Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVar det hjelperene mine jeg så, eller var det hallusinasjon.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

ullkopa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 13 Mar 2007 23:29
17

Var det hjelperene mine jeg så, eller var det hallusinasjon.

Innlegg av ullkopa »

Jeg mediterte i dag, la teppe på gulvet, slukte alt lyset og tente stearinlys. Når jeg hadde slappet skikkelig av og følte meg tung nok så bad jeg om at mine hjelpere skulle vise seg....jeg bad dem om å vise seg i lyset....Jeg såg på lyset, men ingenting skjedde... Jeg ser så opp mot taket...og der ser jeg et lys....Lyset kommer mot meg....jeg sier " stopp", og det stopper og blir hengende i løse luften.... for så at det blir borte. Prøver på nytt.....Ser lys "kulen" oppe i luften, den kommer mot meg....Jeg ber den om å stoppe, noe den gjør...Men så synker den nedover...Og treffer gulvet....og det er da det skjer....Plutselig begynner det å bevege seg...og det er formet som et menneske og det går...DET KOMMER GÅENDE MOT MEG....Bittelitte....vi snakker om ca 4-5 cm..... Jeg fikk hakeslipp!! Men det var så kult...Den lille mannen kom gående til meg...han var mørk..men hadde et grønt/blått lys rundt seg.

Jeg prøvde flere ganger.....Jeg så først et lys, så ble det et lite menneske som kunne komme gående til meg i løse luften..han hadde et lys rundt seg, litt blåaktig, selv var han svart....Jeg prøvde igjen...og lyskulen kom mot meg...jeg strakk ut armen og sa han skulle komme til den....da lyskulen nærmet seg var det et litt blåaktig lys, sterkt og svakt...med gult i midten tror jeg...Og jeg kunne kjenne det berøre meg svakt...

Så...nå lurer jeg da....Dette er første gangen i mitt liv jeg har sett dette!!! Det føles deilig...jeg er i superhumør! Så nå lurer jeg da.....kan hjelpere vise seg på denne måten??? Eller har jeg hatt en hallusinasjon? Jeg tror det var hjelperene...det føltes godt...og jeg smilte der jeg satt og pratet til de..Jeg har aldri rørt noe dop eller noe sånt, var helt edru og våken!

Hva sier dere som har sett hjelperene deres?
Antall ord: 365

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BrokenAngel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 149
Startet: 21 Feb 2007 22:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Re: Var det hjelperene mine jeg så, eller var det hallusinas

Innlegg av BrokenAngel »

Vet ikke helt hva jeg skal svare til dette:O
Jeg selv eksempel ser hjelperne mine som om de skulle vært et levende menneske, men tror da det går ann å se dem gjennom meditasjon.

Prøvde å svare så godt jeg kunne, hehe :mozilla_smile:
Antall ord: 46
Tell your dreams to the moon!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Viking
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 20 Okt 2006 15:07
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Viking »

Hei,hei. Jeg ser hjelperne mime med jevne mellomrom. Dette med blå lys som du ser er vist ganske vanlig, jeg har aldri personlig opplevd dette, men lest om det mange ganger. Hvis du ikke har lest boka allerede så anbefaler jeg på det sterkeste Vi er ikke alene av Margit Sandemo. Uansett så tror jeg det var en fin opplevelse som jeg ønsker alle skal oppleve, man får en skikkelig god opplevelse når man møter hjelperne :mozilla_laughing:

Mvh

Viking
Antall ord: 84
Mer mellom himmel å jord enn vi vet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Vet ikke men uansett en stilig opplevelse :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links