsker å ta andre sine barndom og uskyld. Jeg dømmer alle barn fordi de dømmer meg i mitt sinn. Jeg er evig fortapt. Nei, det er du ikke du negative negative sinn. Du kan gjøre noe med denne dype lidelsen din. I neste liv - fordi dette livet blir vanskelig å reparere. Sannsynligvis. Huff huff...jeg føler med dere alle barn som blir misbrukt og voldtatt på det groveste av det mest destruktive en kan føle i et voksent sinn.....så mye hat,aggresjon og frustrasjon - ingen håp og ingen tro er det i deres sinn. Jeg kan heale dere - hjelpe dere. Men kan dere hjelpe dere selv fra dere selv? Alt virker så håpløst. Det kan ta mange liv for å heale dette grusomme. Et helvete ja - men det går an å komme til himmelen for det om. Men man må ofre seg og gå igjennom tunge healing-prosesser. I can feel you all the kids in the world.

Alle barn har rett til å ikke bli misbrukt og terrorisert seksuelt,ikke la foreldrene styre deres tro.
Alle barn har rett til å få en selvstendig vei uten former for at foreldrene prakker deres tro på dem. De kan vise alternativer som barn kan tro på - men det er ikke den ene og fullkommende sannhet. Lær dem til å finne sin egen sannhet. Det har alle barn rett. Ingen foreldre har rett til å prakke på dem tvangstrøye i Allahs,Guds og whatevers navn. Det er også misbruk på en annen måte. Overtramp. Barn har rett til å leke,være nysgjerrig, være åpen,få omsorg,ubetinget kjærlighet mm. Men tillater foreldre og voksne det?Ikke alle - noen er flinke til det. Barn er også speilbilde av det voksne er når de møter et. Hvordan behandler de det?Det er som å behandle sitt eget indre barn? DET KOMPETENTE BARN skriver Jesper Juul. Jeg jubler høyt i sky i min barnlige ånds sfærer...barn er mer kompetente enn mange aner. Enn vi alle aner. De er også speilbilder. De kan lære oss noe. Vi kan lære av dem. Er det i ditt sinn?
Kva er meningen med dette innlegget...at du vil heale di som kan hoste opp noe negativt om sine barneår...eller at du vil trigge di som slite med negative opplevelser i barneårene...eller at du vil tråkke på di som har komt seg videre på egen hånd?

Generellt sett kjem du berre med masse pisspreik og løgn innblandet i en setting om misbruk av barn...healer gratis eller mot gave...men det eneste du gjør er å spørre og grave om ting du egentlig ikke har noe med...skjult under en agenda om å hjelpe...di som du har skremt ut av sneglehuset sitt...enten går du på noe...eller så er du ikke riktig navlet...
Antall ord: 701
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

ragerod skrev:
Kva er meningen med dette innlegget...at du vil heale di som kan hoste opp noe negativt om sine barneår...eller at du vil trigge di som slite med negative opplevelser i barneårene...eller at du vil tråkke på di som har komt seg videre på egen hånd?

Generellt sett kjem du berre med masse pisspreik og løgn innblandet i en setting om misbruk av barn...healer gratis eller mot gave...men det eneste du gjør er å spørre og grave om ting du egentlig ikke har noe med...skjult under en agenda om å hjelpe...di som du har skremt ut av sneglehuset sitt...enten går du på noe...eller så er du ikke riktig navlet...
Meningen med innlegget var kanskje å få begge parter i en slik situasjon ( de som har vært det) til å tenke litt kanskje?
Tror neppe det var for å håne noen bevisst, men det er min tolkning av det. Tror heller vedkommende gjorde et forsøk på å ufarliggjør det ved å prate om det, både for den ene og den andre parten.. For dette er faktiskt noe mangen går å tier om. Det å prate om det får en ofte til å se andre sider av saken, nyeansene.. Noe som ikke er så enkelt hvis en skal gå rundt å holde alt for seg selv.
Det er jo valgfritt om en vil gi en respons på innlegget, ikke sant? Så hvordan skal vedkommende kunne "skremme" noen ut av sneglehuset sitt?

Men praten om å heale andre for dette, det tror jeg er rein ønsketenkning, tror at den eneste som kan heale det er nettopp en selv, for det etter min mening starter med tanken.
Sist redigert av Diffusa på 14 Apr 2007 13:04, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Jeg har jobbet med barn. Jeg kan leve meg inn i deres hverdag og lek. På deres frekvenser. Jeg er ett med Spirit of Child. Spirit of Play.Hva er meningen med mitt innlegg her? Jeg ønsker generelt å vekke noe i folk. For å hjelpe dem litt underveis om de er bevisst på sine sår. Og så kan jeg videreformidle dem til dyktige terapeuter og med konstruktive metoder.
Din skeptiker-ånd leker mye med deg - so sad..Sadeness!
Kanskje du bør ta et lite oppgjør med den skeptiker-ånden din? Jeg har gjort det med min skeptiker-ånd. Han får ikke mye rom. Du får leke som du vil med hvilke ånder du vil i ditt indre. Det har jeg ikke noe med. Det er fint å se at du reagerer,fordi noe i deg sier meg at jeg vet hvordan du føler på en måte. Artikkelen provoserer deg - også andre - flott. Da har jeg nådd mitt mål. Noen vil bli provosert og kanskje gå dypere i sitt sinn for å se bak sine handlinger og mål i livet. Da har jeg tent noe i dem. Skapt en gnist!

Skal en komme videre i livet sitt så må en face the fear - face the wounds - face everything that is hard to face for å heale seg.Jeg trigger en forandring i dem som sliter med dette. Og jeg har mange konstruktive metoder jeg kan anbefale. I know. Vet du?

Jeg snakker generelt. Og ikke til en bestemt person. Om noen tar dette personlig så bør du se på dette:

Alt det en person sier som du leser er et SPEILBILDE av deg selv. Hva reagerer du på?Er det noe inni deg du reagerer på egentlig?Hvordan har ditt indre barn det? Hva kan du lære av den som skriver - det du leser?Hva kan jeg lære av deg? Jeg lærer også noe av deg. Men jeg håper du kan bli mer bevisst på hvorfor du reagerer - tør du gå i dybden?Fordi noe av reaksjonen har noe med DEG å gjøre - INNI deg. Har du hatt en tøff barndom?Eller er det noe annet du ikke har bearbeidet der? Send meg PM om du vil. Jeg kan få deg på bedre tanker enn i skeptiker-ånden som leker med ditt sinn. Lykke til!
Sist redigert av David Skywalker på 14 Apr 2007 12:08, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 520

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Diffusa skrev:
ragerod skrev:
PlantSpirit skrev:Hva er grunnen til at noen liker å misbruke barn(pedofili)?

Meningen med innlegget var kanskje å få begge parter i en slik situasjon ( de som har vært det) til å tenke litt kanskje?
Tror neppe det var for å håne noen bevisst, men det er min tolkning av det. Tror heller vedkommende gjorde et forsøk på å ufarliggjør det ved å prate om det, både for den ene og den andre parten.. For dette er faktiskt noe mangen går å tier om. Det å prate om det får en ofte til å se andre sider av saken, nyeansene.. Noe som ikke er så enkelt hvis en skal gå rundt å holde alt for seg selv.
Det er jo valgfritt om en vil gi en respons på innlegget, ikke sant? Så hvordan skal vedkommende kunne "skremme" noen ut av sneglehuset sitt?

Men praten om å heale andre for dette, det tror jeg er rein ønsketenkning, tror at den eneste som kan heale det er nettopp en selv, for det etter min mening starter med tanken.
Din bevissthet har en større forståelse enn Ragerod ang det jeg kommer med her og nå. Men han vil forstå etterhvert. Jeg tror på det beste hos alle.
Og du er inne på hva jeg vil. Og jeg ønsker å trigge til selvhjelp - selvhealing. Men noen ganger er det fint å be om hjelp hos dyktige terapeuter. Her snakker jeg ikke til en bestemt person, men generelt:Jeg kan hjelpe deg på vei - ved å finne riktig metode eller terapeut. Bare send meg PM - jeg kan gi deg hint og tips hvordan du skal gjøre eller hvem du skal kontakte.
Antall ord: 966

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Man finner de underligste grunner om man leter lenge nok. De blir til meg, og jeg blir til dem. Min handling blir til forståelse.

Men hva er der å forstå ved pedofili?

Ser vi lenge nok i botanikken, fysikken, psykologien eller viljen så finner vi grunner,

men la meg si dere det med en gang...

DU KAN IKKE VOLDTA DEG SELV!
DU KAN IKKE SKYLDE PÅ DIN FAR!
DU KAN IKKE SKYLDE PÅ MINDREVERDIGHETSKOMPLEKS!
DU KAN IKKE SKYLDE PÅ EN ENESTE TING!

Det finnes ikke en blomst, ånd eller annen forståelse....

Pedofili handler om ren ondskap. Det handler om egoisme. Det handler om å ta.

Og si meg så...

Når noen kan TA fra andre uten at disse kan beskytte seg selv. Hvorfor skal ikke vi da på dennes vegne TA fra den pedofile?

Hvorfor skal ikke et øyeblikks syk nytelse koste?

Fordi vi skal forstå? Fordi det handler om å voldta seg selv?

Pedofili bør straffes som drap. For noen ganger "tar" de pedofile livet fra sine ofre.

Og skulle du lure på det...

så tror jeg på tilgivelse for den som har sonet sin straff, så lenge straffen er like forbrytelsen.

Og jeg har mindre sansen for at "en som leker som barnet" skal fortelle begynne å rettlede de som sliter med temaet. Kanskje bør "Plantesjefen" starte med å heale seg selv, for alle skuffene er ikke lukket i det skapet.

Jeg tror på Diffusa sin tolkning av at historie er historie. Let it be.... Men det kan umulig være like enkelt.

Så mitt beste råd er å erkjenne. Erkjenn at slik er det, og slik har det vært. For kan du erkjenne kan du finne de løsninger som skal til for deg.

Og for alle oss andre som ikke bærer den byrde, så kan vi sende våre varme tanker. For det finnes de av oss som virkelig bryr oss om dere. Og alle finner vi samme utgangsdør til slutt.

StormS;(
Sist redigert av storms på 14 Apr 2007 12:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 329

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

PlantSpirit skrev: Din bevissthet har en større forståelse enn Ragerod ang det jeg kommer med her og nå. Men han vil forstå etterhvert. Jeg tror på det beste hos alle.
Og du er inne på hva jeg vil. Og jeg ønsker å trigge til selvhjelp - selvhealing. Men noen ganger er det fint å be om hjelp hos dyktige terapeuter. Jeg kan hjelpe deg på vei - ved å finne riktig metode eller terapeut. Bare send meg PM - jeg kan gi deg hint og tips hvordan du skal gjøre eller hvem du skal kontakte.
Takk for tilbudet :D
Men ellers takk, føler ikke at jeg sliter med dette eller at det påvirker mitt liv i en negativ forstand. Kanskje mener du/dere noe annet, er jo ikke alltid bare bare det å se seg selv liksom, men som sagt selv så føler jeg ikke et behov for hjelp av andre i denne saken. Jeg bærer ikke på vonde følelser, heller ikke nag. Jeg aksepterer at det har skjedd og at det ikke kan endres. Jeg må jo innrømme at jeg blir provosert av stakkarsliggjøringen, jeg føler meg jo ikke som et offer, om det er en svakhet eller styrke er jeg usikker på.. Jeg vet jo at mangen sitter med offerfølelsen, jeg har en gang gjort det selv også. Jeg har faktiskt følt skam og skyld men har kommet til det punktet at jeg skjønner at det ikke er noe som er reelt å føle, selvsagt følelsen var jo reell for meg ( og for de andre som føler slikt) men opphavet til den stemmer ikke overens med virkeligheten. Jeg har ikke problemer med å prate om det, heller ikke med å dele mine erfaringer/ visdom rundt det.

Jeg tror også på det beste i oss alle, jeg vet at de som har gjort meg urett bland annet aldri ville ha gjort det hadde de hatt forståelsen for hva de drev med. Slik jeg ser det så er uvitenhet årsaken til mine opplevelser. Har noen gjort meg noe med hensikt så mener jeg det fortsatt er uvitenhet inni bildet, de har ikke hatt forståelsen hverken for mitt individ eller sitt eget. Jeg vet også veldig godt hvordan det føles og har ikke et ønske om å sette andre i samme situasjon, derfor skjønner jeg ikke rettferdiggjøringen mangen bruker for sine egne handlinger med å begrunne det med at de opplevde det selv.
Så på den måten er jeg enkelt å greit bare blitt rikere på erfaringsfronten, det høres kanskje brutalt ut for mangen men det er det som er min sannhet.
Antall ord: 441

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Diffusa »

storms skrev:Man finner de underligste grunner om man leter lenge nok. De blir til meg, og jeg blir til dem. Min handling blir til forståelse.

Men hva er der å forstå ved pedofili?

Ser vi lenge nok i botanikken, fysikken, psykologien eller viljen så finner vi grunner,

men la meg si dere det med en gang...

DU KAN IKKE VOLDTA DEG SELV!
DU KAN IKKE SKYLDE PÅ DIN FAR!
DU KAN IKKE SKYLDE PÅ MINDREVERDIGHETSKOMPLEKS!
DU KAN IKKE SKYLDE PÅ EN ENESTE TING!

Det finnes ikke en blomst, ånd eller annen forståelse....

Pedofili handler om ren ondskap. Det handler om egoisme. Det handler om å ta.

Og si meg så...

Når noen kan TA fra andre uten at disse kan beskytte seg selv. Hvorfor skal ikke vi da på dennes vegne TA fra den pedofile?

Hvorfor skal ikke et øyeblikks syk nytelse koste?

Fordi vi skal forstå? Fordi det handler om å voldta seg selv?

Pedofili bør straffes som drap. For noen ganger "tar" de pedofile livet fra sine ofre.

Og skulle du lure på det...

så tror jeg på tilgivelse for den som har sonet sin straff, så lenge straffen er like forbrytelsen.

StormS;(
Jeg velger nå å tro at de som gjør slikt mot andre faktiskt ikke har det så godt hverken med seg selv eller andre..

Må ikke glemme at vi er mennesker hele gjengen..
Antall ord: 230

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Diffusa skrev:
storms skrev:.....

StormS;(
Jeg velger nå å tro at de som gjør slikt mot andre faktiskt ikke har det så godt hverken med seg selv eller andre..

Det betyr i såfall at vi ikke kan stille krav til våre egne evner. Om intelligens starter ved evnen til å tenke, så snakker vi om amøber....

Jeg vet at samfunnet former, at barndommen former, at gener former...

Men det finnes alltid et valg.

Jada, noen har feil grunnlag for å velge....

Men om du vet at det er feil, fordi det ikke er akseptert, så velger du feil bevist.

Så ta den straff der med. Og etter at straffen er sonet, så bør dett være dett.

Ugh, hele temaet gjør meg kvalm.

StormS;(
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

storms skrev:
Diffusa skrev:
storms skrev:.....

StormS;(

Det betyr i såfall at vi ikke kan stille krav til våre egne evner. Om intelligens starter ved evnen til å tenke, så snakker vi om amøber....

Jeg vet at samfunnet former, at barndommen former, at gener former...

Men det finnes alltid et valg.

Jada, noen har feil grunnlag for å velge....

Men om du vet at det er feil, fordi det ikke er akseptert, så velger du feil bevist.

Så ta den straff der med. Og etter at straffen er sonet, så bør dett være dett.

Ugh, hele temaet gjør meg kvalm.

StormS;(
Tro det eller ei
men alle typer mennesker vi møter
eller som eksisterer i samfunnet vårt
er små speilbilder av oss selv
når vi forkaster noen
så forkaster vi også en liten del av oss selv
vi er et med alle og i samfunnet
samfunnet speiler oss alle
men det er klart at dark side
kan være utrolig brutal og rå