Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelse på jobben

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Spøkelse på jobben

Innlegg av Tjohei »

Forrige fredag fikk jeg se mitt første spøkelse! Har kanskje følt og kjent litt uforklarlige ting før, men aldri sett noe før. Jeg satt på jobb og sorterte posten, hadde lagt ut et brev som jeg skulle spørre en av mine kollegaer om. Hadde fått krøll på ledninga til ørepluggen som jeg hører på radioen i, og fikk ei på jobb til å løse krøllen opp siden jeg hater å gjøre sånt :mozilla_wink: . Hun sto ved siden av meg og løste opp knuten, og jeg ordnet som sagt med posten. Plutselig hørte jeg at noen kom gående bak meg, lyd av fottrinn og klær som gnisses eller hvordan jeg skal si det. Jeg var sikker på at det var kollegaen som jeg skulle prate med om det brevet så jeg snudde meg til siden og skulle til å spørre da jeg ser gjennom et kvinnemenneske med mørkt hår og så forsvant hun i løse lufta. Jeg utbrøt: "Hva faen var det for noe?" Og snudde meg mot hun som sto og løste opp knuten. Hun var helt stiv og kulerunde øyne. "Jeg så det jeg også, jeg så det jeg også". Jeg måtte bare få det bekreftet så jeg spurte om det var en dame hun så og det var det. Jeg fikk ikke noe frykt i meg, følte ikke noe ondt for å si det sånn. Men det var rare greier ja. Jeg var så brennsikker på at det var kollegaen min. Ja ja nå har altså Tjohei fått sett sitt første spøkelse :mozilla_smile:
Antall ord: 282
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Re: Spøkelse på jobben

Innlegg av Krull - sluttet »

Tjohei skrev:Forrige fredag fikk jeg se mitt første spøkelse! Har kanskje følt og kjent litt uforklarlige ting før, men aldri sett noe før. Jeg satt på jobb og sorterte posten, hadde lagt ut et brev som jeg skulle spørre en av mine kollegaer om. Hadde fått krøll på ledninga til ørepluggen som jeg hører på radioen i, og fikk ei på jobb til å løse krøllen opp siden jeg hater å gjøre sånt :mozilla_wink: . Hun sto ved siden av meg og løste opp knuten, og jeg ordnet som sagt med posten. Plutselig hørte jeg at noen kom gående bak meg, lyd av fottrinn og klær som gnisses eller hvordan jeg skal si det. Jeg var sikker på at det var kollegaen som jeg skulle prate med om det brevet så jeg snudde meg til siden og skulle til å spørre da jeg ser gjennom et kvinnemenneske med mørkt hår og så forsvant hun i løse lufta. Jeg utbrøt: "Hva faen var det for noe?" Og snudde meg mot hun som sto og løste opp knuten. Hun var helt stiv og kulerunde øyne. "Jeg så det jeg også, jeg så det jeg også". Jeg måtte bare få det bekreftet så jeg spurte om det var en dame hun så og det var det. Jeg fikk ikke noe frykt i meg, følte ikke noe ondt for å si det sånn. Men det var rare greier ja. Jeg var så brennsikker på at det var kollegaen min. Ja ja nå har altså Tjohei fått sett sitt første spøkelse :mozilla_smile:

Gratulerer. Godt at du ikke ble skremt. :mozilla_smile:
Antall ord: 293

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

tror eg hadde fått sånn etter skremmsel vis eg kan kalla det for det...
blir veldi fort skremt...:(
Antall ord: 20
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Pearl-apple skrev:tror eg hadde fått sånn etter skremmsel vis eg kan kalla det for det...
BØØØ!! :P
Helt naturlig å kunne bli redd ved noe slikt.

Og Tjohei, er ikke farlig å oppleve slikt, man blir jo litt opprømt liksom!
Antall ord: 46
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Tjohei »

Nei jeg ble ikke skremt, ble mer sånn at jeg ikke trodde det jeg så hehe. Og så var det så bra at vi var 2 som så det samtidig.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tattooica
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mar 2007 23:32
17
Lokalisering: Halden

Innlegg av tattooica »

hei du... kunne jeg fått lov å ha din historie på www.spokelser.com?? gjerne med bilde av deg om du har!! Send til tattooica@c2i.net om du gir ditt samtykke. Håper å høre fra deg

m
Antall ord: 39
send din historie til www.spokelser.com - tattooica@c2i.net

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Tjohei »

tattooica skrev:hei du... kunne jeg fått lov å ha din historie på www.spokelser.com?? gjerne med bilde av deg om du har!! Send til tattooica@c2i.net om du gir ditt samtykke. Håper å høre fra deg

m
Hei! Kan du ikke bare legge inn historien min herfra?
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shiznit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Mar 2007 01:27
17
Lokalisering: Tja... Buskerud

Innlegg av shiznit »

ja. stort sett alltid artig og se sånt... Husker første gangen jeg så et gjenferd... var ikke veldig skremt men tok litt tid før jeg fikk sove igjen:P
Antall ord: 32
Det er ikke alltid ting har en logisk forklaring;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
PearlDrop89
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2006 22:22
18
Lokalisering: i mitt lille rike

Innlegg av PearlDrop89 »

Mysticool skrev:
Pearl-apple skrev:tror eg hadde fått sånn etter skremmsel vis eg kan kalla det for det...
BØØØ!! :P
Helt naturlig å kunne bli redd ved noe slikt.
ikke sånn skremt da!!:P
hehe
bare vis jeg ser filmer eller noe som skjer hjemme:P
Antall ord: 52
<3

*****Love*****

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links